SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Doe niet zo raar, sof is een lief meisje, ik heb geen bedoelingen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wow.
Probeer je in haar broekje te komen?
Zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
waar moet je op passen, hun kinderen?
Ik ook, maar dat durf ik niet te zeggen, anders heb ik straks ruzie met kaneelquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:56 schreef supersof het volgende:
sjongejonge, vind loka gewoon grappig en een leuk persoon
Nu heb je het wel gezegdquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat durf ik niet te zeggen, anders heb ik straks ruzie met kaneel
Daarmee staat ze jou toe eens in het broekje van een jongen te gaanquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wow.
Probeer je in haar broekje te komen?
Doe eens wat minder hard je best paxje.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Daarmee staat ze jou toe eens in het broekje van een jongen te gaan
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Doe eens wat minder hard je best paxje.
kloptquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik dacht dat heterovrouwen niet bestonden
Rook je veel wiet?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:00 schreef Spatieloos het volgende:
Heb vandaag ook gewoon 0 geleerd. Ik heb echt motivatie problemen. Misschien komt het wel door de drugs
Oh vandaar al die onnodige knuffels waar ik jaloers op ben.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:00 schreef supersof het volgende:
[..]
klopt
we gebruiken jullie alleen voor de seks, maar verder hebben we stiekeme intieme relaties met onze vriendinnen
Ik denk dat het wel schattige baby's worden.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
waar moet je op passen, hun kinderen?
Ze is niet gay genoeg voor je?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Doe niet zo raar, sof is een lief meisje, ik heb geen bedoelingen.
Nu kijk ik toch met andere ogen naar jou.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat durf ik niet te zeggen, anders heb ik straks ruzie met kaneel
Ik zie wat je bedoeltquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Daarmee staat ze jou toe eens in het broekje van een jongen te gaan
Van wie heb je de ogen gekregen dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel schattige baby's worden.
[..]
Ze is niet gay genoeg voor je?
Of niet Japans genoeg?
[..]
Nu kijk ik toch met andere ogen naar jou.
[..]
Ik zie wat je bedoelt
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:01 schreef McGrath het volgende:
[..]
Van wie heb je de ogen gekregen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |