Hzo?quote:Op woensdag 6 januari 2016 01:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat?![]()
Ik heb best wel spijt dat ik rechten ben gaan doen en nooit iets technisch.
waaromquote:Op woensdag 6 januari 2016 01:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat?![]()
Ik heb best wel spijt dat ik rechten ben gaan doen en nooit iets technisch.
mag ik dan weer mod worden op 450quote:Op woensdag 6 januari 2016 01:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hoop dat je perma krijgt op 149.999
Ja.quote:Op woensdag 6 januari 2016 01:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
mag ik dan weer mod worden op 450
oké dan is het goedquote:
wutquote:Op woensdag 6 januari 2016 01:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
mag ik dan weer mod worden op 450
quote:
Omdat rechten nooit echt een uitdaging heeft gevormd. Ik heb het gekozen omdat het breed is en makkelijk te doen is naast een full time job, maar achteraf liggen mijn interesses veel meer bij de technische opleidingen.quote:
Dan laat je je omscholen. Je bent nooit te oud om te studeren.quote:Op woensdag 6 januari 2016 01:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Omdat rechten nooit echt een uitdaging heeft gevormd. Ik heb het gekozen omdat het breed is en makkelijk te doen is naast een full time job, maar achteraf liggen mijn interesses veel meer bij de technische opleidingen.
wacht wat, jij werkt fulltime naast je studie?quote:Op woensdag 6 januari 2016 01:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Omdat rechten nooit echt een uitdaging heeft gevormd. Ik heb het gekozen omdat het breed is en makkelijk te doen is naast een full time job, maar achteraf liggen mijn interesses veel meer bij de technische opleidingen.
En sg kan het weten, die doet al een vierde studie voor de helft.quote:Op woensdag 6 januari 2016 01:51 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dan laat je je omscholen. Je bent nooit te oud om te studeren.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 01:51 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dan laat je je omscholen. Je bent nooit te oud om te studeren.
Zou +- 60 uur per week wel als full time kwalificeren jaquote:Op woensdag 6 januari 2016 01:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
wacht wat, jij werkt fulltime naast je studie?
Dat kan niet gezond zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2016 01:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zou +- 60 uur per week wel als full time kwalificeren ja
Nou ja als ik even snel een rekensommetje maak dan zitten er 168 uren in een week. Min 50 uur slapen= 118 - 60 uur werk= 58 - 20 uur aan studie= 38 uur vrije tijdquote:
de teringquote:Op woensdag 6 januari 2016 02:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ja als ik even snel een rekensommetje maak dan zitten er 168 uren in een week. Min 50 uur slapen= 118 - 60 uur werk= 58 - 20 uur aan studie= 38 uur vrije tijd![]()
Gelukkig vind ik studie en werk leuk, maar je snapt denk ik wel dat ik geen tijd heb om een technische studie te doen
Nou ja als ik even snel een rekensommetje maak dan zitten er 168 uren in een week. Min 50 uur slapen= 118 uur vrije tijdquote:Op woensdag 6 januari 2016 02:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
de teringik krijg al een halve burnout door dit te lezen
quote:Op woensdag 6 januari 2016 02:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nou ja als ik even snel een rekensommetje maak dan zitten er 168 uren in een week. Min 50 uur slapen= 118 uur vrije tijd
- Deadprez
[..]
Nou ja als ik even snel een rekensommetje maak dan zitten er 168 uren in een week. Min 50 uur slapen= 118 uur vrije tijd
- Deadprez
quote:Op woensdag 6 januari 2016 02:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
de teringik krijg al een halve burnout door dit te lezen
[..]
- Deadprez
ja maar beter nu chillen, werken kan altijd nogquote:Op woensdag 6 januari 2016 02:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zie het als tijd investeren in mijn toekomst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |