abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 januari 2016 @ 17:15:47 #181
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_158851344
quote:
Wat dit ‘veiligheidsconcept’ precies inhoudt blijft onduidelijk.
Vrij duidelijk: risicogroepen in de gaten houden.
Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 17:16:22 #182
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_158851356
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 17:14 schreef Houtenbeen het volgende:
online zal zetten”.
Door deze gedragscode, waar onder andere instaat dat vrouwen op armlengte afstand moeten blijven en dat ‘groepen mannen en vrouwen beter niet gescheiden worden’, zullen vrouwen “zich tijdens
Gadverdamme waar moet het heen met Duitsland (Europa) als we zo ons zo gaan gedragen :X

Echt niet normaal :r

Dat de juiste Duitsers wakker worden!
pi_158851376
quote:

[..]

Vreemde mannen, dus in feite mannen die die vrouwen niet kennen dan, ongeacht afkomst?
I´m back.
pi_158851384
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 17:12 schreef fixatoman het volgende:

She called for a “larger societal condemnation of a male abuse of power”.
Ja dat zal het zijn...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_158851392
Ik vrees dat Europa het allemaal onderschat..

En dat zeg ik als multiculti. Dit gaat totaal de verkeerde kant op.
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
pi_158851399
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 17:16 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Gadverdamme waar moet het heen met Duitsland (Europa) als we zo ons zo gaan gedragen :X

Echt niet normaal :r

Dat de juiste Duitsers wakker worden!
Het is echt om verdrietig van te worden. Zoals al eerder gezegd, de overheid behartigt de belangen van de oorspronkelijke bewoners niet meer.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 17:18:58 #187
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_158851411
quote:
De gedragscode zal ook aan jonge mannen van buitenlandse afkomst worden gericht. “Aan mensen van andere culturen moeten we uitleggen hoe we hier carnaval vieren, zodat ze begrijpen dat vrolijk gedrag niet hetzelfde is als seksuele openheid”, aldus Reker.
Ahhh, dat is het natuurlijk. Die mannen hadden natuurlijk helemaal niet door dat ze fout zaten. Die dachten dat dat gewoon normaal was in Duitsland.

:')
pi_158851431
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 17:17 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Vreemde mannen, dus in feite mannen die die vrouwen niet kennen dan, ongeacht afkomst?
Heel goed.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 17:20:19 #189
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_158851439
quote:
3s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 17:09 schreef Re het volgende:
de richtlijnen zijn er toch nog niet? zijn we nou niet aan het hopen dat deze wel erg in bepaalde straatjes passen?

Maar indien er maar 1 vingernagel wordt toegegeven aan die crimineeltjes ben je natuurlijk erg verkeerd bezig
Ze heeft letterlijk gezegd dat ze een gedragscode online gaat zetten voor vrouwen tijdens carnaval :D.

Dat mens heeft de politiek correcte ziekte. Wat zij nu moet uitdragen is haar afschuw voor de gebeurde feiten, steun aan de slachtoffers & een veroordeling van de daders. En meteen duidelijk maken dat wie een poot uitsteekt naar vrouwen tijdens carnaval zwaar gestraft zal worden. Voorts mag ze aangeven dat de daders van oudejaarsnacht allemaal opgespoord en zwaar bestraft zullen worden, en dat eventuele asielzoekers die meegedaan hebben stante pede het land worden uitgezet.

Maar ja, dat zou iets te rechts zijn waarschijnlijk O+ In plaats daarvan doet ze de facto aan slutshaming door de fout eigenlijk bij de vrouwen te leggen (JULLIE moeten je aanpassen met carnaval, dan gebeurt dit niet meer).

Een misbaksel van een burgemeester, bah.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_158851471
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 17:14 schreef fixatoman het volgende:

[..]

Het is de schuld van alle mannen! ;(
Precies, want met oud op nieuw horen vuurwerk, champagne en georganiseerde massaverkrachtingen al eeuwenlang bij de Europese cultuur. Hoog tijd dat daar na als die eeuwen eens een pamflet tegen geschreven wordt!
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 17:22:29 #191
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_158851484
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 17:18 schreef I-care het volgende:
Ik vrees dat Europa het allemaal onderschat..

En dat zeg ik als multiculti. Dit gaat totaal de verkeerde kant op.
Merkel zit nog ongeveer anderhalf jaar in het zadel dus die zal al haar politieke krediet gebruiken om dit in goede banen te leiden.
Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.
pi_158851511
quote:

[..]

Compleet.Gestoord.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  dinsdag 5 januari 2016 @ 17:24:37 #193
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_158851530
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 17:22 schreef Heilwasser het volgende:

[..]

Merkel zit nog ongeveer anderhalf jaar in het zadel dus die zal al haar politieke krediet gebruiken om dit in goede banen te leiden.
Dat gaat haar echt niet lukken.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_158851536
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 17:22 schreef Heilwasser het volgende:

[..]

Dit valt niet meer in goede banen te leiden vrees ik..

Dit zal zich moeten gaan uitspelen. For better or for worse.
pi_158851540
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 17:12 schreef fixatoman het volgende:
Barbara Steffens, the minister for emancipation in the North Rhine Westphalia (NRW) government, said the New Year’s Eve incident was “the tip of a very unpleasant iceberg”. She called for a “larger societal condemnation of a male abuse of power”.

Van the independent.
Dit is een kneuzenkermis van ongekende proporties.
pi_158851564
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 17:25 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Dit is een kneuzenkermis van ongekende proporties.
Serieus ja! :X Zoals hier boven al werd gezegd is het blijkbaar de schuld van mannen in het algemeen als ze macht hebben. Dat het hier toevallig om noord-Afrikanen ging, is blijkbaar minder relevant! :X

BLAME CANADA!!!!
  dinsdag 5 januari 2016 @ 17:27:03 #197
28033 Pek
je moet wat
pi_158851570
Als in die gedragscode komt te staan dat ze gewoon een keiharde trap in de ballen moeten uitdelen, is het zo gek nog niet. :P

Maar zou het ook andersom werken? Als morgen Duitsers een groep van die gasten in elkaar beuken, dat die Arabieren dan een gedragscode krijgen hoe ze zich moeten gedragen?
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_158851575
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 17:17 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Precies, gewoon met vreemden ouwehoeren, sjoenkele en lol hebben moeten we met zijn allen maar niet meer willen. Dat hele carnaval is sowieso toch geen cultuur man... :')
  dinsdag 5 januari 2016 @ 17:27:15 #199
155616 Proximo
For god, king & country
pi_158851577
quote:
15s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 17:25 schreef I-care het volgende:

[..]

Dus we hebben

Sociale onrust die groeit, met een mega evenement als carnaval in aantocht is men doodsbenauwd voor herhaling.
Oh en de dreiging van aanslagen is ook nog even groot.

De lont kan echt via zoveel manier aangestoken worden nu
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_158851582
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 17:26 schreef ToT het volgende:

[..]

Serieus ja! :X Zoals hier boven al werd gezegd is het blijkbaar de schuld van mannen in het algemeen als ze macht hebben. Dat het hier toevallig om noord-Afrikanen ging, is blijkbaar minder relevant! :X

BLAME CANADA!!!!
Southpark is er niks bij _O-
pi_158851603
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 17:27 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Southpark is er niks bij _O-
Serieus! Zo gek kunnen de makers daarvan het niet verzinnen!
Soms is realiteit bizarder dan fictie! :X
  dinsdag 5 januari 2016 @ 17:29:41 #202
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_158851636
quote:
15s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 17:25 schreef I-care het volgende:

[..]

Mits de strafvervolging goed verloopt en breed in de media komt zal dit wel worden opgelost. Of het met alle vluchtelingen goed komt is een ander verhaal.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 17:31:44 #203
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_158851692
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 17:29 schreef Heilwasser het volgende:

[..]

Mits de strafvervolging goed verloopt en breed in de media komt zal dit wel worden opgelost. Of het met alle vluchtelingen goed komt is een ander verhaal.
Gezien men het al eerder onder de mat heeft gepoogd te vegen, zie ik dit niet breed in de media komen. Wie weet heb ik ongelijk. We zullen zien. Was al verbaasd dat het best wel uitgebreid aan bod kwam in het Vlaamse nieuws.
- Charlton Heston
pi_158851694
quote:

[..]

pi_158851734
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 17:29 schreef Heilwasser het volgende:

[..]

Welnee, dit gaat gewoon de doofpot in.
pi_158851739
Dus we hebben al:
- Je kunt niet zomaar zeggen dat het om vluchtelingen ging (hoewel degenen die opgepakt waren, wel de papieren ervoor hadden).
- Het heeft niks met de islam te maken
- Verkrachtingen vinden over de hele wereld plaats
- Vrouwen moeten maar wat meer afstand van mannen houden en zich kuis kleden
- Het is de schuld van mannen die macht voelen.
- We gaan met de vluchtelingen praten en zeggen dat dit op zich niet de bedoeling is met carnaval (dus toch weer de focus op vluchtelingen?)

Vergeet ik nog wat?
pi_158851763
De joden-moslims vergelijking is met deze wantoestanden wel volledig onderuit gehaald. Mochten er ooit echte acties vanuit de politiek tegen moslims komen dan zal dat in de geschiedboeken logisch verklaard kunnen worden. Of je het er nu mee eens bent of niet.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_158851779
Fucking schandalig dit. Gooi al dat tuig maar in werkkampen, dan werken ze tenminste nog.
NEE!
pi_158851788
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 17:33 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Welnee, dit gaat gewoon de doofpot in.
Welke media hebben hier zoal niet over bericht dan?
pi_158851825
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 17:34 schreef truthortruth het volgende:
De joden-moslims vergelijking is met deze wantoestanden wel volledig onderuit gehaald. Mochten er ooit echte acties vanuit de politiek tegen moslims komen dan zal dat in de geschiedboeken logisch verklaard kunnen worden. Of je het er nu mee eens bent of niet.
Denk niet dat ik het er ooit eens mee zal worden wanneer mijn moeder van in de 60 aangevallen wordt omdat ze dezelfde 'religie' aanhangt als het menselijk afval dat iets te handtastelijk is.
NEE!
pi_158851848
Burgemeester van Keulen of niet, veel verstand van het Rheinlandse carnaval blijkt ze duidelijk niet te hebben met haar "gedragscode voor jonge vrouwen". Tijdens een feest waar je op straat met wildvreemden vaak net zo veel lol beleeft als met je eigen vrienden moet het ene geslacht het andere vanaf nu dus maar gewoon standaard als een potentiële verkrachter gaan beschouwen...
pi_158851856
quote:
Heel logisch inderdaad als je nu acties tegen moslims legitimeert omdat een handvol mongolen vrouwen hebben aangerand. Niks mis mee.
pi_158851857
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 17:33 schreef ToT het volgende:
Dus we hebben al:
- Je kunt niet zomaar zeggen dat het om vluchtelingen ging (hoewel degenen die opgepakt waren, wel de papieren ervoor hadden).
- Het heeft niks met de islam te maken
- Verkrachtingen vinden over de hele wereld plaats
- Vrouwen moeten maar wat meer afstand van mannen houden en zich kuis kleden
- Het is de schuld van mannen die macht voelen.
- We gaan met de vluchtelingen praten en zeggen dat dit op zich niet de bedoeling is met carnaval (dus toch weer de focus op vluchtelingen?)

Vergeet ik nog wat?
Het wordt misbruikt door sommigen voor hun racistische agenda.
I´m back.
pi_158851858
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 17:27 schreef Proximo het volgende:

[..]

Dus we hebben

Sociale onrust die groeit, met een mega evenement als carnaval in aantocht is men doodsbenauwd voor herhaling.
Oh en de dreiging van aanslagen is ook nog even groot.

De lont kan echt via zoveel manier aangestoken worden nu
Yep, de onverenigbaarheid gaat alleen maar toenemen en niet afnemen. Tenzij er wonderen gaan gebeuren staat er nog wel wat voor de deur.

Hoe zoiets zich zal gaan ontwikkelen weet ik niet, maar ik zie niet in hoe deze hele ontwikkeling ergens een oplossing voor is.

Hele volksstammen binnenhalen zonder verdere toekomst voor zichzelf, en dan hopen dat het allemaal wel los zal lopen is wel erg wereldvreemd.

Ik zie het in ieder geval niet, hoop maar dat Brussel wel iets ziet wat wij niet zien..
pi_158851859
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 17:35 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Welke media hebben hier zoal niet over bericht dan?
De eerste paar dagen? Geen een bericht. Pas nadat er ophef ontstond en de sociale media losging ging men hierover berichten en werd in allerijl opeens een persconferentie belegd.
pi_158851886
quote:
Dit is trouwens dezelfde logica als extremistische figuren gebruiken. "Oh het Westen maakt mijn familie dood dus nu maak ik ook onschuldige families in het Westen dood." Je bent goed bezig.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 17:39:25 #217
3542 Gia
User under construction
pi_158851888
Een gedragscode voor vrouwen. Daar gaan we al.

Belachelijk! Wij moeten zelf weten hoe we ons gedragen. Zij hebben gewoon hun klotefikken thuis te houden.
pi_158851893
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 17:38 schreef Xa1pt het volgende:
Heel logisch inderdaad als je nu acties tegen moslims legitimeert omdat een handvol mongolen vrouwen hebben aangerand. Niks mis mee.
Ik legitimeer helemaal niets, ik bekijk het vanuit het aspect als je over pak hem beet 100 jaar terugkijkt.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 17:40:12 #219
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_158851906
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 17:38 schreef I-care het volgende:

[..]

Ik zie het in ieder geval niet, hoop maar dat Brussel wel iets ziet wat wij niet zien..
Brussel doet hier niets mee. Als iets wel duidelijk is de afgelopen jaren is dat lidstaten er helemaal alleen voor staan en hun eigen problemen moeten oplossen. Helemaal nu Duitsland ook voldoende heeft geïncasseerd.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 17:40:33 #220
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_158851911
https://iq-research.org/en/page/average-iq-by-country

1 link zegt meer dan 1000 woorden >:O . Nu begrijp ik waarom ze niet snappen dat vrouwen die geen burqa aanhebben niet om te verkrachten zijn. Kijk vooral eens naar de kaart, die zegt alles.
- Charlton Heston
pi_158851926
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 17:39 schreef Xa1pt het volgende:
Dit is trouwens dezelfde logica als extremistische figuren gebruiken. "Oh het Westen maakt mijn familie dood dus nu maak ik ook onschuldige families in het Westen dood." Je bent goed bezig.
Afgezien van het feit dat ik een afschuw heb van geweld, ongeacht wie het overkomt. Is het wel bijzonder dat je nu ineens wel empathie kan laten zien, maar de slachtoffers in duitsland zijn dramaqueens.
pi_158851929
Die burgemeester man man. Ik wou een opmerking maken over die aanslag op haar maar laat maar.
pi_158851932
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 17:38 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

"Een handvol"... :')

We hebben het hier waarschijnlijk inderdaad niet over letterlijk duizend mannen, maar de getuigenverslagen maken het volstrekt duidelijk dat het aantal ver boven de veertig (een aantal wat hier een aantal keer voorbij is gekomen) zal liggen...
pi_158851939
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 17:39 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ik legitimeer helemaal niets, ik bekijk het vanuit het aspect als je over pak hem beet 100 jaar terugkijkt.
Dan is het volgens jou logisch dat men acties tegen moslims organiseert? Vreemde logica, maar oké.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 17:42:38 #225
155616 Proximo
For god, king & country
pi_158851954
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 17:41 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dan is het volgens jou logisch dat men acties tegen moslims organiseert? Vreemde logica, maar oké.
Kom jij dan maar eens met een oplossing hiervoor.
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
  dinsdag 5 januari 2016 @ 17:43:07 #226
117098 Hathor
Effe niet
pi_158851964
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 16:22 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Het Rheinlandse carnaval speelt zich hoofdzakelijk buiten af op pleinen en in de straten...
Allemaal verkleed als cowboy dan, alleen wel met echte pistolen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_158851969
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 17:41 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

"Een handvol"... :')

We hebben het hier waarschijnlijk inderdaad niet over letterlijk duizend mannen, maar de getuigenverslagen maken het volstrekt duidelijk dat het aantal ver boven de veertig (een aantal wat hier een aantal keer voorbij is gekomen) zal liggen...
Verhoudingsgewijs stelt het allemaal niet dusdanig veel voor dat het een gegronde reden geeft om alle Noord-Afrikaanse mannen te wantrouwen natuurlijk.
pi_158851987
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 17:39 schreef Gia het volgende:
Een gedragscode voor vrouwen. Daar gaan we al.

Belachelijk! Wij moeten zelf weten hoe we ons gedragen. Zij hebben gewoon hun klotefikken thuis te houden.
Jaaaa maar we hebben gewoon rekening te houden met hun cultuur he!
Oh nee, geen enkel cultuur of geloof was negatief voor vrouwen.
Uhhh....geen idee hoe ze dit willen goedpraten: vrouwen moeten zich aanpassen, maar het heeft niets te maken met die noord-Afrikanen....
  dinsdag 5 januari 2016 @ 17:44:01 #229
117098 Hathor
Effe niet
pi_158851992
quote:

[..]

Logisch niet, alleen ligt dat wel in de lijn der verwachting, you reap what you sow.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_158852000
quote:
Als in de geschiedenisboeken staat dat moslims aanslagen plegen in Europa, dat groepen moslims in Duitsland vrouwen aanranden, dat moslims een oververtegenwoordiging hebben in de criminaliteit. En vervolgens wordt daar door de politiek op ingegrepen. En je leest dat terug in de geschiedenisboeken, dan kan ik me voorstellen dat men dat ingrijpen begrijpelijk vindt.
pi_158852005
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 17:41 schreef DDDDDaaf het volgende:

Er zijn al 90 aangiftes ingediend. Lijkt me sterk dat een handjevol mensen dit op hun geweten kan hebben.
pi_158852023
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 17:43 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Verhoudingsgewijs stelt het allemaal niet dusdanig veel voor dat het een gegronde reden geeft om alle Noord-Afrikaanse mannen te wantrouwen natuurlijk.
Inderdaad, lekker laten gaan. Kan gebeuren. Had net zo goed een groep chefkoks geweest kunnen zijn.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 17:45:24 #233
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_158852029
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 17:44 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Als in de geschiedenisboeken staat dat moslims aanslagen plegen in Europa, dat groepen moslims in Duitsland vrouwen aanranden, dat moslims een oververtegenwoordiging hebben in de criminaliteit. En vervolgens wordt daar de politiek op ingegrepen. En je leest dat terug in de geschiedenisboeken, dan kan ik me voorstellen dat men dat ingrijpen begrijpelijk vindt.
Ja, als je het zo uitlegt is het volkomen logisch dat we maatregelen hebben genomen tegen hele volksstammen aan moslims die hier niets mee te maken hebben.

Toch?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_158852034
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 17:42 schreef Proximo het volgende:

[..]

Kom jij dan maar eens met een oplossing hiervoor.
Strafrechtelijke procedure misschien?
pi_158852036
quote:

[..]

Zodra er echter incident op incident gestapeld wordt door een klein groepje Noord-Afrikaanse mannen praat je over hele andere dynamiek.
pi_158852056
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 17:44 schreef ToT het volgende:

[..]

Er zijn al 90 aangiftes ingediend. Lijkt me sterk dat een handjevol mensen dit op hun geweten kan hebben.
Bovendien hielden grote groepen zich blijkbaar ook bezig met het op afstand houden van de politie, waarbij men in het geval van vrouwelijke agenten de handjes ook niet thuis kon houden.
pi_158852061
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 17:45 schreef Janneke141 het volgende:
Ja, als je het zo uitlegt is het volkomen logisch dat we maatregelen hebben genomen tegen hele volksstammen aan moslims die hier niets mee te maken hebben.

Toch?
Precies, incidentje toch....zolang het jezelf niet overkomt.
pi_158852062
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 17:45 schreef ToT het volgende:

[..]

Inderdaad, lekker laten gaan. Kan gebeuren. Had net zo goed een groep chefkoks geweest kunnen zijn.
Stel dat het inderdaad chefkoks waren, wat dan? Het gaat er toch niet om wie dit doet, maar wat iemand doet? Of zou dit allemaal een minder groot probleem geweest zijn als het roomblanke mannen waren?
  dinsdag 5 januari 2016 @ 17:47:50 #239
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_158852080
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 17:46 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Precies, incidentje toch....zolang het jezelf niet overkomt.
Het is inderdaad niet te hopen dat er ergens een grote groep leraren vrouwen gaat lopen verkrachten, want dan heb ik kennelijk een probleem.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_158852086
quote:

[..]

Wel als de aantallen in mijn optiek duidelijk maken dat dit gewoonweg afgesproken werk is geweest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')