Typisch dat de politici zich dan weer druk maken over de uitspraken van de legerchef. Ipv te kijken naar wat deze onrust veroorzaakt.quote:
En dat over meerdere steden?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:48 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Nee hoor. Slechts een bepaald percentage kansenparels op een pleintje is voldoende.
Na ja het zou mij niets verbazen. Die zijn uit op polarisatie en dit is een ideale manier.quote:
Niks. Bedekken met de mantel der liefde en politieke correctheid.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ben benieuwd wat de politiek nu gaat doen.
[ afbeelding ]
Inderdaad. Je zou ook verwachten dat er grote groepen uitgezet gaan worden.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:46 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat ze eindelijk het licht gaan zien en de deuren sluiten voor de oneindige stroom indringers.
O nee ? Hoe had hij gedacht ze tegen te houden ? Uitzetten en niks meer binnenlaten is de enige oplossing voor dit probleem en dat durven de politici niet, daar zijn ze te laf voor.quote:Minister Ralf Jäger van Binnenlandse Zaken van de deelstaat Noordrijn-Westfalen zegde de stad in elk geval alle steun toe, aldus het blad Die Zeit. Tegen de Keulse krant Express zei hij: 'We laten het niet toe dat Noord-Afrikaanse mannen zich organiseren om weerloze vrouwen te vernederen met seksuele misgrijpen.'
Nee, die mongolen verzwijgen het. De policorsite der policorsites joop maakt er niet eens melding van. Evenals het racistische incident tegenover Joden die in hun eigen huis aangevallen werden.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:46 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat ze eindelijk het licht gaan zien en de deuren sluiten voor de oneindige stroom indringers.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Collaboratiequote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:26 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee, die mongolen verzwijgen het. De policorsite der policorsites joop maakt er niet eens melding van. Evenals het racistische incident tegenover Joden die in hun eigen huis aangevallen werden.
Het feit dat iemand met iets te vertellen het beestje bij de naam noemt zegt al genoeg over de machteloosheid bij veel bestuurders. Ze zitten met de handen in het haar en Merkel vertikt het om te luisteren, want tja, die Nobelprijs voor de vrede is binnen handbereik.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:25 schreef deedeetee het volgende:
[..]
O nee ? Hoe had hij gedacht ze tegen te houden ? Uitzetten en niks meer binnenlaten is de enige oplossing voor dit probleem en dat durven de politici niet, daar zijn ze te laf voor.
Inderdaad. Hoeveel voorvallen moeten er nog komen voordat er wordt ingezien dat de grenzen moeten worden gesloten voor die wezens? Hoe lang duurt het nog voordat die gasten worden verwijderd uit de samenleving?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:25 schreef deedeetee het volgende:
[..]
O nee ? Hoe had hij gedacht ze tegen te houden ? Uitzetten en niks meer binnenlaten is de enige oplossing voor dit probleem en dat durven de politici niet, daar zijn ze te laf voor.
Joopquote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:26 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee, die mongolen verzwijgen het. De policorsite der policorsites joop maakt er niet eens melding van. Evenals het racistische incident tegenover Joden die in hun eigen huis aangevallen werden.
Europa heeft nog steeds geen antwoord op hondsbrutale Afrikanen! Schiet ze neer, hoe moeilijk is het als ze geweld gebruiken tegen de politie? Ze weten gewoon dat ze hier poeslief behandeld worden.quote:konden die niet op tegen de enorme groep mannen die zich er had verzameld.
Lekker zinnig, er komen er nog steeds tienduizenden per dag binnen, en het enige wat ze eventueel zullen doen is ze even laten schoffelen. Niet deporteren, en zeker geen straf die ze snappen!quote:Burgemeester Henriette Reker heeft aangekondigd de daders hoe dan ook te zullen opsporen.
Inderdaad. Je zou het bijna gaan zeggen met het woord 'landverraad' er bij.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Collaboratie
Genoeg mensen die die zuil nog steeds serieus nemen. vara/joop/d66/pvda/gl.quote:
Je moet wat, als je overheid je belastinggeld niet gebruikt om je te beschermen, maar om criminele illegalen binnen te halen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
http://www.gatestoneinstitute.org/7088/germany-weapons
Gigantische stijgingen van verkoop van wapens en aanvraag van vergunningen sinds de grote instroom begon.
Men weigert in te zien dat het merendeel van die mannen niet deugd. Ze zijn niet voor niks hier en niet gewoon bij hun familie gebleven.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Inderdaad. Hoeveel voorvallen moeten er nog komen voordat er wordt ingezien dat de grenzen moeten worden gesloten voor die wezens? Hoe lang duurt het nog voordat die gasten worden verwijderd uit de samenleving?
Ze horen hier gewoon niet thuis met hun gedrag tegen alles wat anders is dan moslims.
Jij weet al dat de daders uit de huidige stroom vluchtelingen afkomstig zijn?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:37 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Men weigert in te zien dat het merendeel van die mannen niet deugd. Ze zijn niet voor niks hier en niet gewoon bij hun familie gebleven.
Ik denk wel dat een deel het langzaam aan het zien is. Alleen dat men de acties niet wil/kan ondernemen die noodzakelijk zijn. Tegenwerking vanuit bepaalde politieke stromingen enzo. En natuurlijk zijn niet alle mensen van die afkomst verrot. Alleen wat meer inspanning om de rotte stroming er tussen uit te filteren komen niet eens van de grond.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:37 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Men weigert in te zien dat het merendeel van die mannen niet deugd. Ze zijn niet voor niks hier en niet gewoon bij hun familie gebleven.
Dat of heel slecht geïntegreerde immigranten want ze spraken geen woord Duits.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:39 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Jij weet al dat de daders uit de huidige stroom vluchtelingen afkomstig zijn?
Ik ben allerminst links, maar ik vraag me dat toch ook oprecht af, hij heeft namelijk ook geen oplossing, hij roept alleen maar wat, en ik snap niet dat zo veel mensen daar niet doorheen blijken te kunnen prikken.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:50 schreef Red_85 het volgende:
En links zich maar afvragen hoe het toch kan dat personen als Wilders zo populair zijn...
Damn, je moet toch onder een steen leven.
Oh die zijn er wel hoor, die zitten in het andere vluchtelingentopic.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:50 schreef Red_85 het volgende:
En links zich maar afvragen hoe het toch kan dat personen als Wilders zo populair zijn...
Wat ook opvalt is de opvallende afwezigheid van bepaalde posters die anders al lang hier waren om alles te downplayen.
Natuurlijk weten ze dat, verkrachtingen, aanrandingen, diefstal, mishandeling etc etc. door "vluchtelingen" zijn al een tijd lang bezig. Maar de autoriteiten hebben dat tot nu toe kunnen censureren, en het polcor standpunt is nog steeds "het heeft niets met vluchtelingen of de islam te maken" en vooral "wir schaffen das" ( ja amahoela, alles door vrijwilligers en overbelaste politie en militairen)quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:56 schreef hoas het volgende:
Dus duizend mannen weten zich te organiseren en de overheid heeft dat niet in de gaten?
Wilders is ook de oplossing niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik ben allerminst links, maar ik vraag me dat toch ook oprecht af, hij heeft namelijk ook geen oplossing, hij roept alleen maar wat, en ik snap niet dat zo veel mensen daar niet doorheen blijken te kunnen prikken.
Wat opvalt is dat je mensen probeert te framen. Er is namelijk helemaal niemand die dit op één of andere manier goedkeurt of bagatelliseert, maar dat is misschien lastig om te zien als je per se een simpel zwart/wit wereldbeeld wil hebben.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:50 schreef Red_85 het volgende:
Wat ook opvalt is de opvallende afwezigheid van bepaalde posters die anders al lang hier waren om alles te downplayen.
En toch doet hij er meer aan dan de rest van de politici. Een alternatief voor Wilders is er niet. Dan dus maar op Wilders stemmen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik ben allerminst links, maar ik vraag me dat toch ook oprecht af, hij heeft namelijk ook geen oplossing, hij roept alleen maar wat, en ik snap niet dat zo veel mensen daar niet doorheen blijken te kunnen prikken.
Gelukkig hebben de gevestigde namen wel oplossingenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |