SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
ik ook graagquote:
niks verplichtquote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:32 schreef supersof het volgende:
helaas verplicht les tot 18verplicht op hbo
lijkt wel een kleuterschool
heerlijk manquote:
oooohquote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:42 schreef Saisai het volgende:
[..]
in Emmen is óók sneeuw aldus schoonmoeders
Ik was toch niet van plan om met mn kansloze werkloze lichaam de deur uit te gaan maar uit het raam kijken naar sneeuw leek me wel watquote:
Dan moet je de rest van Nederland eens zien bij -1 manquote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:26 schreef Mortaxx het volgende:
Drie graden vorst en Groningen ligt plat
is wel verplicht. Je mag een keer vervangende opdracht doen, maar tweede keer afwezig mag je geen tentamen meer doenquote:
Al kun je schaatsen op de rijn, hier in het westen geen centje pijnquote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:05 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dan moet je de rest van Nederland eens zien bij -1 man![]()
![]()
![]()
En btw alles werkt hier nog gewoon hoor?
Alleen wat schooltjes dicht en de bussen rijden niet. Wat trouwens in veel gevallen ook niet te verantwoorden is als veel van 50+ km moeten komen voor school en als je kunt schaatsen op de weg.
Wat een onzinquote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:07 schreef supersof het volgende:
[..]
is wel verplicht. Je mag een keer vervangende opdracht doen, maar tweede keer afwezig mag je geen tentamen meer doen
Ja lolligquote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:46 schreef Etsu het volgende:
Zal ik voor de lol mezelf laten vallen en al m'n botten breken?
Teringchrist, zo glad hier.
Moeten wij je zeker gaan voeren enzo daarnaquote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:46 schreef Etsu het volgende:
Zal ik voor de lol mezelf laten vallen en al m'n botten breken?
Teringchrist, zo glad hier.
Lukt wel via een slangetjequote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Moeten wij je zeker gaan voeren enzo daarna
Ik ben net even buiten geweest maar dit is zelden vertoondquote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:26 schreef Mortaxx het volgende:
Drie graden vorst en Groningen ligt plat
was ik maar onderweg naar schipholquote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:36 schreef Etsu het volgende:
ik ken een meisje dat nu onderweg is naar schiphol en daarna nog naar groningen moet
haha
Waar zit je aan te denken?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
alleen als ik er iets voor terug krijg
Ik heb Etsu geblockt. Waar een abonnement allemaal niet goed voor is. Ik heb al vele kutusers geblockt. Dat komt het FOK!-comfort ook nog eens ten goede.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind het niet leuk dat je Etsu niet begroet
quotelok.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb Etsu geblockt. Waar een abonnement allemaal niet goed voor is. Ik heb al vele kutusers geblockt. Dat komt het FOK!-comfort ook nog eens ten goede.
waar zit je te kijkenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:49 schreef Sked het volgende:
Ik zit nu naar lastminutes te kijken
Ik moet me inhouden om niet te boeken
Waarom heb je Etsu geblockt? Dit valt me echt vies tegen, Stijnquote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb Etsu geblockt. Waar een abonnement allemaal niet goed voor is. Ik heb al vele kutusers geblockt. Dat komt het FOK!-comfort ook nog eens ten goede.
Wat leuk dat je zo'n tagje hebt gekregenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
zo dat klinkt goedquote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:51 schreef Sked het volgende:
[..]
andalusie/canarische eilanden
daar is het nog 20+ graden voor minder dan 250 euro
Omdat ik Etsu, en hij mij ook al zal hij zeggen van niet, een vervelende user vind.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Waarom heb je Etsu geblockt? Dit valt me echt vies tegen, Stijn
daar zou ik ook wel weer heen willenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:51 schreef Sked het volgende:
[..]
andalusie/canarische eilanden
daar is het nog 20+ graden voor minder dan 250 euro
in de winter naar de zon is echt heerlijkquote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
daar zou ik ook wel weer heen willen
Wel grote domper als je dan in Nederland weer het vliegtuig uitkomtquote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:52 schreef Sked het volgende:
[..]
in de winter naar de zon is echt heerlijk
haha jaquote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Hee etsu leuke snaps.
"Sluiproute gevonden."![]()
in november kwam ik terug in een korte broek en t-shirtquote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wel grote domper als je dan in Nederland weer het vliegtuig uitkomt
kutte is ook nog dat je een winterjas mee moet nemen naar het zonnige landquote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wel grote domper als je dan in Nederland weer het vliegtuig uitkomt
In 2013 kwam ik vanuit een zonnig Catalonië terug in een regenachtig Nederland. Dat was echt fantastisch. Zeker als je ook nog eens in een vliegtuig zit waar je knieën in je gezicht zitten.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:54 schreef Sked het volgende:
[..]
in november kwam ik terug in een korte broek en t-shirt
ik liep naar buiten bij schiphol het was 10 graden en keihard aan het regenen
HORROR
In wat voor bijzonder vliegtuig zat jij dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In 2013 kwam ik vanuit een zonnig Catalonië terug in een regenachtig Nederland. Dat was echt fantastisch. Zeker als je ook nog eens in een vliegtuig zit waar je knieën in je gezicht zitten.
Vueling.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:56 schreef Sked het volgende:
[..]
In wat voor bijzonder vliegtuig zat jij dan?
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:54 schreef Sked het volgende:
[..]
in november kwam ik terug in een korte broek en t-shirt
ik liep naar buiten bij schiphol het was 10 graden en keihard aan het regenen
HORROR
Ja dat lijkt me vreselijk.... Die overgangquote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
kutte is ook nog dat je een winterjas mee moet nemen naar het zonnige land
dus dat doe je dan ook niet, waardoor je thuiskomt met een zomerjasje
brr koud
Aan een zonvakantie ben je toch altijd toequote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
Ja dat lijkt me vreselijk.... Die overgang
Ben wel weer toe aan een zonvakantie maar niet nu
Niet als je in het midden of bij het raam zit.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Daar zat ik laatst ook in
Was eigenlijk erg goed te doen
Het is meer dat ik nu geen tijd hebquote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Aan een zonvakantie ben je toch altijd toe
Hoe groot ben jijquote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet als je in het midden of bij het raam zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |