SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• KNMI begrippen (nederlands)
• Extreem weer begrippen (nederlands)
• Johanns Meteo Uitleg (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Kanaalrat
• Polar Low
• Windschering
• CAPE + Liftedindex
• GFS & Europese weermodel
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen![]()
Dat is in bijna alle landen met een zee of een bergketenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:48 schreef Poesopstokje het volgende:
Ennnn weer verder!
Bizar dat er in zo'n klein landje zo'n klimaatverschil kan ontstaan.
Best bizar die verschillen. Stuurde net foto naar collega en die kon er niet bij dat mensen hier op de wegen konden schaatsenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:49 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor het nageslacht
Hallo lezers uit 2017
IK heb dat nog nooit meegemaakt.. NL is zo'n 350km lang schat ik?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is in bijna alle landen met een zee of een bergketen
Niet ff terugzwaaien ofzoquote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:53 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
IK heb dat nog nooit meegemaakt.. NL is zo'n 350km lang schat ik?
2 jaar geleden ook, het jaar dat het in Zeeland nooit onder 0 is geweest en Groningen één groot ijspaleis was.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:53 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
IK heb dat nog nooit meegemaakt.. NL is zo'n 350km lang schat ik?
Dat wordt overwinteren hierquote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:56 schreef -Splash- het volgende:
Ja goffer... dus ik vanuit Utrecht naar Leeuwarden gereden voor mijn werk. Is hier echt niemand. Ze werken allemaal thuis. Zelfs diegene uit Leeuwarden.
Ik hoorde een auto brommen, keek even naar buiten en zag nog nét een blauwe jas de hoek omgaanquote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:56 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Niet ff terugzwaaien ofzo![]()
Had je ook kunnen zien dat ik zowat op m'n muil ging bij de oude supermarkt.
Kan ik me oprecht niet herinneren..quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
2 jaar geleden ook, het jaar dat het in Zeeland nooit onder 0 is geweest en Groningen één groot ijspaleis was.
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:57 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Kan ik me oprecht niet herinneren..
De nieuwsberichten zeggen dat dit de ergste ijzelvorming is sinds 1987
Toen woonde ik hier net. Kan me alleen 1 dag sneeuw herinneren.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat was 26 januari 2014
Dat was iemand met een grote Amerikaanse pick-up die een stoeprandje meepaktequote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:57 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik hoorde een auto brommen, keek even naar buiten en zag nog nét een blauwe jas de hoek omgaanSorry!
Whehequote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:02 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat was iemand met een grote Amerikaanse pick-up die een stoeprandje meepakte
De hoofdweg was... spiegelglad... En in Burgum rijden geen strooiwagens meer omdat het te glad is... Dus ik twijfel...quote:
Ik zou het niet doen dan. Je eigen veiligheid is wel meer waard dan de paar computers. Je klant begrijpt het vast.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:05 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
De hoofdweg was... spiegelglad... En in Burgum rijden geen strooiwagens meer omdat het te glad is... Dus ik twijfel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |