Ja godver het is ook pas net een week 2016 hequote:
Klacht is mensen die meteen weer gaan schreeuwen dat die mensen moeten oprottenquote:
Nee, ik word moe van dit soort berichten, en mensen die maar niet willen inzien wat een gigantisch probleem die vluchtelingentoestroom gaat worden.quote:
U vraagt, wij draaien!quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:01 schreef Ludachrist het volgende:
Ha, een ironisch topic over de verrijking, waarbij alles weer in het werk wordt gesteld om duidelijk te maken dat vluchtelingen stuk voor stuk verkrachters, moordenaars en dieven zijn.
Die had ik al een tijdje niet gezien.
Niet stuk voor stuk. Het schijnt hier wel om een grote groep te gaan.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:01 schreef Ludachrist het volgende:
Ha, een ironisch topic over de verrijking, waarbij alles weer in het werk wordt gesteld om duidelijk te maken dat vluchtelingen stuk voor stuk verkrachters, moordenaars en dieven zijn.
Ergens tussen de 40 en de 1000, lees ik in verschillende nieuwsbronnen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:06 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Niet stuk voor stuk. Het schijnt hier wel om een grote groep te gaan.
ook al zitten er maar een paar tussen. .dan is t voor mij reden genoeg ze allemaal te weigeren. M'n veiligheid gaat voor wat dat betreft.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:01 schreef Ludachrist het volgende:
Mag niet van Europaquote:Op woensdag 6 januari 2016 13:29 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ook al zitten er maar een paar tussen. .dan is t voor mij reden genoeg ze allemaal te weigeren. M'n veiligheid gaat voor wat dat betreft.
Sturen ze uberhaupt asielzoekers weg die dit soort dingen doen?
Gelukkig heb jij 't niet voor het zeggenquote:Op woensdag 6 januari 2016 13:29 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ook al zitten er maar een paar tussen. .dan is t voor mij reden genoeg ze allemaal te weigeren.
't Is wat meid. Wat heb je allemaal voor verschrikkelijks meegemaakt?quote:M'n
veiligheid gaat voor wat dat betreft.
naïeveling gespotquote:Op woensdag 6 januari 2016 14:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij 't niet voor het zeggen.
[..]
't Is wat meid. Wat heb je allemaal voor verschrikkelijks meegemaakt?
Schijnt dat verkrachters vaak mannen zijn. Die er ook maar allemaal uit gooien?quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:29 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ook al zitten er maar een paar tussen. .dan is t voor mij reden genoeg ze allemaal te weigeren. M'n veiligheid gaat voor wat dat betreft.
Sturen ze uberhaupt asielzoekers weg die dit soort dingen doen?
Ja. Allemaal.quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:40 schreef zovty het volgende:
[..]
Schijnt dat verkrachters vaak mannen zijn. Die er ook maar allemaal uit gooien?
En het schijnt dat verkrachters vrijwel altijd kleren dragen, dus iedereen met kleren aan terug naar eigen land?
das toch wel anders. Mensen uit die regio hebben andere normen en waarden dan wij...hebben onder hele andere leiding geleefd dan wij. Denken dingen die tegen onze regels ingaan. Je kunt wachten op problemen als je die hierheen haalt. En ja er zullen er vast genoeg zijn die zich wel kunnen aanpassen maar dat is niet genoeg in mijn ogen. Is nogal lastig en duur om te testen wie zich wel normaal kan gedragen en dus mag komen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:40 schreef zovty het volgende:
[..]
En het schijnt dat verkrachters vrijwel altijd kleren dragen, dus iedereen met kleren aan terug naar eigen land?
Dus moet je ze maar de tyfus laten krijgen?quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:58 schreef madeliefff het volgende:
[..]
das toch wel anders. Mensen uit die regio hebben andere normen en waarden dan wij...hebben onder hele andere leiding geleefd dan wij. Denken dingen die tegen onze regels ingaan. Je kunt wachten op problemen als je die hierheen haalt. En ja er zullen er vast genoeg zijn die zich wel kunnen aanpassen maar dat is niet genoeg in mijn ogen. Is nogal lastig en duur om te testen wie zich wel normaal kan gedragen en dus mag komen.
quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:00 schreef hannetje het volgende:
Ik neem aan dat verkrachtingen overal gebeuren? Zullen we alle Duitsers, Duitsland uitzetten als er een verkrachting gebeurt door een Duitser?
Tering hoe dom kan je zijn
Ik vind die vergelijking van weinig respect getuigen. Je doet zo'n goudvis daar toch ernstig mee tekort.quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:03 schreef hannetje het volgende:
Als je al begint met een toespraak dat verkrachtingen in een cultuur zitten dan ben je al helemaal niet 100 in je hoofd en totaal niet serieus te nemen.
Om maar te zwijgen over het IQ van een goudvis dat je hebt.
Soms doe je anderen te kort.quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik vind die vergelijking van weinig respect getuigen. Je doet zo'n goudvis daar toch ernstig mee tekort.
Totaal onzinnig vergelijk.quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:40 schreef zovty het volgende:
[..]
wat is t alternatief? Dat wij de tyfus krijgen? Mss is t egoïstisch van me wat ik in principe normaal niet ben..(ik ben al te vaak lastig gevallen wat vast de reden is) maar ik zie het als overleven. Het is zij of wij. Je kan ze ook niet allemaal helpen. Ik zie ook niemand een matras neerleggen in hun woonkamer of logeerkamer voor asielzoekers zodat je er meer kunt helpen. Of een paar euro per maand aanbieden. Doe jij dat? Men helpt Alleen Maar In die mate dat ze Er Zelf Geen Last Van krijgen en verder laten ze vluchtelingen net zo stikken.want we kunnen er makkelijk meer op vangen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dus moet je ze maar de tyfus laten krijgen?
Ja.quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dus moet je ze maar de tyfus laten krijgen?
Overleven? In Nederland? Serieus?quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:10 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wat is t alternatief? Dat wij de tyfus krijgen? Mss is t egoïstisch van me wat ik in principe normaal niet ben..(ik ben al te vaak lastig gevallen wat vast de reden is) maar ik zie het als overleven. Het is zij of wij. Je kan ze ook niet allemaal helpen. Ik zie ook niemand een matras neerleggen in hun woonkamer of logeerkamer voor asielzoekers zodat je er meer kunt helpen. Of een paar euro per maand aanbieden. Doe jij dat? Men helpt Alleen Maar In die mate dat ze Er Zelf Geen Last Van krijgen en verder laten ze vluchtelingen net zo stikken.want we kunnen er makkelijk meer op vangen.
Geef eens antwoord op haar vraag in plaats van obligate filmpjes te posten? Wat is het alternatief? Deze jongens op kosten van de vrouwen die aangerand worden voorzien van woning en uitkering?quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Overleven? In Nederland? Serieus?
Wauw.
Dit is overleven:
Volgens mij maakt MAHL elke week een topic?quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:01 schreef Ludachrist het volgende:
Ik ga er dan ook vanuit dat dit vergevorderd sarcasme is.quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens mij maakt MAHL elke week een topic?
Hoeveel vrouwen die aangerand zijn door vluchtelingen ken jij? Heb je überhaupt persoonlijk ervaring met vluchtelingen?quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:18 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Geef eens antwoord op haar vraag in plaats van obligate filmpjes te posten? Wat is het alternatief? Deze jongens op kosten van de vrouwen die aangerand worden voorzien van woning en uitkering?
Ik dacht, laat ik ook eens ironie proberen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens mij maakt MAHL elke week een topic?
Oh zijn we al op het punt van anekdotische bewijsvoering?quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwen die aangerand zijn door vluchtelingen ken jij? Heb je überhaupt persoonlijk ervaring met vluchtelingen?
Geef eens antwoord op de vragen die je gesteld worden ipv wedervragen te stellen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwen die aangerand zijn door vluchtelingen ken jij? Heb je überhaupt persoonlijk ervaring met vluchtelingen?
reageer je ook nog op de rest? Op de matrassen? Want in welke mate helpen wij nu echtquote:Op woensdag 6 januari 2016 15:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Overleven? In Nederland? Serieus?
Wauw.
Dit is overleven:
Als je anekdotisch bewijs levert is het weer 'ja maar zo zijn ze niet allemaal hoor'.quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh zijn we al op het punt van anekdotische bewijsvoering?
Dan zijn we al bijna bij DAAR MOET EEN PIEMEL IN!
Hoezo is er een alternatief nodig? Ik zie nergens cijfers dat een groot deel van de vluchtelingen zich daadwerkelijk zo gedraagt op de manier die in dit topic geschetst wordt.quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Geef eens antwoord op de vragen die je gesteld worden ipv wedervragen te stellen.
En hoe is hoeveel vluchtelingen ik ken relevant voor de vraag “wat is het alternatief”? Dat is een hele simpele vraag. Geef daar eens antwoord op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |