De volgende stap naar een HCSC!quote:Op woensdag 6 januari 2016 01:34 schreef Simterklaas het volgende:
Als (inter)nationaal koerier niets wordt dan word ik misschien wel HC
Word jij ook HC?quote:Op woensdag 6 januari 2016 01:36 schreef H0D3NPYL het volgende:
Geerd moet een bonus krijgen als er straks allemaal HC's zijn :p
Als ik HC word dan kan Geerd rekenen op een tray Gladiatorquote:
quote:Op woensdag 6 januari 2016 01:38 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Zit nog op school maar je weet nooit daarna
Niet voor februari al klaar zijn met schoolquote:Op woensdag 6 januari 2016 01:38 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Zit nog op school maar je weet nooit daarna
Hehe nice. Kun je gladiator in trays halen?quote:Op woensdag 6 januari 2016 01:37 schreef renwan het volgende:
[..]
Als ik HC word dan kan Geerd rekenen op een tray Gladiator
Ik heb zowel een Makro als Sligro pas, moet vast lukkenquote:Op woensdag 6 januari 2016 01:39 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Hehe nice. Kun je gladiator in trays halen?
Zet maar op de rekening van Geerd!quote:Op woensdag 6 januari 2016 01:43 schreef Scuidward het volgende:
En anders wil de supermarkt wel een bestelling plaatsen.
Gvd fucking chill.quote:Op woensdag 6 januari 2016 01:41 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik heb zowel een Makro als Sligro pas, moet vast lukken
Ja die tijden ken ik ook nog, lekker op m'n pa wachten in het restaurantquote:Op woensdag 6 januari 2016 01:43 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Gvd fucking chill.
Ik weet nog als klein jongetje dat ik de makro niet in mocht
Geerd, hoe schrijf ik dat?quote:Op woensdag 6 januari 2016 01:43 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Zet maar op de rekening van Geerd!
Verdomme Squid, wat een baas ben je ookquote:Op woensdag 6 januari 2016 01:48 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Geerd, hoe schrijf ik dat?
"Met de G van God hoer".
Lekker recalcitrant mijn mening uiten is aan mij wel besteed.quote:Op woensdag 6 januari 2016 01:48 schreef renwan het volgende:
[..]
Verdomme Squid, wat een baas ben je ook
Mijn excusesquote:Op woensdag 6 januari 2016 01:48 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Lekker recalcitrant mijn mening uiten is aan mij wel besteed.
Maar het is Scuid eigenlijk ... vergeet iedereen ondertussen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |