kortom, united is ontzettend slecht. Het tempo ligt gewoon een stuk hoger dan elders, dat gaat ten koste van nauwkeurigheid, ja.quote:Op woensdag 6 januari 2016 01:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
de rest is gewoon mokerslecht, als je in engeland de bal 4 keer over kunt spelen val je al op
lolque?quote:Op woensdag 6 januari 2016 01:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij heb je een schromelijk overdreven verhaal gehoordWellicht moet je bron zijn bron verifieren
Oh. Ik hoorde dat er in Thailand juist een schreeuwend tekort is aan Engels docenten.quote:Op woensdag 6 januari 2016 01:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zelfde verhaal helaas. Ook erg veel nativespeakers vacancies. En je kan wel werk krijgen, maar dan moet je eerst 2k lappen, voor een tefl cursus en dan baangarantie. tefl heb ik al en om er nou zelf voor te dokken
valt allemaal enorm mee, united is op moyes na in 30 jaar nog niet zo slecht geweest en staat slechts 7(?) punten achter op arsenal en leicester, er is geen competitie zo gehypted als de plquote:Op woensdag 6 januari 2016 01:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kortom, united is ontzettend slecht. Het tempo ligt gewoon een stuk hoger dan elders, dat gaat ten koste van nauwkeurigheid, ja.
Is er ook zeker. Maar dan nog vragen ze meestal Natives. Eigenlijk zo zonde. Maar goed, als je lang genoeg zoekt zal er vast iets te vinden zijn. Al lijkt Zuid-Amerika me ook tof. Chili of zoquote:Op woensdag 6 januari 2016 01:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh. Ik hoorde dat er in Thailand juist een schreeuwend tekort is aan Engels docenten.
dat heeft een reden. 9, onder spurs. is gewoon slechtquote:Op woensdag 6 januari 2016 01:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
valt allemaal enorm mee, united is op moyes na in 30 jaar nog niet zo slecht geweest en staat slechts 7(?) punten achter op arsenal en leicester, er is geen competitie zo gehypted als de pl
Ga slapen, ik ga nu ookquote:Op woensdag 6 januari 2016 01:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
moet eig. naar bed maar wil nog nie
slaap lekkerquote:Op woensdag 6 januari 2016 01:19 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ga slapen, ik ga nu ook
Straks verslaap je je morgen
dan klopt het dus toch gewoon?quote:Op woensdag 6 januari 2016 01:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
minuutje misschien, toen gingen we verder drinken en is het niet van gekomen
Ik zit meer in de gasproduktieplatforms. Op boorplatforms is het tokkiegehalte me een beetje te hoog. Gasproduktie is ook schoner werk. Zo'n oliefabriek is maar een smerige bende vaak.quote:Op woensdag 6 januari 2016 01:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
met je booreilandenonderhoud.
ouwe hosselaarquote:Op woensdag 6 januari 2016 01:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja goed, bijna verwaarloosbaar wat mij betreft
is ook niet goed maar het is veelzeggend dat ze amper achter staan op city en arsenalquote:Op woensdag 6 januari 2016 01:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat heeft een reden. 9, onder spurs. is gewoon slecht
nee, kom appenquote:Op woensdag 6 januari 2016 01:19 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ga slapen, ik ga nu ook
Straks verslaap je je morgen
Jawel 15.15-22quote:Op woensdag 6 januari 2016 01:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
jeweet
Moet je niet callcenteren morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |