Ow dat ken ik helemaal niet. Moet haast wel. Kwam er inderdaad laatst achter dat Dumpert ook nsfw had.quote:Op woensdag 6 januari 2016 01:50 schreef renwan het volgende:
[..]
Mijn excuses
Was vast in de war met die gast van dumpertreeten
Marleen is wel super geil !!quote:Op woensdag 6 januari 2016 01:51 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ow dat ken ik helemaal niet. Moet haast wel. Kwam er inderdaad laatst achter dat Dumpert ook nsfw had.
Marleenquote:
Ik weet dat ik niet zo'n status heb als Geerd maar ik vind Gwen eigenlijk zwaar overratedquote:Op woensdag 6 januari 2016 01:54 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Haha Marleen zeker prima chick. Wat vindt je van Gwen?
Dat wel idd. Toch zou ik haar rakenquote:Op woensdag 6 januari 2016 01:55 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik weet dat ik niet zo'n status heb als Geerd maar ik vind Gwen eigenlijk zwaar overrated
Ik zou haar wel raken, maar vooral voor de status die het me zou opleverenquote:Op woensdag 6 januari 2016 01:56 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Dat wel idd. Toch zou ik haar raken
Chantal Janzenquote:Op woensdag 6 januari 2016 01:55 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik weet dat ik niet zo'n status heb als Geerd maar ik vind Gwen eigenlijk zwaar overrated
quote:Op woensdag 6 januari 2016 01:48 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Geerd, hoe schrijf ik dat?
"Met de G van God hoer".
Gwen? Zou ik meteen mee trouwenquote:Op woensdag 6 januari 2016 01:54 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Haha Marleen zeker prima chick. Wat vindt je van Gwen?
Bekende wijven raken voor het verhaalquote:Op woensdag 6 januari 2016 01:57 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik zou haar wel raken, maar vooral voor de status die het me zou opleveren
quote:Op woensdag 6 januari 2016 01:58 schreef Scuidward het volgende:
Weet gelijk waar Rustaaahg vandaan komt
Chantalquote:
Mono, ouwe gek!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |