Te genuanceerde analyse als je wil schuimbekken zoals het grootste deel van de users in dit topic.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:39 schreef RM-rf het volgende:
[..]
volgens mij lopen er nu wat dingen door elkaar...
tijdens de nieuwsjaarswisseling meldde de politie dat er een groot-inzet was op het plein voor het station en voor de Dom, waar ongeveer 1000 personen zich bevonden.. dit plein moest geruimt worden en de politie was met 140 inzetkrachten daarmee bezig.
de reden voor de ruiming was vooral onrust in de mssa gemeld nadat er ook vuurwerk afgestoken werd
binnen deze groepen en de onrust kwam het naar later bleek ook tot aanvallen op vooral vrouwen waarvan de politie meldde dat dit vooral gedaan werd door groepen noord-afrrikaans uitziende personen, in groepen van 3-4 tot zelfs meer dan 20 man...
die deze vrouwen 'insloten'
Op dit moment zijn er ongeveer 90 meldingen binnen, eerder meldde de politie dat van 80 meldingen er 60 aangiftes waren en dertig vrouwen melden sexueel aangevallen te zijn...
vermoedelijk kan dat getal echter zeker nog groeien, aangezien mogelijk niet alle aangevallen vrouwen zich gemeld hebben
oftewel, het gaat niet om een grote groep van 1000 'noord-afrikanen', de massa van 1000 personen rondom het station is niet gemeld als zijnde van een bepaalde 'afkomst' qua uiterlijk...
Maar was gewoon een gemengde groep personen van verschillende afkomsten en ook mannen en vrouwen, waarbij vervolgens 140 agenten de moeite deden dat plein te ruimen.
Maar bevind zich hierbinnen een groep van tientallen georganiseerde criminelen met noord-afrikaans uiterlijk die vermoedelijk vooral een langer bekende beroof-truc uitnutten, het opzoeken van fysiek contact, en vervolgens het beroven van die persoon.
Deze groep heeft de massa van deels dronken personen en de onrust rondom het station ook gebruikt, en vooral ook zich kennelijk gericht op vrouwen.
40<1000quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:41 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Oh, slechts 40 losgeslagen verkrachters? Waar hebben we het dan nog over?
Als je een beetje verstandig bent check je zelf je bronnen voor je reageert. 1000 is niet alleen overdreven maar ook onrealistisch.quote:
Dat is zeer zeker waar.quote:
Jij praat beroving, groepsverkachting en aanranding goed omdat een bron verkeerd citeert.quote:
Ik ben niet de persoon die hier met het aantal van 1000 op de proppen kwam he, dat was TS.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:44 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Als je een beetje verstandig bent check je zelf je bronnen voor je reageert. 1000 is niet alleen overdreven maar ook onrealistisch.
Maar gelukkig waren het er ''maar'' 40![]()
![]()
1000 of 40, maakt geen flikker uit. Het is een gecoördineerde actie om vrouwen aan te randen, verkrachten en te bestelen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:37 schreef pokkerdepok het volgende:
TS 'quote' 1000 man, maar er staat:
[..]
als mensen als TS dit soort misdrijven nog eens veel erger gaan afschilderen dat dat het eigenlijk al was, dan weet je wel weer hoe laat het is. trieste lul.
Ik raakte er gisteren ook al van in de war, eerst repte men van 100 mannen, later waren dat er weer 1000, en nu zijn het er weer 40, probeer daar maar eens uit te komen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:48 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik ben niet de persoon die hier met het aantal van 1000 op de proppen kwam he, dat was TS.
Waar en hoe precies?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:47 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Jij praat beroving, groepsverkachting en aanranding goed omdat een bron verkeerd citeert.
En iedereen daaronder maar roepen dat het duizenden asielzoekers zijn he.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:48 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik ben niet de persoon die hier met het aantal van 1000 op de proppen kwam he, dat was TS.
Moet ik hem toch gelijk in geven, dat doet hij niet.quote:
We moeten nog maar afwachten of het mensen zijn uit de huidige stroom asielzoekers of dat het mensen zijn die al tijden in Duitsland wonen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:49 schreef BlackLining het volgende:
[..]
En iedereen daaronder maar roepen dat het duizenden asielzoekers zijn he.
en beetje dom om te gaan roepen dat de feiten niks uitmaken...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
1000 of 40, maakt geen flikker uit. Het is een gecoördineerde actie om vrouwen aan te randen, verkrachten en te bestelen.
Wie dat wil downplayen is een trieste lul.
Inderdaad. Van deze actie ga je schuimbekken. Of het er nu 40 zijn of 1000, vrouwen worden aangerand, verkracht en bestolen. Gecoördineerd.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:42 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Te genuanceerde analyse als je wil schuimbekken zoals het grootste deel van de users in dit topic.
Ik bagatelliseer niks, maar bij de feiten blijven is wel belangrijk lijkt me.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:55 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Inderdaad. Van deze actie ga je schuimbekken. Of het er nu 40 zijn of 1000, vrouwen worden aangerand, verkracht en bestolen. Gecoördineerd.
Bagatelliseer het maar weer. Incidentje.
.
Triest dat dit soort mensen bestaan. Echt zo triest.
Ik vertaal dit als "het is nog maar de vraag of we komend jaar of over 30 jaar problemen gaan ondervinden van deze asielzoekers, maar dat we problemen gaan ondervinden staat vast".quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:51 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
We moeten nog maar afwachten of het mensen zijn uit de huidige stroom asielzoekers of dat het mensen zijn die al tijden in Duitsland wonen.
Het is allemaal de schuld van rechts natuurlijk dat de noord afrikanen zich continu schuldig maken aan bepaalde gedragingen die niet horen in een Westerse samenleving. En het is natuurlijk de schuld van rechts dat continu noord afrikanen benoemd worden als terroristen, aanranders, dieven, verkrachters en vandalen. In Duitsland, Belgie, Frankrijk, Nederland, Engeland, Denemarken en Zweden.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:53 schreef RM-rf het volgende:
[..]
en beetje dom om te gaan roepen dat de feiten niks uitmaken...
Juist dat is de kern vand e zaak, wat zijn de strafbare feiten en wie heeft zich daaraan schuldig gemaakt.
En ja, dan gaat het gewoon over de personen zelf die crimineel zijn en is het onzin generaliserend alle noord-afrikanen opeens tot tasjesdief te verklaren.
het is wel degelijk heel belangrijk om goed de feiten erbij te hebben die bv verklaren waarom de politie initieel niet sprak over een complete chaos op dat stationsplein en direkt al melding deed van de aangiftes, maar dat uiteindelijk pas een paar dagen later duidelijk werd en ook nu extra moeite gedaan wordt die georganiseerde bende van overvallers die al langer in Köln actief is op te pakken ('antanzen' noemt de duitse politie dat en er werd overigen al eind december daarvoor gewaarschuwd ).
Zorgwekkend is natuurlijk wel dat een hoop mensen zulke criminele voorvallen ook zelf dolgraag uitnutten voor andere, vaak politiek-ideologische gemotiveerde propaganda.
kennelijk het minder interssant vinden dat de daders gepakt worden dan dat ze een bepaalde bevolkingsgroep algemeen willen criminaliseren.
Woord van het jaar dit dat allesquote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:59 schreef SeLang het volgende:
"massa-aanrandingen"
De eerste nieuwe hype en nieuw woord voor de dikke van Dale van 2016
Wat is precies de grap? Waarom hier lacherig over doen?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:59 schreef SeLang het volgende:
"massa-aanrandingen"
De eerste nieuwe hype en nieuw woord voor de dikke van Dale van 2016
Feit blijft dat er een groep wezens met n-a uiterlijk vrouwen in het nauw dreven, betasten, verkrachten en bestalen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:56 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik bagatelliseer niks, maar bij de feiten blijven is wel belangrijk lijkt me.
Trekken ze zich maar af!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:56 schreef D.D.W. het volgende:
Je kunt het die mannen eigenlijk niet kwalijk nemen. Er komen dagelijks duizenden mannen binnen en een handjevol vrouwen![]()
Die mannen hebben af en toe een beurt nodig. Gelukkig kent Duitsland een grote sex-industrie, taak van de overheid asielzoekers af en toe te subsidiëren in een "beurt".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |