je kijkt te veel spongebobquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hou je bek toch, pratende makreel
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hoe de fuck ben je half-half maagd?
vriendin wist en weet er nog steeds niks van afquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hoe de fuck ben je half-half maagd?
jij hebt je lul uitgeprint?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
printer, lul, ik print het uit... godtievus
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vriendin wist en weet er nog steeds niks van af
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij hebt je lul uitgeprint?
Goede slaappillen gehaald voor d'r?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze valt altijd best snel in slaap als ik begin met pratenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Goede slaappillen gehaald voor d'r?
we hebben het hier over stokoude op leven na dode bomen?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]zolang er nog bomen staan zal dat niet het geval zijn he... denk na man
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze valt altijd best snel in slaap als ik begin met praten
pics van je vriendin.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee gewoon bomenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
we hebben het hier over stokoude op leven na dode bomen?
Nee jouw UI met dat lachende tiener jongetje maakt ons niet achterdochtig of iets hoorquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom? ik neem door je UI aan dat je voetbal kijkt dus hetero ben je niet
Cr1tikal is trouwens behoorlijk goed in rocket league.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom? ik neem door je UI aan dat je voetbal kijkt dus hetero ben je niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |