Weer thuis?quote:
Ja! Stom, hè, zo'n menuquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:13 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Weer thuis?
Hier tosti met pesto; tomaat en leerdammerSchaaltje nibbit erbij.
En zo nog een bakje ben & jerry's; aanvullen die tekorten!
Wat fijn dat je weer thuis bentquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:01 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Ja! Stom, hè, zo'n menu. Ik had er zo'n zin in. Nu weet ik weer de combinatie friet en Crohn
![]()
![]()
.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:14 schreef minilot het volgende:
Avondeten net was Librije-gehaktballen met mosterd. Erbij geroosterde bietjes en rode uien, met tijm.
Ja!quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:04 schreef n0a het volgende:
[..]kreeg je er trek in na mijn zuurkool en Librije ballen?
Balen!quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:01 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Ja! Stom, hè, zo'n menu. Ik had er zo'n zin in. Nu weet ik weer de combinatie friet en Crohn
![]()
![]()
.
Oeh, kippensoep, dat ga ik denk ik ook even maken dit weekendquote:
Maken kan makkelijk, afgelopen zomer wel eens gedaan.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:01 schreef Lot_1 het volgende:
Wat is kokosyoghurt? Koop je dat of maak je dat?
Dat kan natuurlijk ook. Maar ik heb een vegan dagjequote:Op donderdag 14 januari 2016 13:21 schreef Lot_1 het volgende:
Klinkt lekker![]()
Ha, ik google en ik zie dat het yoghurt van kokosmelk is! Ik had er een beeld bij van yoghurt waar je kokos in gooit
Nee, zelfbesteld.quote:
Fruitstickquote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:31 schreef FutureFairytale het volgende:
Stukje bonbonbloc crunchy. Vind de normale lekkerder, meer pralinéEn een fruitstick voor kinderen geproefd (gemaakt van appel- en bessensap) maar dat hoeft van mij niet verkocht te worden. Te zuur voor kinderen en ook gewoon niet lekker.
Alleen vruchtensap. Als er meer suiker in zat was het niet zo zuur.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:42 schreef zeefje het volgende:
[..]
Fruitstickmet waarschijnlijk 80% suiker
RC?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:40 schreef Woestijnvos het volgende:
Vandaag een blikje Amerikaanse coca Cola en Royal Crown cola gedronken. Smaakt RC cola toch wel beter zeker.
Bijna alles is lekker te maken met spek. Maar courgette vind ik echt zonde van de spekquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |