Herman was zelfs sneller, dan ben je echt een verliezerquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ook bij helder licht is het verschil moeilijk te zien
'vechtersbaasje van roosendaal' klinkt net zo indrukwekkend als 'de allersterkste chihuahua'quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je bent mijn tijd niet waard, ik ben vechtersbaasje van roosendaal
Ik bevestig alleen wat hij typt.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Herman was zelfs sneller, dan ben je echt een verliezer
ik ben sws sterker dan die chiwauwaquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
'vechtersbaasje van roosendaal' klinkt net zo indrukwekkend als 'de allersterkste chihuahua'
Jong ik kom uit Heerlen en Hoensbroek, ik spit de takkie van de stratie jatoch.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben sws sterker dan die chiwauwa
watquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jong ik kom uit Heerlen en Hoensbroek, ik spit de takkie van de stratie jatoch.
wtf je woont echt te dicht bij vrindquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Uh nee, Zitterd.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dacht dat jij in Maastricht woonde?
zelfs al zat jij in Japan zou je nog te dicht bij wonenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dacht dat jij in Maastricht woonde?
Ik kom uit Klimmen, wil je fittie?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee na deuce heb ik afgezworen om niemand van fok te meetenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik zie een date tussen VK en Crip aankomen
Want?quote:
Ja omdat die dikke pens van je tot Japan reikt,quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zelfs al zat jij in Japan zou je nog te dicht bij wonen
Wist niet dat je boos zou worden.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:48 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik kom uit Klimmen, wil je fittie?
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik zie een date tussen VK en Crip aankomen
ohquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee na deuce heb ik afgezworen om niemand van fok te meeten
Wist niet dat je aan dees kant van limbo woondequote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Want?
[..]
Ja omdat die dikke pens van je tot Japan reikt,
[..]
Wist niet dat je boos zou worden.
dus je gaat iedereen van fok meeten?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee na deuce heb ik afgezworen om niemand van fok te meeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |