SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Doe niet zo raar, sof is een lief meisje, ik heb geen bedoelingen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wow.
Probeer je in haar broekje te komen?
Zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
waar moet je op passen, hun kinderen?
Ik ook, maar dat durf ik niet te zeggen, anders heb ik straks ruzie met kaneelquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:56 schreef supersof het volgende:
sjongejonge, vind loka gewoon grappig en een leuk persoon
Nu heb je het wel gezegdquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat durf ik niet te zeggen, anders heb ik straks ruzie met kaneel
Daarmee staat ze jou toe eens in het broekje van een jongen te gaanquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wow.
Probeer je in haar broekje te komen?
Doe eens wat minder hard je best paxje.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Daarmee staat ze jou toe eens in het broekje van een jongen te gaan
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Doe eens wat minder hard je best paxje.
kloptquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik dacht dat heterovrouwen niet bestonden
Rook je veel wiet?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:00 schreef Spatieloos het volgende:
Heb vandaag ook gewoon 0 geleerd. Ik heb echt motivatie problemen. Misschien komt het wel door de drugs
Oh vandaar al die onnodige knuffels waar ik jaloers op ben.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:00 schreef supersof het volgende:
[..]
klopt
we gebruiken jullie alleen voor de seks, maar verder hebben we stiekeme intieme relaties met onze vriendinnen
Ik denk dat het wel schattige baby's worden.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
waar moet je op passen, hun kinderen?
Ze is niet gay genoeg voor je?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Doe niet zo raar, sof is een lief meisje, ik heb geen bedoelingen.
Nu kijk ik toch met andere ogen naar jou.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat durf ik niet te zeggen, anders heb ik straks ruzie met kaneel
Ik zie wat je bedoeltquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Daarmee staat ze jou toe eens in het broekje van een jongen te gaan
Van wie heb je de ogen gekregen dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel schattige baby's worden.
[..]
Ze is niet gay genoeg voor je?
Of niet Japans genoeg?
[..]
Nu kijk ik toch met andere ogen naar jou.
[..]
Ik zie wat je bedoelt
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:01 schreef McGrath het volgende:
[..]
Van wie heb je de ogen gekregen dan?
ik heb wel popcorn maar dat eet ik niet als ontbijtquote:
Ja ik normaal ook niet hoor, maar als er niks anders is dan eet ik liever IETS dan verhongeren.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:02 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb wel popcorn maar dat eet ik niet als ontbijt
Ik heb Joylent met aardbeismaak.quote:
Zelfde persoon die mij een abo gaf.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:01 schreef McGrath het volgende:
[..]
Van wie heb je de ogen gekregen dan?
Wil alleen autistenbaby's met jou toch.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel schattige baby's worden.
Wie gaf jou een ABO ?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb Joylent met aardbeismaak.
[..]
Zelfde persoon die mij een abo gaf.
Ik denk dat ik gewoon chronischGronings lui ben en dat niet kanquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan moet je denk ik gewoon jezelf onder je reet schoppen.
Wat vind jij erger, een FOK!abo kopen of in-game geld aanschaffen in een MMO om danspasjes en mooie kleertjes mee te kopen?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wie gaf jou een ABO ?
En wat een vreselijk cadeau, ik bedoel, hier is geld om je tijd te verdoen, is nog erger dan een game.
Ingamegeldaanschaffen (zelfs als het niet voor kleertjes/skins is)quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat vind jij erger, een FOK!abo kopen of in game geld aanschaffen in een MMO om danspasjes en mooie kleertjes mee te kopen?
is dat dat ene wat fera had?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb Joylent met aardbeismaak.
[..]
Zelfde persoon die mij een abo gaf.
Sof mag wel peettante zijn. Zij is wel braaf genoeg.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wil alleen autistenbaby's met jou toch.
Geen idee.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wie gaf jou een ABO ?
En wat een vreselijk cadeau, ik bedoel, hier is geld om je tijd te verdoen, is nog erger dan een game.
Ja lekker ik ga ook croissants halen morgenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig fan van AH Basic afbakcroissantjes
Is het wat?quote:
Heus ben jij postbode, ik was ook postbode denk ik.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat vind jij erger, een FOK!abo kopen of in-game geld aanschaffen in een MMO om danspasjes en mooie kleertjes mee te kopen?
ik eet ze altijd gewoon zonder ietsquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja lekker ik ga ook croissants halen morgen
doe je er nog iets bij?
ik vind met jam wel lekker
Nee niet meer. Staat dat nog in het profiel?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heus ben jij postbode, ik was ook postbode denk ik.
Jaquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee niet meer. Staat dat nog in het profiel?
is het verplichtquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja lekker ik ga ook croissants halen morgen
doe je er nog iets bij?
ik vind met jam wel lekker
ongeveer je hele leven welquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:12 schreef Spatieloos het volgende:
Wat heb ik toch veel met Loka gemeen. LSD, postbode, Death Note, waarschijnlijk sommige muziek, FOK!
Doe gewoon meequote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:17 schreef Lokasenna het volgende:
Er zijn allemaal dronken mensen aan het zingen een paar ramen naast mij.
Ik zie ramen en denk aanquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:17 schreef Lokasenna het volgende:
Er zijn allemaal dronken mensen aan het zingen een paar ramen naast mij.
Ik zou dit hard eten.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie ramen en denk aan
[ afbeelding ]
En jij studeerde Geologie ?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ik had laatst iets Duitsland genoemd terwijl het Argentinie was.
in argentinië zitten dan ook veel duitsersquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ik had laatst iets Duitsland genoemd terwijl het Argentinie was.
Je zag niets behalve weiland en heuveltjes en een bordje met camping, had precies in de Eifel kunnen zijn. :$quote:
neequote:
ik had er net ook één bij dokkumquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:35 schreef supersof het volgende:
ik kreeg er net drie achter elkaar in friesland allemaal bij dokkum
genoeg friesland voor 2016 gezien
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:35 schreef supersof het volgende:
ik kreeg er net drie achter elkaar in friesland allemaal bij dokkum
genoeg friesland voor 2016 gezien
toevalligquote:
geen ideequote:
hoi elbeequote:
Die auto?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:40 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
Heb mijn droomhuis gevonden
Sofquote:
jij ook de beste wensenquote:
dat dacht ik alquote:
Hoi,jij ook nog gelukkig nieuwjaar.quote:
Bedankt, jij ook.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoi,jij ook nog gelukkig nieuwjaar.
Wou nog op tc komen maar ging gamen
Thanksquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:41 schreef supersof het volgende:
[..]
jij ook de beste wensen
nog steeds met geo?
Wormsquote:
leukquote:
Wie is Geo?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:41 schreef supersof het volgende:
[..]
jij ook de beste wensen
nog steeds met geo?
neeeeeequote:
maak hem danquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:47 schreef Spatieloos het volgende:
Dan zou er niemand in mogen posten behalve ik
Die gastquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik kende eens een jongen die 4k in bitcoins stak...
jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |