abonnement Unibet Coolblue
pi_158873885
quote:
6s.gif Op woensdag 6 januari 2016 15:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Omdat we allemaal moddervet aan het worden zijn.... ;(
Ik ook, maar ik krijg echt geen dikke hoeven hoor.
Wel dikke kuiten, dus nu passen laarzen eindelijk.
Tap tap tap
pi_158873997
"Hoeven" :D
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_158874605
Ik heb al sinds zaterdag geen chocola meer op. Ik word gek.
Tap tap tap
pi_158874611
O nee, hagelslag niet meegerekend.
Tap tap tap
  Moderator woensdag 6 januari 2016 @ 16:16:52 #30
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_158875343
Thuis. NOg even een uurtje thuiswerken. Beetje FOK!ken dus :7
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  woensdag 6 januari 2016 @ 16:20:08 #31
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_158875423
Ik mag hopen dat ik levend thuis kom denk ik :')
pi_158875601
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 14:42 schreef CherryLips het volgende:
M'n schoenen? De roze of de donkerblauwe, lastig.
http://www.sarenza.nl/geox-d-sainko-a-s802-p0000091122#ectrans=1
Ik vind ze ook niet zo maar anders wit of lichtblauw
pi_158875630
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 16:26 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ik vind ze ook niet zo maar anders wit of lichtblauw
Die zijn er al heel lang niet meer in mijn maat, anders was ik idd voor lichtblauw gegaan.
Tap tap tap
pi_158875668
quote:
7s.gif Op woensdag 6 januari 2016 16:20 schreef Cue_ het volgende:
Ik mag hopen dat ik levend thuis kom denk ik :')
Het valt allemaal heel erg mee. De stoepen zijn op sommige plekken nog erg glad, en met name de stoepranden. Verder is het goed te doen.
Wel iemand gruwelijk hard onderuit zien gaan vanochtend :X
Collega had ook al 112 gebeld omdat er bij haar voor de deur een van de fiets lazerde en niet meer op kon staan.
A mind with a heart of it's own
pi_158875732
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 16:29 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Het valt allemaal heel erg mee. De stoepen zijn op sommige plekken nog erg glad, en met name de stoepranden. Verder is het goed te doen.
Wel iemand gruwelijk hard onderuit zien gaan vanochtend :X
Collega had ook al 112 gebeld omdat er bij haar voor de deur een van de fiets lazerde en niet meer op kon staan.
Ik ben met gladheid ook wel meer dan één keer van mijn fiets gelazerd, tot nu toe altijd nog zonder breuken gelukkig :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 6 januari 2016 @ 16:32:38 #36
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_158875756
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 16:29 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Het valt allemaal heel erg mee. De stoepen zijn op sommige plekken nog erg glad, en met name de stoepranden. Verder is het goed te doen.
Wel iemand gruwelijk hard onderuit zien gaan vanochtend :X
Collega had ook al 112 gebeld omdat er bij haar voor de deur een van de fiets lazerde en niet meer op kon staan.
Klinkt goed :X
Zag daarnet een opname bij het roombeek..ik ga maar niet langs de super _O-
pi_158875801
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 16:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik ben met gladheid ook wel meer dan één keer van mijn fiets gelazerd, tot nu toe altijd nog zonder breuken gelukkig :P
Ik ben dan altijd blij dat ik geen hond heb die eruit moet.
Tap tap tap
pi_158875811
quote:
7s.gif Op woensdag 6 januari 2016 16:32 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Klinkt goed :X
Zag daarnet een opname bij het roombeek..ik ga maar niet langs de super _O-
Ach, je moet gewoon niet blind een sprintje trekken of vol in de remmen knijpen en de bocht om jakkeren op een stuk ijs als je met de fiets bent. Verder is het prima te doen. Meeste ijs is wel weg. Je kunt goed zien waar het nog wel ligt.
A mind with a heart of it's own
pi_158875832
Ze moeten schoenen bedenken met verwarmers erin zodat het ijs gesmolten is zodra je je voeten neerzet.
Tap tap tap
pi_158875948
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 16:34 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Ach, je moet gewoon niet blind een sprintje trekken of vol in de remmen knijpen en de bocht om jakkeren op een stuk ijs als je met de fiets bent. Verder is het prima te doen. Meeste ijs is wel weg. Je kunt goed zien waar het nog wel ligt.
Op een ijsplaat moet je eigenlijk gewoon niet fietsen. Ben zo een keer onderuit gegaan terwijl ik keurig rechtdoor aan het fietsen was. Ene moment niks aan de hand, andere moment raak je blijkbaar een kleine oneffenheid en weg is je achterwiel. :+
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_158876019
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 16:35 schreef CherryLips het volgende:
Ze moeten schoenen bedenken met verwarmers erin zodat het ijs gesmolten is zodra je je voeten neerzet.
http://webwinkel.anwb.nl/(...)nowsteps-39-730.html

Iets goedkoper denk ik
A mind with a heart of it's own
pi_158876132
quote:
Volgens mij neem ik dan de mat van de Albert Heijn mee.
Ach, met mijn uitvinding vliegen ze in de fik.
Tap tap tap
  woensdag 6 januari 2016 @ 16:56:32 #43
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_158876445
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 16:34 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Ach, je moet gewoon niet blind een sprintje trekken of vol in de remmen knijpen en de bocht om jakkeren op een stuk ijs als je met de fiets bent. Verder is het prima te doen. Meeste ijs is wel weg. Je kunt goed zien waar het nog wel ligt.
Deze mesnen waren langzaam en voorzichtig aan t lopen ;)
  woensdag 6 januari 2016 @ 17:01:22 #44
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_158876582
En bij de bushalte is t goed glad :X
pi_158877047
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 16:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Op een ijsplaat moet je eigenlijk gewoon niet fietsen. Ben zo een keer onderuit gegaan terwijl ik keurig rechtdoor aan het fietsen was. Ene moment niks aan de hand, andere moment raak je blijkbaar een kleine oneffenheid en weg is je achterwiel. :+
Die heb ik vorig jaar een keer gehad ja. Had niet eens heel hard gevroren, maar een fietsbruggetje richting station was toch spekglad. Hop, fiets stuk, broek stuk, knie stuk.
pi_158877165
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 16:45 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Volgens mij neem ik dan de mat van de Albert Heijn mee.
Ach, met mijn uitvinding vliegen ze in de fik.
Die dingen zijn geweldig om mee op ijs/sneeuw te lopen. Je zou er bijna mee gaan rennen. Maar op een gladde vloer bij de super zijn ze dan weer levensgevaarlijk, dus die doe je dan uit bij de deur :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_158877764
quote:
14s.gif Op woensdag 6 januari 2016 17:21 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Die heb ik vorig jaar een keer gehad ja. Had niet eens heel hard gevroren, maar een fietsbruggetje richting station was toch spekglad. Hop, fiets stuk, broek stuk, knie stuk.
Ik gleed meters door met fiets en al. _O- Niks stuk, paar blauwe plekken.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_158877859
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 17:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik gleed meters door met fiets en al. _O- Niks stuk, paar blauwe plekken.
Ik ben een aantal jaar geleden tekenfilmstyle uitgegleden, mezelf opgevangen op mijn hand. Bleek ik een scheurtje in mijn elleboog te hebben. Week lang met de arm tot de schouder in het gips :{
Toen dat zover genezen was dat ik weer durfde te fietsen stapte er een of ander kutwijf zonder te kijken het fietspad op omdat de stoep te glad was om te lopen. Moest ik uitwijken, weer vol op mijn plaat. Loeihard op mijn heup terecht gekomen. Slijmbeurs in de heup kapot. Blauwe plek van zo;n 25cm en goed veel pijn.

Kon een flinke schelpartij toen niet inhouden toen dat kreng zei dat ik wel wat beter uit moest kijken omdat het hardstikke glad was }:|
A mind with a heart of it's own
pi_158878019
Ik ben een keer keihard met de fiets op m'n bek gegaan omdat er zand in een bocht lag :X een wildvreemde heeft me van de straat getild, ik was echt even in de war. Had m'n rugtas nog in m'n nek gekregen dus m'n kin was over de grond geschraapt, m'n polsen waren dik (ik kreeg m'n fiets niet op slot en de voordeur niet open), knieën waren zo dik dat ik de trap niet meer opkwam en ik m'n broek ook niet meer uitkreeg. En ik voelde geen pijn, die kwam later, maar niks deed het.
Tap tap tap
pi_158878413
Glad? Waar? Hier is het warm.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')