SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• KNMI begrippen (nederlands)
• Extreem weer begrippen (nederlands)
• Johanns Meteo Uitleg (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Kanaalrat
• Polar Low
• Windschering
• CAPE + Liftedindex
• GFS & Europese weermodel
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen![]()
Hardenberg ligt volgens mij ook niet in Groningenquote:Op woensdag 6 januari 2016 14:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hm. Volgens mijn weer app voor mijn plaatsje (Hardenberg) al vannacht +1.
Dat kloptquote:Op woensdag 6 januari 2016 14:05 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Hardenberg ligt volgens mij ook niet in Groningen
De kans daarop wordt steeds vanaf volgende week vrijdagquote:Op woensdag 6 januari 2016 14:20 schreef Infection het volgende:
Het wordt tijd dat de kou eens goed doorzet. De hele week blijft het nog tussen de 0 en 8 graden...
Dat is het hier nog steedsquote:Op woensdag 6 januari 2016 14:23 schreef MaLo het volgende:
Ik wil weer zulk weer als in december. Niet krabben, niet koud, en vooral, GEEN IJZEL.
Alleen jammer dat een week vooruit zo lastig te voorspellen is. Kan zomaar ineens omslaan.quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:22 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
De kans daarop wordt steeds vanaf volgende week vrijdag
Maar toen had je wel meer wind en regen. Dan heb ik toch liever kou en sneeuw.quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:23 schreef MaLo het volgende:
Ik wil weer zulk weer als in december. Niet krabben, niet koud, en vooral, GEEN IJZEL.
Wind en regen boeit me niks, harde wind vind ik zelfs mooiquote:Op woensdag 6 januari 2016 14:26 schreef Infection het volgende:
[..]
Maar toen had je wel meer wind en regen. Dan heb ik toch liever kou en sneeuw.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:30 schreef MaLo het volgende:
De ANWB meldt nu ook weer code rood voor Groningen, op de site van het KNMI geldt voor Groningen nog code oranje.
twitter:KNMI twitterde op woensdag 06-01-2016 om 14:30:18Code rood #ijzel nu voor Friesland, Groningen en Drenthe, overige waarschuwingen blijven... https://t.co/dpPyZhecVg reageer retweet
Zou tijd worden. Die code rood hadden ze van tevoren al wel mogen geven. Het kwaad is inmiddels allang geschied.quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:31 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]twitter:KNMI twitterde op woensdag 06-01-2016 om 14:30:18Code rood #ijzel nu voor Friesland, Groningen en Drenthe, overige waarschuwingen blijven... https://t.co/dpPyZhecVg reageer retweet
twitter:ADnl twitterde op woensdag 06-01-2016 om 14:51:17Eerste dode door gladheid. Een man in Assen gleed uit op een stoep en kwam daardoor om het leven https://t.co/jrY2EzB4WG reageer retweet
Zie je wel de winter brengt alleen maar narigheid..., tijd voor de lente en zomer.quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:52 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:ADnl twitterde op woensdag 06-01-2016 om 14:51:17Eerste dode door gladheid. Een man in Assen gleed uit op een stoep en kwam daardoor om het leven https://t.co/jrY2EzB4WG reageer retweet
In de zomer gaan ook mensen dood door de hittequote:Op woensdag 6 januari 2016 15:21 schreef WEST het volgende:
[..]
Zie je wel de winter brengt alleen maar narigheid..., tijd voor de lente en zomer.
Door zomerse omstandigheden kunnen mensen inderdaad niet te komen overlijden.quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:21 schreef WEST het volgende:
[..]
Zie je wel de winter brengt alleen maar narigheid..., tijd voor de lente en zomer.
Dan moet je ook echt wel gigantisch vervelend op een nare plek landen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:52 schreef Houtenbeen het volgende:
Klopt, maar in de winter hebben veel meer mensen problemen door gladheid en kou.quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:21 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
In de zomer gaan ook mensen dood door de hitte
Dat is gewoon de grote zuivering van uitkeringtrekkers, gepensioneerden en de zwakkeren, uitglijden over ijs kan iedereen overkomen en is dus minder goed.quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:21 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
In de zomer gaan ook mensen dood door de hitte
Zelfs de Belgen weten het. Nou dat zegt wel wat.quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:24 schreef WEST het volgende:
[..]
Klopt, maar in de winter hebben veel meer mensen problemen door gladheid en kou.
Nou. Je hebt toch wel iemand kunnen vinden die is overleden omdat hij ongelukkig terecht is gekomen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:24 schreef WEST het volgende:
[..]
Klopt, maar in de winter hebben veel meer mensen problemen door gladheid en kou.
