abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158846286
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 14:06 schreef Multatilu het volgende:
http://www.joop.nl/nieuws/65751

Na veel dralen en excuses dat het nieuws pas op maandagmiddag naar buiten is gebracht door de Duitse politie heeft Joop.nl nu ook maar iets geschreven.

Eigenlijk te gek voor woorden: de titel spreekt over onrust over de aanrandingen. Alsof het raar is dat men zich hierover verontrust... Alsof dat het nieuws is. Vervolgens wordt in de inleiding geschreven dat er minstens 15 vrouwen zijn aangerand. Wellicht in de hoop dat het meerendeel van de lezers wegklikt hierna, want bij de details verderop in het artikel schrijft men vervolgens over 90 aangiftes..... Damn, wat een volk zit daar bij Joop zeg....
Joop moet je sowieso boycotten. Door die link hier neer te plempen krijgen ze alleen maar meer bezoekers en dus meer naamsbekendheid.
pi_158846311
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 14:03 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Reactie op Facebook: 'Ik was er ook'

De Duitse Regina Schleheck plaatste op Facebook een bericht over de aanrandingen. "Ik lees nu al drie dagen over de aanrandingen in Duitsland", schrijft ze. "Ja, ik was er ook, in Keulen. Wat er bij de Dom op het plein is gebeurd, kan ik niet zeggen, ik zat vast in een menigte, onder wie veel mannen. Velen hadden te veel gedronken, zagen er afgepeigerd uit en moesten overgeven." Maar Regina zegt dat ze in al die uren dat ze in de drukte stond, niet is lastiggevallen. "Ik denk dat de media de zaak gewoon hebben opgeblazen, dat past bij de angstcultuur waar we in leven."

Foto van deze vrouw:

[ afbeelding ]

Nee gek dat ze jou met rust gelaten hebben. :') _O-
Homoseksualiteit is haram. Daarom hebben ze deze 'vrouw' niet aangeraakt natuurlijk.
pi_158846316
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 14:09 schreef Eufonie het volgende:

[..]

Die wil je dan ook nog niet aanraken met een stok :v
RTLNieuws plaatst dan ook geen foto van de vrouw bij het artikel.

Waarom moet het dan wel erbij?
pi_158846324
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 14:10 schreef Infection het volgende:

[..]

Homoseksualiteit is haram. Daarom hebben ze deze 'vrouw' niet aangeraakt natuurlijk.
_O-
pi_158846334
Des te meer een reden om een limiet te stellen aan het aantal moslimmannen dat Europa binnenkomt.
pi_158846401
quote:
9s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 14:02 schreef Infection het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Het is gewoon een verkapte vorm van buigen voor de vijand.

Vroeger werden dit soort mensen NSB'ers genoemd. Tegenwoordig is het 'politiek correct' en toon je 'solidariteit'. Allemaal één grote dekmantel om het NSB gedrag goed te praten. :r

Het is in ieder geval al duidelijk aan welke kant van de geschiedenis de EU staat. Het enige verzet vind je onder de nog normaal-denkende bevolking. Maar die worden inmiddels door een gehersenspoeld gedeelte van de bevolking afgeschilderd als neo-nazi en xenofoob, en dus eigenlijk de vijand. Waar kennen we dit toch van? Iets met 75 jaar geleden...
jij ziet moslims kennelijk als 'de vijand' ?
waartegen we ons moeten verzetten?

sorrie hoor, maar dta lijkt toch echt meer op de NSB dan mensen die (volgens jou, ik en iedereen wist allang wat er in keulen was gebeurt...)bepaald nieuws niet snel of heftig genoeg naar voren brengen.

niemand schilderd jou of anderen af als nazis, maar als mensen zich zo gedragen, dan is de link snel gelegd, tja... moslims als de nieuwe joden. allemaal het land uit. toch?
pi_158846425
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 13:57 schreef Tjoptjop1967 het volgende:
Bizar dat Keulse media het over 40 a 50 daders hebben die bekend zijn bij de politie terwijl het hier over 1.000+ man gaat die ook nog eens vluchteling zouden zijn... :{

http://www.ksta.de/koeln/(...)187530,33047730.html
kwestie van begrijpend lezen (wat helaas veel mensen niet doen)

enkele tientallen personen zouden zich daar strafbaar gemaakt hebben aan aanrandingen en roofovervallen/berovingen (een vorm van tasjesdiefstal die din duitsland 'antanzen' genoemt wordt, veelal noord-afrikaanse daders die in groepenjes van 2 of 3-4 personen lichamelijk contact met hun slachtofer zoeken en hem daarbij beroven van telefoons/portemonnee's)...

deze personen bevonden zich in een groep van ruim 1000+ personen op het Stationsplein/domplein in Köln die door de politie uiteengejaagt werd nadat er vuurwerk in de menigte gegooid werd en hierbij een grote onrust ontstond..

de tientallen tasjesdieven hebben vooral gebruikt gemaakt van die onrust en ook de aanrandingen werden door slachtoffers gemeld.
Er is nooit sprake geweest dat de Kölner politie meldde dat alle duizend personen op dat plein strafbaar waren of dat die hele groep enkel uit noord-afrikaanse mannen bestond,
Amdere mensen die die nieuwberichten recyclen maakten dat er helaas wel van, al dan niet vanuit politiek-ideologische motieven of gewoon vanwege een slechte vertaling.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_158846462
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 14:15 schreef RM-rf het volgende:

[..]

kwestie van begrijpend lezen (wat helaas veel mensen niet doen)

enkele tientallen personen zouden zich daar strafbaar gemaakt hebben aan aanrandingen en roofovervallen/berovingen (een vorm van tasjesdiefstal die din duitsland 'antanzen' genoemt wordt, veelal noord-afrikaanse daders die in groepenjes van 2 of 3-4 personen lichamelijk contact met hun slachtofer zoeken en hem daarbij beroven van telefoons/portemonnee's)...

deze personen bevonden zich in een groep van ruim 1000+ personen op het Stationsplein/domplein in Köln die door de politie uiteengejaagt werd nadat er vuurwerk in de menigte gegooid werd en hierbij een grote onrust ontstond..

de tientallen tasjesdieven hebben vooral gebruikt gemaakt van die onrust en ook de aanrandingen werden door slachtoffers gemeld.
Er is nooit sprake geweest dat de Kölner politie meldde dat alle duizend personen op dat plein strafbaar waren of dat die hele groep enkel uit noord-afrikaanse mannen bestond,
Amdere mensen die die nieuwberichten recyclen maakten dat er helaas wel van, al dan niet vanuit politiek-ideologische motieven of gewoon vanwege een slechte vertaling.
Dat maakt het toch nog erger? Als van meer dan 1000 mannen alleen Noord Afrikaanse mannen strafbare feiten plegen?
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
pi_158846464
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 13:44 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Want GeenStijl kan natuurlijk niet de keuze maken om dit soort figuren op een andere manier van repliek te voorzien. Nee, je kunt dit soort figuren alleen maar hard uitlachen en net doen alsof dit is wat de gemiddelde moslim denkt. Andere keuzes zijn er niet.
Onder de jeugd met roots uit Islamitische landen zijn wel enorm veel problemen. Zie je in London/Brussel/Frankrijk/Nederland/Duitsland/Zweden, eigenlijk overal waar ze zitten :') Waar ligt dit aan volgens jou?
Why stay small, if you can grow big..
  dinsdag 5 januari 2016 @ 14:24:44 #250
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_158846597
quote:
3s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 14:17 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Onder de jeugd met roots uit Islamitische landen zijn wel enorm veel problemen. Zie je in London/Brussel/Frankrijk/Nederland/Duitsland/Zweden, eigenlijk overal waar ze zitten :') Waar ligt dit aan volgens jou?
Geen stageplaatsen natuurlijk.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
pi_158846607
quote:
3s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 14:17 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Natuurlijk is niet iedere moslim zo, maar het percentage mensen dat dit soort gedrag vertoont, ligt bij moslims wel hoger dan bij de rest.
Verder lijkt het er op dat deze groep voornamelijk / alleen uit vluchtelingen bestaat;die zijn natuurlijk helemaal losgeslagen omdat ze van hun geloof hier alles mogen doen wat ze thuis niet mogen. (Opgezweept en versterkt door groepsgedrag)
Moslims die hier al langer zitten, (en vooral ook die geen roots hebben met het Midden-Oosten maar uit meer verwesterde landen komen), begrijpen natuurlijk dat dat niet kan.
pi_158846629
Ik denk dat veel vrouwen zo hun ervaringen hebben met moslimmannen, ik in elk geval wel. Van het slaan op de billen als je op de fiets zit, tot het naschreeuwen vanuit auto's, tot benaderingen in het zwembad etc etc etc. Het verbaast me dan ook niet moet ik zeggen dat we deze trend krijgen. Met hoe meer ze zijn, hoe meer ze zich veroorloven. En als je er wat van zegt zijn ze ook bereid tot schoppen en slaan.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 14:26:35 #253
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_158846655
Ik was verbaasd dat de VRT dit nieuws echt durfde benoemen, volgens de feiten die op tafel liggen en niet op de gewoonlijke vergoeilijkende manier.

Nog een filmpje van onze nieuwe culturele verrijking. Een kerstboom is pas echt mooi als ie in de fik staat natuurlijk een een auto de metro in duwen, echt lachen!!! :'). De kreten en gefilmde gezichten zeggen uiteraard genoeg.

Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_158846687
ReneDercksen twitterde op dinsdag 05-01-2016 om 14:23:22 Burgemeester Keulen komt met online gedragsregels voor jonge vrouwen en meiden.https://t.co/35nfriChOe#desatirevoorbij reageer retweet
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_158846714
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 14:28 schreef StaceySinger het volgende:
ReneDercksen twitterde op dinsdag 05-01-2016 om 14:23:22 Burgemeester Keulen komt met online gedragsregels voor jonge vrouwen en meiden.https://t.co/35nfriChOe#desatirevoorbij reageer retweet
:')
pi_158846732
quote:
_O- _O-
Aanfluiting 2.0
Zonder wrijving geen glans
pi_158846740
Ik heb een relatief streng christelijke opvoeding genoten waarbij er veel nadruk werd gelegd op wat niet mocht (zondig/haram). Wat gebeurt er dan als je even uit het zicht bent van je ouders of de geloofsgemeenschap? Precies, dan ga je proeven aan de geneugten des levens. En als je, zoals sommige vrienden van me, moeite hebt om maat te houden dan zeil je snel onderuit.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 14:30:56 #258
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_158846749
quote:
Vrouwen die zich na 11 uur 's avonds op straat bewegen zijn niet haram.
  Moderator dinsdag 5 januari 2016 @ 14:31:39 #259
8781 crew  Frutsel
pi_158846768
quote:
das ist doch ein Witz oder? :{
pi_158846777
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 14:14 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

jij ziet moslims kennelijk als 'de vijand' ?
waartegen we ons moeten verzetten?

sorrie hoor, maar dta lijkt toch echt meer op de NSB dan mensen die (volgens jou, ik en iedereen wist allang wat er in keulen was gebeurt...)bepaald nieuws niet snel of heftig genoeg naar voren brengen.

niemand schilderd jou of anderen af als nazis, maar als mensen zich zo gedragen, dan is de link snel gelegd, tja... moslims als de nieuwe joden. allemaal het land uit. toch?
Ik zie niet zozeer de moslims als vijand. Maar dat deze groter wordende groep arabieren de islam aanhangt is vrijwel zeker. Dat gaat om zowel mensen die hier al woonden als om mensen die hier heen gekomen zijn tijdens de nog lopende vluchtelingencrisis. Ontkennen dat de islam hier wat mee te maken heeft is uiterst naďef. De islam heeft nou eenmaal normen en waarden die het tegenovergestelde van onze cultuur zijn. En dat gaat niet samen met deze jonge arabieren in een westerse samenleving, zo zie je maar weer.

P.S: Doe wat aan je spelling en grammatica. Beetje lastig lezen zo.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 14:32:22 #261
168739 Red_85
'echt wel'
pi_158846794
quote:
Was?
En nu nog vreemd vinden dat merkel niet zo populair meer is en pegida wel.

Enige gedragsregel en voorbereiding mag zijn dat die dames und junge mädchen peperspray moeten dragen tegen deze wezens.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_158846824
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 14:26 schreef Lothiriel het volgende:
Ik was verbaasd dat de VRT dit nieuws echt durfde benoemen, volgens de feiten die op tafel liggen en niet op de gewoonlijke vergoeilijkende manier.

Nog een filmpje van onze nieuwe culturele verrijking. Een kerstboom is pas echt mooi als ie in de fik staat natuurlijk een een auto de metro in duwen, echt lachen!!! :'). De kreten en gefilmde gezichten zeggen uiteraard genoeg.

Dat doet 'onze jeugd' anders nooit!
pi_158846828
quote:
Weer een stapje dichterbij de sharia. Godverdomme waar zijn ze mee bezig... :')
  Moderator dinsdag 5 januari 2016 @ 14:33:53 #264
249559 crew  Lavenderr
pi_158846840
quote:
Wat???
  dinsdag 5 januari 2016 @ 14:34:19 #265
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_158846851
quote:
Zouden de Keulenaars intussen al spijt hebben van hun keuze bij de jongste verkiezingen?

Selbsthass und Oikofobie sind das Antwort! Ja ja, die Multiculturelle Gesellschaft ist heilig!!11111!!!

Sorry voor m'n brakke duits, heb het maar 2 jaar gehad op school
- Charlton Heston
  dinsdag 5 januari 2016 @ 14:35:23 #266
168739 Red_85
'echt wel'
pi_158846872
quote:
9s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 14:33 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Moslimjeugd vermoord ook willekeurige mensen die naar concerten gaan.

Doet onze jeugd idd niet.
1947-2016
pi_158846882
Je zou bijna gaan hopen dat zo iemand eindigt als die Mexicaanse burgemeester.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 14:35:39 #268
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_158846883
quote:
9s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 14:33 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het zou nooit in me opkomen om dit soort zaken te doen. Ken ook niemand die dit zou doen. Ben ik zo vreemd dan? :?
- Charlton Heston
pi_158846911
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 14:31 schreef Infection het volgende:

[..]

Ik zie niet zozeer de moslims als vijand. Maar dat deze groter wordende groep arabieren de islam aanhangt is vrijwel zeker. Dat gaat om zowel mensen die hier al woonden als om mensen die hier heen gekomen zijn tijdens de nog lopende vluchtelingencrisis. Ontkennen dat de islam hier wat mee te maken heeft is uiterst naďef. De islam heeft nou eenmaal normen en waarden die het tegenovergestelde van onze cultuur zijn. En dat gaat niet samen met deze jonge arabieren in een westerse samenleving, zo zie je maar weer.

P.S: Doe wat aan je spelling en grammatica. Beetje lastig lezen zo.
Dit is net zo'n onzin als beweren dat je niks tegen homo's hebt maar homoseksualiteit een ziekte vindt.
pi_158846913
quote:
WTF _O-
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  dinsdag 5 januari 2016 @ 14:37:23 #271
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_158846931
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 14:03 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Reactie op Facebook: 'Ik was er ook'

De Duitse Regina Schleheck plaatste op Facebook een bericht over de aanrandingen. "Ik lees nu al drie dagen over de aanrandingen in Duitsland", schrijft ze. "Ja, ik was er ook, in Keulen. Wat er bij de Dom op het plein is gebeurd, kan ik niet zeggen, ik zat vast in een menigte, onder wie veel mannen. Velen hadden te veel gedronken, zagen er afgepeigerd uit en moesten overgeven." Maar Regina zegt dat ze in al die uren dat ze in de drukte stond, niet is lastiggevallen. "Ik denk dat de media de zaak gewoon hebben opgeblazen, dat past bij de angstcultuur waar we in leven."

Foto van deze vrouw:

[ afbeelding ]

Nee gek dat ze jou met rust gelaten hebben. :') _O-
't Gedrocht heeft uren tussen de aanranders gestaan in de hoop ook aangerand te worden maar het wou niet lukken?
censuur :O
pi_158846933
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 14:35 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Het zou nooit in me opkomen om dit soort zaken te doen. Ken ook niemand die dit zou doen. Ben ik zo vreemd dan? :?
Check dumpert.nl bijvoorbeeld, staan genoeg van dit soort randfiguren op.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 14:37:41 #273
168739 Red_85
'echt wel'
pi_158846941
quote:
9s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 14:35 schreef Infection het volgende:
Je zou bijna gaan hopen dat zo iemand eindigt als die Mexicaanse burgemeester.
Ze was volgens mij al neergestoken voordat ze in ambt zat.
1947-2016
  dinsdag 5 januari 2016 @ 14:38:24 #274
168739 Red_85
'echt wel'
pi_158846956
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 14:37 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Check dumpert.nl bijvoorbeeld, staan genoeg van dit soort randfiguren op.
Check het nieuws van 2015 en de nieuwjaarsnacht eens. Staan genoeg voorbeelden in van hoe moslims zich gedragen. Tevens als je dumpert als de standaard gaat zien hoe het westen zich gedraagt, ben je ook redelijk gekleurd.
Maar verwacht niet anders van je.
1947-2016
pi_158846980
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 14:34 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Zouden de Keulenaars intussen al spijt hebben van hun keuze bij de jongste verkiezingen?

Selbsthass und Oikofobie sind das Antwort! Ja ja, die Multiculturelle Gesellschaft ist heilig!!11111!!!

Sorry voor m'n brakke duits, heb het maar 2 jaar gehad op school
Multiculturalisme:

Why stay small, if you can grow big..
  dinsdag 5 januari 2016 @ 14:39:28 #276
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_158846984
quote:

Na veel dralen en excuses dat het nieuws pas op maandagmiddag naar buiten is gebracht door de Duitse politie heeft Joop.nl nu ook maar iets geschreven.
Weten we ook weer waarom de overheid 800 miljoen euro belastinggeld per jaar uitgeeft aan LINKSE omroepen :r
censuur :O
  Moderator dinsdag 5 januari 2016 @ 14:40:05 #277
8781 crew  Frutsel
pi_158846997
Dat is toch die burgemeester die vorig jaar (nog kandidate toen) in oktober neergestoken was en zwaargewond raakte?
pi_158847008
quote:

Eigenlijk te gek voor woorden: de titel spreekt over onrust over de aanrandingen. Alsof het raar is dat men zich hierover verontrust... Alsof dat het nieuws is. Vervolgens wordt in de inleiding geschreven dat er minstens 15 vrouwen zijn aangerand. Wellicht in de hoop dat het meerendeel van de lezers wegklikt hierna, want bij de details verderop in het artikel schrijft men vervolgens over 90 aangiftes..... Damn, wat een volk zit daar bij Joop zeg....
Mogen we nu dan ook "Joop :')" plaatsen?
pi_158847029
quote:
9s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 14:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Zolang de sharia nog niet ingevoerd is, ja.
pi_158847044
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 13:56 schreef StaceySinger het volgende:
Eveline is één van de vrouwen die zijn aangerand in Keulen. "Hij kneep in mijn bil" https://t.co/dc8e7q6ToT https://t.co/UBz9cESbEi
_O-
pi_158847066
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 14:42 schreef Roberta_J het volgende:

[..]

_O-
Daar ga je gewoon de bak voor in hoor, aanranding op je stafblad.

"Ik voelde een hand onder mijn jurk verdwijnen." -O-
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 14:50:54 #282
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_158847219
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 14:40 schreef Frutsel het volgende:
Dat is toch die burgemeester die vorig jaar (nog kandidate toen) in oktober neergestoken was en zwaargewond raakte?
Als het Henriette Reker is dan ja.
Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.
pi_158847280
quote:
9s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 14:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Wist niet eens dat dat niet mocht...
  dinsdag 5 januari 2016 @ 14:55:18 #284
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_158847336
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 14:51 schreef Heilwasser het volgende:

[..]

Of gewoon de daders opsporen, berechten en opsluiten, wat dacht je daarvan?
Denk je dat dat gaat gebeuren nadat de politie op Nieuwjaar niet eens ingreep, en dat dit nieuws 4 dagen (!) in de doofpot is getracht te stoppen?

Mevrouw Reker komt met 'gedragsregels voor meisjes en jonge vrouwen' :').

Ik kan begrijpen dat de politie het niet aankon, maar dan vraag je versterking & arresteer je en masse al die relschoppers en aanranders. Desnoods met zwaar geweld als het aan mij ligt. De overheid heeft het geweldsmonopolie, maar daar dan ook gebruik van indien nodig!
- Charlton Heston
pi_158847366
De keiharde waarheid is dat de overheid nog nauwelijks op komt voor de belangen van de oorspronkelijke inwoners.
pi_158847385
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 14:33 schreef Infection het volgende:

[..]

Weer een stapje dichterbij de sharia. Godverdomme waar zijn ze mee bezig... :')
En het dan gek vinden dat Oost Europa geen massa's vluchtelingen wil opnemen. :')

En als ze toch vluchtelingen opnemen, gaan ze weg uit de opvang en trekken ze richting Noord Europa. :')
pi_158847405
  dinsdag 5 januari 2016 @ 14:59:30 #288
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_158847445
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 14:57 schreef Cactus1 het volgende:
[ afbeelding ]
Incidentje dus!
- Charlton Heston
pi_158847448
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 14:35 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Moslimjeugd vermoord ook willekeurige mensen die naar concerten gaan.

Doet onze jeugd idd niet.
Nee, Breivik en Tristan kennen ze alleen in Indonesië. Hebben wij geen last van.
pi_158847455
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 14:56 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

"Moslims moet je een beetje bang houden, wat prima te bereiken is door ze af te slachten".

:') . Tien TR's gemaakt.
Haha ja is lachen toch
pi_158847490
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 14:38 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Check het nieuws van 2015 en de nieuwjaarsnacht eens.
Already did. Mongolen die hekken en auto's slopen met vuurwerk. En nu?
  dinsdag 5 januari 2016 @ 15:02:53 #292
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_158847544
quote:
15s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 14:55 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Denk je dat dat gaat gebeuren nadat de politie op Nieuwjaar niet eens ingreep, en dat dit nieuws 4 dagen (!) in de doofpot is getracht te stoppen?

Mevrouw Reker komt met 'gedragsregels voor meisjes en jonge vrouwen' :').

Ik kan begrijpen dat de politie het niet aankon, maar dan vraag je versterking & arresteer je en masse al die relschoppers en aanranders. Desnoods met zwaar geweld als het aan mij ligt. De overheid heeft het geweldsmonopolie, maar daar dan ook gebruik van indien nodig!
Duitse politie en justitie leveren prima werk, weinig reden om daar aan te twijfelen.
Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.
pi_158847588
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 15:02 schreef Heilwasser het volgende:

[..]

Duitse politie en justitie leveren prima werk, weinig reden om daar aan te twijfelen.
Niet als ze teruggefloten worden door de politiek.
pi_158847609
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 14:57 schreef Cactus1 het volgende:
[ afbeelding ]
1000 Noord Afrikaanse mannen, wat een nachtmerrie.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_158847615
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 15:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Niet als ze teruggefloten worden door de politiek.
Welke gevallen doel je concreet op?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')