Grapje man, wtf heb ik te zoeken in dat deel van Nederlandquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Want?
[..]
Ja omdat die dikke pens van je tot Japan reikt,
[..]
Wist niet dat je boos zou worden.
Heb er nooit echt een geheim van gemaakt. Parkstad masterrace.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Wist niet dat je aan dees kant van limbo woonde
Fittie met mij krijgen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:50 schreef Montelly het volgende:
[..]
Grapje man, wtf heb ik te zoeken in dat deel van Nederland
dit OPquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:50 schreef onlogisch het volgende:
Is dit OP van jullie altijd zo mokersaai?
Zie je dat ik nog in de jullie-vorm praat?Ik schaar mijzelf nog niet als volwaardig lid van deze digitale praatkamer
Heb je Deuce gemeet, rly?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee na deuce heb ik afgezworen om niemand van fok te meeten
Mijn voorkeur gaat naar een leuke TT en een simplistische OP. Of Pusheen soms in de OP.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:50 schreef onlogisch het volgende:
Zie je dat ik nog in de jullie-vorm praat?Ik schaar mijzelf nog niet als volwaardig lid van deze digitale praatkamer
volwaardig lid gaat denk ook niet gebeurenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:50 schreef onlogisch het volgende:
Je hebt zelf niet eens een volwaardig lidquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volwaardig lid gaat denk ook niet gebeuren
Oh shit, hoe dan hahah wat hebben jullie gedaan?quote:
Op welke basisschool heb je gezetequote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heb er nooit echt een geheim van gemaakt. Parkstad masterrace.
jawelquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je hebt zelf niet eens een volwaardig lid
Nee. VBL-SC.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:52 schreef Crip het volgende:
onlogisch was jij niet van grtd sc trouwens
We gaan gewoon vaker samen naar de gym.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:52 schreef Montelly het volgende:
[..]
Oh shit, hoe dan hahah wat hebben jullie gedaan?
Ken ik niettquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
De Trampoline in Brunssum jatoch.
Deuce een baardje laten groeien dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:53 schreef Crip het volgende:
[..]
We gaan gewoon vaker samen naar de gym.
Heeft ie sws alquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:54 schreef Montelly het volgende:
[..]
Deuce een baardje laten groeien dan?
jij kan niet eens door een gangpad lopen zonder uitgelachen te wordenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Komt omdat je niet gangster genoeg bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |