Wat hebben jullie toen gedaan dan?quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:07 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ik heb die knul waar ik een berichtje van kreeg zeker al eens gezien
Hij heeft een nieuw profiel. Wist het zelf niet meer (tnx) maar had maar 1 date gehad en beschreef wat wij hadden gedaan
Dit heb ik nog nooit gehad
Bewijst maar weer dat wat jij van een date vind niet wederzijds hoeft te zijn. Want hij weet het dus niet echt meer terwijl het voor mij een van de slechtste dates ooit was. Ben daarna zelfs een tijdje gestopt met daten via internet, zo erg was het
wat gedronkenquote:Op woensdag 6 januari 2016 12:10 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Wat hebben jullie toen gedaan dan?
Zitten er hier nog meer mensen op pepper? Ik vind het echt stom dat je moet betalen om berichtjes te lezen.
hij was doodsbang. Durfde niks te zeggen en was duidelijk verliefd op een buitenlandse chick die hij alleen via internet kende en spullen stuurde. Als hij al wat zei ging het we over dat het zo lastig was om haar naar hier te laten komen en dat hij wel hield van vrouwelijke vrouwen die niet te feministisch zijnquote:Op woensdag 6 januari 2016 12:24 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Hahaha maar wat maakte het zo erg?
Waarom ga je het hebben over iemand waar je op verliefd bent als je op een date bent met iemand anders?quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hij was doodsbang. Durfde niks te zeggen en was duidelijk verliefd op een buitenlandse chick die hij alleen via internet kende en spullen stuurde. Als hij al wat zei ging het we over dat het zo lastig was om haar naar hier te laten komen en dat hij wel hield van vrouwelijke vrouwen die niet te feministisch zijn
(Ik zat ook echt zo van 'hoe kom je dan in hemelsnaam bij mij uit)
Ze zal nog steeds niet over zijn gekomen als ie weer terug is op die site
Tja, echt gratis bestaat gewoon niet volgens mij.quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:10 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Wat hebben jullie toen gedaan dan?
Zitten er hier nog meer mensen op pepper? Ik vind het echt stom dat je moet betalen om berichtjes te lezen.
Knuz? Gebruik het zelf niet hoor.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja, echt gratis bestaat gewoon niet volgens mij.
Ik betaal niet voor okcupid. Dat werkt prima.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Knuz en OkCupid zijn redelijk te doen zonder geldjes.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wil je geen date uit antwerpen? Of wat is de catch?quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:08 schreef Faxie het volgende:
Okcupid.... tja dat is hier echt helemaal niks. Serieus 90% heeft een Engelstalig profiel en komt uit Antwerpen
Of nouja misschien is het veranderd ondertussen, maar ik vond de rest van die site toch ook niks.
Ik vind Paiq behoorlijk beperkt als je niet betaalt. En Tinder is dan redelijk vrij, maar heeft ook z'n beperkingen zonder betalen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:08 schreef rhubarbje het volgende:
Okcupid is inderdaad echt gratis. Naja je kunt wel betalen maar het geeft je weinig extra opties. Zeker geen opties die perse nodig zijn
Paiq toch ook niet?
Tinder ook
Allemaal van die internationale studenten en au-pair types die over een half jaar weer vertrokken zijn waarschijnlijk. Daar heb ik geen zin in.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:11 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Wil je geen date uit antwerpen? Of wat is de catch?
wat is er beperkt aan dan?quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vind Paiq behoorlijk beperkt als je niet betaalt. En Tinder is dan redelijk vrij, maar heeft ook z'n beperkingen zonder betalen.
Als je niet betaald voor paiq kun je weinig. Elke twee weken een match is gewoon te weinig. Tinder is persoonsafhankelijk maar ben ik een beetje klaar mee. Okcupid werkt prima hier...quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:08 schreef rhubarbje het volgende:
Okcupid is inderdaad echt gratis. Naja je kunt wel betalen maar het geeft je weinig extra opties. Zeker geen opties die perse nodig zijn
Paiq toch ook niet?
Tinder ook
Ach, als je maar over iemand heen bent gegaan hequote:Op woensdag 6 januari 2016 13:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Allemaal van die internationale studenten en au-pair types die over een half jaar weer vertrokken zijn waarschijnlijk. Daar heb ik geen zin in.
Trouwens, ik had daar in een half jaar tijd toch al geen enkele match.
Oh als vrouw krijg je wel 3 of 4 matches per dag somsquote:Op woensdag 6 januari 2016 13:14 schreef yats het volgende:
[..]
Als je niet betaald voor paiq kun je weinig. Elke twee weken een match is gewoon te weinig. Tinder is persoonsafhankelijk maar ben ik een beetje klaar mee. Okcupid werkt prima hier...
Ja voor jou niets, want je moet de kerels toch al van je afslaan hequote:Op woensdag 6 januari 2016 13:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat is er beperkt aan dan?
En wat is er erg aan engelse profielen?
Komt je date ook naar je housewarming?quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:14 schreef yats het volgende:
[..]
Als je niet betaald voor paiq kun je weinig. Elke twee weken een match is gewoon te weinig. Tinder is persoonsafhankelijk maar ben ik een beetje klaar mee. Okcupid werkt prima hier...
Wat heeft dat in hemelsnaam te maken met geen engelse profielen willenquote:Op woensdag 6 januari 2016 13:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja voor jou niets, want je moet de kerels toch al van je afslaan he
quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:14 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ach, als je maar over iemand heen bent gegaan he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |