Tss en als t al lukt dan zegt men * foei foei dat mág je hier niet doen hoor * en dat was t dan weer.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Merkel verlangt "harte Antwort des Rechtsstaates"
http://www.t-online.de/na(...)-rechtsstaates-.html
Moeten ze ze wel zien te pakken. Succes Merkel
Daar zijn we zelf bij, wat mij betreft.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:03 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je met een kapmes de straten af moet schuimen op zoek naar een willoze prooi. Maar in onze compleet gepacificeerde maatschappij zijn we geneigd om principieel iedere vorm van (particulier) geweld af te wijzen, we dragen allemaal het gebroken geweertje om de schouders. Terwijl geweld, mits beperkt en gericht toegepast, een prima vorm van conflictbeheersing is. Dat zijn we vergeten of we durven het in ons verlangen naar oneindige goedheid niet toe te geven.
Wat is er extreem rechts aan niet willen wegkijken als een bepaalde groep beduidend een meerderheidsbijdrage levert aan een onleefbare samenleving?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:50 schreef penny-wise het volgende:
Deze gebeurtenissen is voer voor extreem-rechts in DL natuurlijk....
Als je doemdenker bent dan kun je een herhaling van 75 jaar geleden voorstellen.....
Benieuwd wat de politiek hieraan gaat doen...
Nog beter zijn we in het importeren van problemen. Want een jongetje op het strand is zo zielig.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:08 schreef Cattivo het volgende:
pepperspray gezeur dit en dat, niks pepperspray, de oorzaak moet worden aangepakt.
En met 1000 man, geen kop die de vrouwen hebben geholpen. Dus zijn ze met zen allen schuldig.
Maarja het enige waar europa nou goed in is, is praten over problemen, oplossen kunnen ze niet.
Grotere demonstraties en incidenten bij ACZ's ed bedoel ik. En denk dat die groepen wel meer aanhangers krijgt in DL....quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:53 schreef Proximo het volgende:
[..]
Wat is er extreem rechts aan niet willen wegkijken als een bepaalde groep beduidend een meerderheidsbijdrage levert aan een onleefbare samenleving?
Het allemaal maar laten gebeuren en hopen dat je hippe wijnbarretje en vakantie naar toscane door kan blijven gaan is dan dus de oplossing van links.
Mweh, zou ik laten lopen.....quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:55 schreef Ryan3 het volgende:
Ik stel voor dat alle vrouwen die zich geroepen voelen in Keulen gaan demonstreren, op deze manier:
[ afbeelding ]
Dat zou een niet mis te verstaan protest zijn iig.
Het gebroken geweertje is een collectief syndroom, ik ben er groot mee geworden. Het is een reflex, die je moet afleren.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:44 schreef ExTec het volgende:
Daar zijn we zelf bij, wat mij betreft.
Quiz-vraag: welke politicus staat bekend om de frasen "Desnoods met scherp schieten"?
Tenzij ook bij jou dan allerhande ingeramde: "NEE MAAR DAT KAN JE NIET MAKEN OM OP HEM TE STEMMEN WANT...." concepten het dan overnemen, maar is dan het devies niet: begin eerst bij jezelf met het gebroken geweertje af te doen?
Wel onder politiebegeleiding gaarne.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:55 schreef Ryan3 het volgende:
Ik stel voor dat alle vrouwen die zich geroepen voelen in Keulen gaan demonstreren, op deze manier:
[ afbeelding ]
Dat zou een niet mis te verstaan protest zijn iig.
Ik denk dat de Turken en Marokkanen dan met freedom ride bussen niet zijn aan te slepen uit NL.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:59 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Wel onder politiebegeleiding gaarne.
Eens. Maar zoals eerder opgemerkt is het wel des' democratie dat we niet zelf idd de straat af gaan schuimen op zoek naar, maar dat we de overheid dat zullen moeten laten doen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:58 schreef Ringo het volgende:
[..]
Het gebroken geweertje is een collectief syndroom, ik ben er groot mee geworden. Het is een reflex, die je moet afleren.
De kliek die er nu zit? Die hebben tot in de torens van babel in brussel er gewoon geen zin in. Die willen de olifant in de porseleinkast niet benoemen. Dan speel je geert of le pen alleen maar in de kaart.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:01 schreef ExTec het volgende:
Anderzijds; de huidige politici hebben het over de gehele linie verbruid, dus daar hebben we niets meer aan.
Maar dan gaat het dus anders de geschiedboeken in...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:50 schreef penny-wise het volgende:
Als je doemdenker bent dan kun je een herhaling van 75 jaar geleden voorstellen.....
Zal wel loslopen. Het aantal idioten wat echt vergaande maatregelen in zou willen stellen is vrij beperkt en er zijn genoeg beschermingsmechanismen ingebouwd om te zorgen dat de overheid daar niet toe in staat is.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:50 schreef penny-wise het volgende:
Oh genoeg anderen waar prima mee te werken valt hoor, turken, anti's, suri's, allemaal prima te bereiken en meestal wel wat mee te beginnen. Mocro's zijn gewoon verspilde energie, verrot tot op het bot. Ben verder getrouwd met een marokkaanse dame, ze wil alleen voor geen goud in amsterdam west wonen want "daar zitten al die kut marokkanen". Ben blijkbaar zo zwaar racistisch dat ik er zelfs met eentje trouw.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:38 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ik hoop van harte dat jij zo snel mogelijk iets anders gaat doen, want je bent verbitterd en ongeschikt, als je zo racistisch denkt. en dan het gek vinden dat dit soort jongens geen enkele binding heeft met ons, als de mensen waar ze dingen van zouden moeten leren, zo op ze neerkijken.
Ze zullen zelfs nog blijven ontkennen als je ze op heterdaad hebt betrapt en er 20 camera's het hele gebeuren van begin tot eind hebben vast gelegd.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:33 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Als ze de wet echt goed kennen, weten ze dat hun jongere broertjes of neefjes dan misschien niet strafbaar zijn, maar zij zelf zeer zeker wel. Vraag is alleen of je kunt bewijzen dat zij hun jongere familieleden opdracht hebben gegeven.
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:17 schreef Xa1pt het volgende:
genoeg beschermingsmechanismen ingebouwd om te zorgen dat de overheid daar niet toe in staat is.
https://en.wikipedia.org/wiki/Nuremberg_Lawsquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:17 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zal wel loslopen. Het aantal idioten wat echt vergaande maatregelen in zou willen stellen is vrij beperkt en er zijn genoeg beschermingsmechanismen ingebouwd om te zorgen dat de overheid daar niet toe in staat is.
Dat scenario lijkt me niet echt realistisch, maar ieder z'n illusies natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:18 schreef ExTec het volgende:
[..]![]()
Lachwekkend bedroevend.
Alsof er ooit maar 1 dictator in de gehele menselijke geschiedenis zich iets van wetten aantrok.
Wishful thinking on your part.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:21 schreef Proximo het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Nuremberg_Laws
Alstublieft. Een voorbeeld van hoe geweldig beschermingsmechanismen samengaan. Als een meerderheid van een land stemt om alle moslims er collectief uit te donderen en dat bij wet regelt dan is dát het nieuwe mechanisme.
Daar kun je een hoop VN of EVRM verdragen tegenover zetten maar dat zijn verdragen, daar ben je alleen aan gebonden zolang je ze blijft erkennen. Trek je je daar uit terug dan stopt de werking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |