quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:55 schreef sacha het volgende:
hup tong! je kan het!
Ha ha ha. Je bent een volhoudster.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Schiet aardig op zou Lucky Lucke zeggen.quote:
Hou jezelf een tellertje bij?quote:Op zondag 6 maart 2016 16:49 schreef Leandra het volgende:
Als het even wil dan valt de 600.000ste post samen met de 17.000.000.000ste inwoner van Nederland...
Dat laatste verwacht ik op 10 maart (dit jaar).
LOL... paar nulletjes teveel... ik pas het even aanquote:Op zondag 6 maart 2016 17:03 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hou jezelf een tellertje bij?
Maar eeh, dan zouden er in Nederland bijna 3 keer zoveel mensen wonen als in de hele wereld.
Doe ik het voor minderquote:Op zondag 6 maart 2016 17:09 schreef Leandra het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)e-hoeveelste-ben-jij
12.487.223
Heb al een TR gemachtquote:Op zondag 6 maart 2016 17:14 schreef Leandra het volgende:
Ik heb er maar even een topic over geopend, dan hoeven we dit niet te verbaggeren:
40+ / De hoeveelste inwoner van Nederland was jij?
Doet ze maar in haar eigen tijd.quote:
Niets stiekems aanquote:Op zondag 6 maart 2016 17:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Zit je gewoon nu stiekem je post aantallen op te krikken?
Valt het opquote:Op zondag 6 maart 2016 17:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Zit je gewoon nu stiekem je post aantallen op te krikken?
én toch hou ik van jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op zondag 6 maart 2016 17:49 schreef sacha het volgende:
[..]
én toch hou ik van je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Ha ha ha. Het wordt steeds gekkerquote:Op maandag 7 maart 2016 11:04 schreef Cynix ® het volgende:
Eigenlijk moet Danny als cadeautje al jouw posts bundelen in een mooi dik boek!
Of afdrukken op een hele grote rol papier!
Geperforeerd...
En alle posts die genote zijn met een rode achtergrondquote:Op maandag 7 maart 2016 11:04 schreef Cynix ® het volgende:
Eigenlijk moet Danny als cadeautje al jouw posts bundelen in een mooi dik boek!
Of afdrukken op een hele grote rol papier!
Geperforeerd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |