Ik zou zelf ook wel eens die kanten op willen of evt. Zuid-Amerika. Ben TEFL gecertificeerd maar ze zoeken meestal native speakers op scholen daar. Vooral in China, Japan en Zuid-Korea.quote:Op woensdag 6 januari 2016 01:08 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja mij lijkt het ook wel tof. Ik ben er nooit eerder geweest.
united is slechtquote:Op woensdag 6 januari 2016 01:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
helemaal niet, de helft is gwn te slecht
Aubameyang zou echt een ongelooflijk zieke aankoop zijn. Dan worden ze kampioen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 01:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Elneny komt en dat is zat. Heb liever dat er op Aubameyang geboden wordt.
En dan nog staan ze eerstequote:Op woensdag 6 januari 2016 01:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
helemaal niet, de helft is gwn te slecht
Uhuh, ik viel in slaapquote:Op woensdag 6 januari 2016 01:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat jij oudjaarsnacht wel gewildwas anders![]()
Type Henry, perfecte type. Lekker counteren.quote:Op woensdag 6 januari 2016 01:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Aubameyang zou echt een ongelooflijk zieke aankoop zijn. Dan worden ze kampioen.
Geweldige spits gewoon. En dan met aanvoer van Sanchezgod en Ozil. Boooh.quote:Op woensdag 6 januari 2016 01:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Type Henry, perfecte type. Lekker counteren.
Thailand proberenquote:Op woensdag 6 januari 2016 01:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zou zelf ook wel eens die kanten op willen of evt. Zuid-Amerika. Ben TEFL gecertificeerd maar ze zoeken meestal native speakers op scholen daar. Vooral in China, Japan en Zuid-Korea.
Ja weenie verder wat je gehoord hebt. Maar echt veel bijzonders is er volgens mij niet gebeurd, tenzij ik ghb in mn drank heb gekregenquote:Op woensdag 6 januari 2016 01:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
natuurlek isch dat so
wat ben je dan sharia
China was ik best huiverig voor, maar ik heb er een mooie tijd gehad. Ik zou er nooit met vakantie gaan, maar om er te werken is echt prima.quote:Op woensdag 6 januari 2016 01:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zou zelf ook wel eens die kanten op willen of evt. Zuid-Amerika. Ben TEFL gecertificeerd maar ze zoeken meestal native speakers op scholen daar. Vooral in China, Japan en Zuid-Korea.
Arsenal speelt gewoon het beste voetbal.quote:Op woensdag 6 januari 2016 01:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kun je nagaan hoe slecht de premier league eigenlijk is
Zelfde verhaal helaas. Ook erg veel nativespeakers vacancies. En je kan wel werk krijgen, maar dan moet je eerst 2k lappen, voor een tefl cursus en dan baangarantie. tefl heb ik al en om er nou zelf voor te dokkenquote:
wel spannendquote:Op woensdag 6 januari 2016 01:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kun je nagaan hoe slecht de premier league eigenlijk is
lebber de lebberquote:Op woensdag 6 januari 2016 01:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja weenie verder wat je gehoord hebt. Maar echt veel bijzonders is er volgens mij niet gebeurd, tenzij ik ghb in mn drank heb gekregen
de rest is gewoon mokerslecht, als je in engeland de bal 4 keer over kunt spelen val je al opquote:Op woensdag 6 januari 2016 01:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Arsenal speelt gewoon het beste voetbal.
Lijkt me een apart maar mooi avontuur, China.quote:Op woensdag 6 januari 2016 01:12 schreef Kurovski het volgende:
[..]
China was ik best huiverig voor, maar ik heb er een mooie tijd gehad. Ik zou er nooit met vakantie gaan, maar om er te werken is echt prima.
Hoezo dat nou weer?quote:Op woensdag 6 januari 2016 01:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Types als jij maken de wereld kapot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |