je kijkt te veel spongebobquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hou je bek toch, pratende makreel
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hoe de fuck ben je half-half maagd?
vriendin wist en weet er nog steeds niks van afquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hoe de fuck ben je half-half maagd?
jij hebt je lul uitgeprint?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
printer, lul, ik print het uit... godtievus
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vriendin wist en weet er nog steeds niks van af
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij hebt je lul uitgeprint?
Goede slaappillen gehaald voor d'r?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze valt altijd best snel in slaap als ik begin met pratenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Goede slaappillen gehaald voor d'r?
we hebben het hier over stokoude op leven na dode bomen?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]zolang er nog bomen staan zal dat niet het geval zijn he... denk na man
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze valt altijd best snel in slaap als ik begin met praten
pics van je vriendin.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee gewoon bomenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
we hebben het hier over stokoude op leven na dode bomen?
Nee jouw UI met dat lachende tiener jongetje maakt ons niet achterdochtig of iets hoorquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom? ik neem door je UI aan dat je voetbal kijkt dus hetero ben je niet
Cr1tikal is trouwens behoorlijk goed in rocket league.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Deze sneer zal ik niet snel vergeten.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben blind van woede nuquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee jouw UI met dat lachende tiener jongetje maakt ons niet achterdochtig of iets hoor
heb alleen het eerste filmpje gezien, zijn tegenstander was niet echt fantastischquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Cr1tikal is trouwens behoorlijk goed in rocket league.
Hij wil neus heup verhoudingen bespreken om te bewijzen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb alleen het eerste filmpje gezien, zijn tegenstander was niet echt fantastisch
jij hebt na 39 jaar nog steeds een spiegel nodig om te weten waar je tanden zitten?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
mooi, kan je eindelijk een keer je tanden poetsen zonder in huilen uit te barsten
ja ik weet dat godverdomme MAAR IK MOET HET NOG ZIEN KWARKquote:
Of pics van David Hasselhof postenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:33 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hij wil neus heup verhoudingen bespreken om te bewijzen.
denk ik
Jaquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij hebt na 39 jaar nog steeds een spiegel nodig om te weten waar je tanden zitten?
Nee, leg eens uit?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja ik weet dat godverdomme MAAR IK MOET HET NOG ZIEN KWARK
DAT SNAP JE TOCH WEL
Een keer in het donker geprobeerd, stonk nog steeds uit mijn bek maar had wel een schone aarsquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij hebt na 39 jaar nog steeds een spiegel nodig om te weten waar je tanden zitten?
Kom vechten dan.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zal jou eens uitleggen in een vuilnisbak
zelfs met een spiegel zie je het verschil tussen je gezicht en aars amperquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Een keer in het donker geprobeerd, stonk nog steeds uit mijn bek maar had wel een schone aars
Ook bij helder licht is het verschil moeilijk te zienquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Een keer in het donker geprobeerd, stonk nog steeds uit mijn bek maar had wel een schone aars
Mijn reet is niet kaal, droplulquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zelfs met een spiegel zie je het verschil tussen je gezicht en aars amper
Prima.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
We pakken hem eerst, en daarna gaan we langs Tardis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |