Maar je kunt beter iets gaan doen wat je écht leuk lijktquote:Op woensdag 6 januari 2016 01:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ben bijna 23 he![]()
Daarbij heb ik geen studie nodig voor het werk dat ik nu doe. Ik studeer om een diploma te halen zodat ik iets heb om op terug te vallen als het nodig is.
Als ik nu doekoe's maak, dan kan ik over een paar jaar gaan chillen. Als ik nu zou gaan chillen dan moet ik wachten tot mn paps en mams dood gaan en ik pas over 20-30-40 jaar kan losgaan.quote:Op woensdag 6 januari 2016 02:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar beter nu chillen, werken kan altijd nog
Ik tel gemiddeld 7 uur school en 6 uur slaapquote:Op woensdag 6 januari 2016 02:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als ik weer ft school ga doen zit ik op minder terwijl ik geen kut doe. Wat is deze?
Met doen wat je echt leuk lijkt verdien je geen geldquote:Op woensdag 6 januari 2016 02:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Maar je kunt beter iets gaan doen wat je écht leuk lijkt
Mensen wier leven draait om geldquote:Op woensdag 6 januari 2016 02:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Met doen wat je echt leuk lijkt verdien je geen geld
Mensen die denken dat het leven niet om geld draaitquote:Op woensdag 6 januari 2016 02:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Mensen wier leven draait om geld
Doordeweeks 6u slaap=30quote:Op woensdag 6 januari 2016 02:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik tel gemiddeld 7 uur school en 6 uur slaap
quote:Op woensdag 6 januari 2016 02:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Iemand die het woord wier gebruiktquote:Op woensdag 6 januari 2016 02:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Get up u son of a bitchquote:Op woensdag 6 januari 2016 06:30 schreef Oberkullie het volgende:
Omg ik ben zo moe het is koud ik wil mijn bed niet uit en nu heb ik enorme kringen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |