abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158843596
"Wir schaffen das"

Nou Merkel, inderdaad :')
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  dinsdag 5 januari 2016 @ 12:16:30 #77
168739 Red_85
'echt wel'
pi_158843620
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 12:14 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ah ze willen even meeliften. :')
En terecht. pvda/joop/vara/dwdd staat anders ook vooraan als er ergens een stelletje wil trouwen of een enkel asielzoekertje wel succesvol is of een goede daad verricht.
Dus niet zo gaan doen, komt tamelijk hypocriet over.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 5 januari 2016 @ 12:17:40 #78
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_158843642
Laat wel weer zien de regeringsleiders van Europa geven niet meer om het eigen volk ze geven alleen nog maar om vluchtelingen het is tijd dat het volk eens opstaat.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 12:21:35 #79
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_158843730
Wie had dat gedacht begin 2016
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_158843734
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 11:50 schreef Red_85 het volgende:
En links zich maar afvragen hoe het toch kan dat personen als Wilders zo populair zijn...

Damn, je moet toch onder een steen leven.

Wat ook opvalt is de opvallende afwezigheid van bepaalde posters die anders al lang hier waren om alles te downplayen.
Is er al geopperd dat deze vrouwen allemaal islamofoben en racisten zijn?

Omdat ze zich niet wilden laten aanranden door moslims?
  Forum Admin dinsdag 5 januari 2016 @ 12:23:27 #81
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_158843765
Net alsof het niet erg genoeg is hebben we autoriteiten die de boel verbloemen en verdraaien. Die maatschappelijke puinzooi komt er zo wel. :N

En maar krijsen als figuren als Le Pen, Wilders en Trump steeds populairder worden. De vlam gaat vroeg of laat in de pan slaan en dat ten koste van de grote groep welwillende. Ik word hier zo moedeloos van.. want die knakkers hebben inderdaad geen oplossing, maar wat moet een gemiddeld persoon dan?

En straks allemaal ''geschokt'' en ''verbaast'' zijn als de moskeeën in de fik vliegen en alles met een tintje met de nek aangekeken word, of zelfs nog erger. Bijvoorbeeld iemand die daadwerkelijk de stap heeft genomen om zich te bewapenen en het te gebruiken.

Serieus, volgens mij snappen mensen niet hoe erg we op weg zijn naar zeer ernstige maatschappij-ontwrichtende taferelen. We gaan steeds een stapje verder, steeds escaleert het nét even wat verder.

[ Bericht 6% gewijzigd door Straatcommando. op 05-01-2016 12:28:37 ]
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_158843786
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 12:21 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Nou dat lijkt me niet het geval. Ze vroegen er toch zeker zelf om door in een rokje de straat op te gaan?
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_158843842
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 12:24 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Nou dat lijkt me niet het geval. Ze vroegen er toch zeker zelf om door in een rokje de straat op te gaan?
Nou idd. En alleen al door vrouw te zijn, hoe durven ze. Eigen schuld :(
pi_158843851
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 12:24 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Oh de favoriete gast van de NPO heeft ook een mening over de aanrandingen en vekrachtingen in Keulen, Stuttgart en hamburg:

ShabirMaiwand twitterde op dinsdag 05-01-2016 om 10:35:42 Dus al die dingen die daar gebeurden waren haram en verboden door islam: drinken, feesten, Oud en Nieuw vieren, vrouwen lastig vallen etc. reageer retweet
  dinsdag 5 januari 2016 @ 12:28:11 #85
168739 Red_85
'echt wel'
pi_158843859
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 12:21 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ze droegen geen niqab of hoofddoek en waren in het openbaar, maar waren zelf losbandig in een centrum van een grote stad.
Dan vraag je er om toch?

-O-

Echt, de eerste die dat gaat zeggen zonder sarcasme, mag van mij sterven aan acuut hartfalen.
1947-2016
pi_158843886
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 12:28 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Ze droegen geen niqab of hoofddoek en waren in het openbaar, maar waren zelf losbandig in een centrum van een grote stad.
Dan vraag je er om toch?

-O-

Echt, de eerste die dat gaat zeggen zonder sarcasme, mag van mij sterven aan acuut hartfalen.
Precies. Beter blijven alle vrouwen voortaan op hun zolderkamer :{w
  dinsdag 5 januari 2016 @ 12:29:44 #87
168739 Red_85
'echt wel'
pi_158843901
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 12:27 schreef Cactus1 het volgende:
Dus al die dingen die daar gebeurden waren haram en verboden door islam: drinken, feesten, Oud en Nieuw vieren, vrouwen lastig vallen etc.
Ah, dus de Westerse mensen die daar waren, waren allemaal 'Haram'.
I see what he did there. Misselijk mannetje.

Tevens het suiker- en slachtfeest mag ook niet meer gevierd worden. Dat is ook 'feesten'.
Zijn we ook af van die discussie.
1947-2016
pi_158843919
quote:

[..]

Oh de favoriete gast van de NPO heeft ook een mening over de aanrandingen en vekrachtingen in Keulen, Stuttgart en hamburg:

ShabirMaiwand twitterde op dinsdag 05-01-2016 om 10:35:42 Dus al die dingen die daar gebeurden waren haram en verboden door islam: drinken, feesten, Oud en Nieuw vieren, vrouwen lastig vallen etc. reageer retweet
Hij meent het :')
  dinsdag 5 januari 2016 @ 12:31:15 #89
168739 Red_85
'echt wel'
pi_158843925
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 12:29 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Precies. Beter blijven alle vrouwen voortaan op hun zolderkamer :{w
Nee, 5 meter achter hun man in het openbaar of achter het aanrecht.
1947-2016
pi_158843955
quote:

[..]

Haram. Maar als zijn vrouw even niet meekijkt doet 'ie net zo hard mee. :')
  dinsdag 5 januari 2016 @ 12:33:22 #91
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_158843962
quote:
13s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 12:23 schreef Straatcommando. het volgende:
Net alsof het niet erg genoeg is hebben we autoriteiten die de boel verbloemen en verdraaien. Die maatschappelijke puinzooi komt er zo wel. :N

En maar krijsen als figuren als Le Pen, Wilders en Trump steeds populairder worden. De vlam gaat vroeg of laat in de pan slaan en dat ten koste van de grote groep welwillende. Ik word hier zo moedeloos van.. want die knakkers hebben inderdaad geen oplossing, maar wat moet een gemiddeld persoon dan?

En straks allemaal ''geschokt'' en ''verbaast'' zijn als de moskeeën in de fik vliegen en alles met een tintje met de nek aangekeken word, of zelfs nog erger. Bijvoorbeeld iemand die daadwerkelijk de stap heeft genomen om zich te bewapenen en het te gebruiken.

Serieus, volgens mij snappen mensen niet hoe erg we op weg zijn naar zeer ernstige maatschappij-ontwrichtende taferelen. We gaan steeds een stapje verder, steeds escaleert het nét even wat verder.
Zelfde als in de jaren voorafgaand aan WO2 (hoge werkloosheid, zondebok zoeken in bepaalde etnische groeperingen) of, langer terug, in de decennia voorafgaand aan de Amerikaanse Burgeroorlog (steeds verdere tweedeling in de maatschappij vanwege slavernij-vraagstuk). Over die laatste kwestie heb ik tijdje terug toevallig wat boeken gelezen: de allerslechtste Amerikaanse presidenten uit de geschiedenis zijn de paar in de jaren voorafgaand aan de burgeroorlog. Reden: ze wisten dat ze iets moesten doen om de problemen de kop in te drukken, maar ipv daarvan keken ze bewust de andere kant op onder het motto 'daar wil ik m'n vingers niet aan branden'. Iets met zachte heelmeesters...

De geschiedenis herhaalt zich telkens weer, zij het met een iets andere invulling van factoren door veranderd tijdsbeeld.
pi_158844024
quote:

[..]

Ik word daar ook zo moe van he. Meteen weer van die mooiweer-moslims: Het is haram! Het is haram!

Haram kennen we niet in het westen, donder op :{ Het is in de verste verte niet relevant of zulk gedrag door de sharia wel of niet verboden wordt want de sharia heeft hier dezelfde waarde als een wc-rol. Houd die ellende lekker achter de voordeur of beter nog: in de landen waar die vandaan komt.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_158844045
TS 'quote' 1000 man, maar er staat:
quote:
Zo'n veertig van hen hebben zich aan misdrijven schuldig gemaakt
als mensen als TS dit soort misdrijven nog eens veel erger gaan afschilderen dat dat het eigenlijk al was, dan weet je wel weer hoe laat het is.

[ Bericht 1% gewijzigd door Frutsel op 05-01-2016 13:27:12 ]
  dinsdag 5 januari 2016 @ 12:37:39 #94
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_158844048
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 12:33 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Zelfde als in de jaren voorafgaand aan WO2 (hoge werkloosheid, zondebok zoeken in bepaalde etnische groeperingen) of, langer terug, in de decennia voorafgaand aan de Amerikaanse Burgeroorlog (steeds verdere tweedeling in de maatschappij vanwege slavernij-vraagstuk). Over die laatste kwestie heb ik tijdje terug toevallig wat boeken gelezen: de allerslechtste Amerikaanse presidenten uit de geschiedenis zijn de paar in de jaren voorafgaand aan de burgeroorlog. Reden: ze wisten dat ze iets moesten doen om de problemen de kop in te drukken, maar ipv daarvan keken ze bewust de andere kant op onder het motto 'daar wil ik m'n vingers niet aan branden'. Iets met zachte heelmeesters...

De geschiedenis herhaalt zich telkens weer, zij het met een iets andere invulling van factoren door veranderd tijdsbeeld.
Helaas vrees ik hetzelfde :{
Vooral als je bedenkt dat er door de overheid veel onder pet gehouden wordt
  dinsdag 5 januari 2016 @ 12:38:07 #95
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_158844057
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 12:36 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik word daar ook zo moe van he. Meteen weer van die mooiweer-moslims: Het is haram! Het is haram!

Haram kennen we niet in het westen, donder op :{ Het is in de verste verte niet relevant of zulk gedrag door de sharia wel of niet verboden wordt.
Eens. De inhoud van religie is niet relevant. Ik pink ook altijd een traantje van verdriet en wanhoop leg als mensen zeggen dat 'je je moet verdiepen in de koran'. Waarom zou ik een debiel boek gaan lezen? Ik heb toch geen debiel boek nodig om te constateren dat universele waarden als vrijheid en gelijkheid door een bepaalde culturele groep structureel worden geschonden?
Ten percent faster with a sturdier frame
  Forum Admin dinsdag 5 januari 2016 @ 12:38:46 #96
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_158844071
quote:

[..]

Als er iets is wat overduidelijk is, is dat de mens niet leert van de geschiedenis.

Scherpe analyse verder..
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_158844078
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 09:37 schreef Perrin het volgende:

De vrouwen werden bij het station van de stad pal naast de domkerk ingesloten door een groep van circa duizend mannen tussen vijftien en 35 jaar van Arabische en Noord-Afrikaanse afkomst. Ze werden vervolgens beroofd van geld en telefoons, en seksueel aangerand. Veel mannen zouden dronken zijn geweest.
volgens mij lopen er nu wat dingen door elkaar...

tijdens de nieuwsjaarswisseling meldde de politie dat er een groot-inzet was op het plein voor het station en voor de Dom, waar ongeveer 1000 personen zich bevonden.. dit plein moest geruimt worden en de politie was met 140 inzetkrachten daarmee bezig.
de reden voor de ruiming was vooral onrust in de mssa gemeld nadat er ook vuurwerk afgestoken werd

binnen deze groepen en de onrust kwam het naar later bleek ook tot aanvallen op vooral vrouwen waarvan de politie meldde dat dit vooral gedaan werd door groepen noord-afrrikaans uitziende personen, in groepen van 3-4 tot zelfs meer dan 20 man...
die deze vrouwen 'insloten'

Op dit moment zijn er ongeveer 90 meldingen binnen, eerder meldde de politie dat van 80 meldingen er 60 aangiftes waren en dertig vrouwen melden sexueel aangevallen te zijn...
vermoedelijk kan dat getal echter zeker nog groeien, aangezien mogelijk niet alle aangevallen vrouwen zich gemeld hebben

oftewel, het gaat niet om een grote groep van 1000 'noord-afrikanen', de massa van 1000 personen rondom het station is niet gemeld als zijnde van een bepaalde 'afkomst' qua uiterlijk...
Maar was gewoon een gemengde groep personen van verschillende afkomsten en ook mannen en vrouwen, waarbij vervolgens 140 agenten de moeite deden dat plein te ruimen.

Maar bevind zich hierbinnen een groep van tientallen georganiseerde criminelen met noord-afrikaans uiterlijk die vermoedelijk vooral een langer bekende beroof-truc uitnutten, het opzoeken van fysiek contact, en vervolgens het beroven van die persoon.
Deze groep heeft de massa van deels dronken personen en de onrust rondom het station ook gebruikt, en vooral ook zich kennelijk gericht op vrouwen.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_158844104
quote:

[..]

Politici zullen het nooit snappen.
pi_158844116
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 12:37 schreef pokkerdepok het volgende:
TS 'quote' 1000 man, maar er staat:

[..]

als mensen als TS dit soort misdrijven nog eens veel erger gaan afschilderen dat dat het eigenlijk al was, dan weet je wel weer hoe laat het is. trieste lul.
Oh, slechts 40 losgeslagen verkrachters? Waar hebben we het dan nog over?

[ Bericht 8% gewijzigd door Frutsel op 05-01-2016 13:27:47 ]
pi_158844121
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 09:53 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Het zullen vast leugens zijn om die arme jongens in een kwaad daglicht te stellen, en ze hebben het al zo moeilijk met al die opgekropte geilheid.

Maar goed, over een maand begint het carnaval, ben benieuwd hoe het dan gaat in Keulen.
Dan zijn deze aanrandingen opeens gewenste intimiteiten. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')