Ja Assenquote:Op woensdag 6 januari 2016 15:22 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Dan moet je ook echt wel gigantisch vervelend op een nare plek landen.
Begin maart kan nog zeer winters zijn. Eind maart ook al prima zomers. Dus ja, dat is vrij normaalquote:Op woensdag 6 januari 2016 15:33 schreef Ajaxfan het volgende:
Zeg is dat normaal die bizarre verschillen?
Highest ever in March: 27ºC / 81ºF
Lowest ever in March: -27ºC / -17ºF
quote:
proficiatquote:Op woensdag 6 januari 2016 15:45 schreef Dven het volgende:
Zie dat ik op nr. 1 sta qua aantal posts in dit topic over 2015
Terwijl het toch niet echt de plek van trollen, grove reacties en meer van dat soort strapatsen is?quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
proficiat
ik op 1 met het aantal moderaties in WKN
Ja enorm, bijna een dagtaak aan! En er is ook maar één mod !quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Terwijl het toch niet echt de plek van trollen, grove reacties en meer van dat soort strapatsen is?
Als WKN dan maar niet dicht moet straks, vanwege de lage post aantallenquote:Op woensdag 6 januari 2016 15:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja enorm, bijna een dagtaak aan! En er is ook maar één mod !
Post eens meer danquote:Op woensdag 6 januari 2016 15:58 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Als WKN dan maar niet dicht moet straks, vanwege de lage post aantallen![]()
Hoiquote:
Ik help je vastquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
anders kan ik ook geen jaaroverzichten maken
Djeez heeft gewoon wat extra ijs neergelegd in Assenquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:13 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik help je vast
"Na een boterzacht december 2015, sloeg na de jaarwisseling het weer om. Kou drong het noorden en oosten van ons land binnen. Met als zeer nare bijwerking dat de wegen spekglad werden vanwege ijzel. Volgens velen de ergste ijzel sinds 1987. Twee dagen achtereen gold code rood voor Groningen, Friesland en Drente. Het aantal ongelukken op de snelwegen was niet te tellen. Helaas viel er zelfs een dode te betreuren door de ijzel. In Assen nog wel."
WTF ik dacht deze post in het Canada topic geplaatst te hebben. Gaat lekker vandaag.quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Begin maart kan nog zeer winters zijn. Eind maart ook al prima zomers. Dus ja, dat is vrij normaal
Er zijn 24 fora op FOK! met minder posts dan WKN en WKN heeft in 2015 bijna 1000 posts meer gehad dan in 2014. Stijgende lijn dusquote:Op woensdag 6 januari 2016 15:58 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Als WKN dan maar niet dicht moet straks, vanwege de lage post aantallen![]()
Dan moet het wel zo'n weer blijvenquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Er zijn 24 fora op FOK! met minder posts dan WKN en WKN heeft in 2015 bijna 1000 posts meer gehad dan in 2014. Stijgende lijn dus
2015 - 28477
2014 - 27696
Met het huidige gemiddelde staan we eind dit jaar zelfs op ruim 53.000![]()
twitter:NUnl twitterde op woensdag 06-01-2016 om 16:34:03Advies Rijkswaterstaat: ga ook donderdag niet de weg op in noordelijke provincies:https://t.co/prJlxm0eLv https://t.co/jjDGNOf7e1 reageer retweet
ik fiets zo naar huisquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:09 schreef MaLo het volgende:
[..]
HoiHoe is het daar? In mijn stukje Oldenzaal is de straat weer ijzig
![]()
Ik vrees voor vannacht en morgenvroeg
Nice!quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:13 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik help je vast
"Na een boterzacht december 2015, sloeg na de jaarwisseling het weer om. Kou drong het noorden en oosten van ons land binnen. Met als zeer nare bijwerking dat de wegen spekglad werden vanwege ijzel. Volgens velen de ergste ijzel sinds 1987. Twee dagen achtereen gold code rood voor Groningen, Friesland en Drente. Het aantal ongelukken op de snelwegen was niet te tellen. Helaas viel er zelfs een dode te betreuren door de ijzel. In Assen nog wel."
Inhoudelijk en Kwalitatief gewoon tot de top 15quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:34 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Dan moet het wel zo'n weer blijven
Maar inderdaad WKN behoort wel tot de top subfora op fok
Er is geen SC-topic tochquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Inhoudelijk en Kwalitatief gewoon tot de top 15![]()
Zelfs de SC is ontopic
Succesquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik fiets zo naar huis
als ik morgen niet gepost heb dan moet je je zorgen maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |