hij gaat je kapot maken, kastkikkerquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Versta jij deze flitskikker Der_Mann?
stik in mn zaad, hier alleen kliekjes EN JE HOORT NIET IN EEN KLIEKJEquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:12 schreef onlogisch het volgende:
HALLO.
Daar was ik weer. Deze TT stemt mij bijzonder gelukkig
snap er echt werkelijk waar geen ene kut vanquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Versta jij deze flitskikker Der_Mann?
Sorry ik versta geen Kaals.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hij gaat je kapot maken, kastkikker
Fuck.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
stik in mn zaad, hier alleen kliekjes EN JE HOORT NIET IN EEN KLIEKJE
dat is onlogischquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:12 schreef onlogisch het volgende:
HALLO.
Daar was ik weer. Deze TT stemt mij bijzonder gelukkig
Jij bent een kliekje, één die niemand wil opvretenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
welkom onlogischquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Fuck.
And not a single one was given
ik zou TARDIS. willen opeten en dan ook nog mijn vingertjes aflikkenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jij bent een kliekje, één die niemand wil opvreten
jij vreet alles, bollequote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zou TARDIS. willen opeten en dan ook nog mijn vingertjes aflikken
ik wilde je een kans geven maar vind je maar een boeler met je badpakreet, doe eens normaal johquote:
Je zou nog een gefrituurde snickers met ketchup eten.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zou TARDIS. willen opeten en dan ook nog mijn vingertjes aflikken
ik lust geen ketchupquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je zou nog een gefrituurde snickers met ketchup eten.
Hermann en Tardis moet je negeren, die komen uit een familie waar de stamboom geen takken heeftquote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wilde je een kans geven maar vind je maar een boeler met je badpakreet, doe eens normaal joh
De SC is er voor iedereen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
voor iedere fuck you die er in beeld verschijnt rapporteer ik je post, hopen dat de gif snel afloopt anders gaat het een lange vakantie voor jou wordenquote:
Ik ben wel wat gewend en ben geenszins onder de indruk van dit soort knulletjesquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hermann en Tardis moet je negeren, die komen uit een familie waar de stamboom geen takken heeft
Je vreet het maar, papzak.quote:
Ben een feeder.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja joh ga het hem naar de zin maken anders
Kijk Hermann ik heb een vriendje erbij en niemand mag jou, lekker voor jequote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben wel wat gewend en ben geenszins onder de indruk van dit soort knulletjes
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
voor iedere fuck you die er in beeld verschijnt rapporteer ik je post, hopen dat de gif snel afloopt anders gaat het een lange vakantie voor jou worden
Zelfs lelijke kale mannen mogen hier posten.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ga weg lelijke soepstengel
welk bedrag werd ook alweer over gesproken?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee met zelf taggen. Dacht, als zelfs Deadprez het niet wil doen is niemand levenloos genoeg.
ik ben geen knulletje ik ben al 20 jaar oud vriendquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben wel wat gewend en ben geenszins onder de indruk van dit soort knulletjes
Ergens tussen de 100 en de 200quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
welk bedrag werd ook alweer over gesproken?
wat????? ben je je haar kwijt?????quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zelfs lelijke kale mannen mogen hier posten.
liever niet natuurlijk, maar ach
ik ben je manquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ergens tussen de 400 en de 500
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |