SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
ik ook graagquote:
niks verplichtquote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:32 schreef supersof het volgende:
helaas verplicht les tot 18verplicht op hbo
lijkt wel een kleuterschool
heerlijk manquote:
oooohquote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:42 schreef Saisai het volgende:
[..]
in Emmen is óók sneeuw aldus schoonmoeders
Ik was toch niet van plan om met mn kansloze werkloze lichaam de deur uit te gaan maar uit het raam kijken naar sneeuw leek me wel watquote:
Dan moet je de rest van Nederland eens zien bij -1 manquote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:26 schreef Mortaxx het volgende:
Drie graden vorst en Groningen ligt plat
is wel verplicht. Je mag een keer vervangende opdracht doen, maar tweede keer afwezig mag je geen tentamen meer doenquote:
Al kun je schaatsen op de rijn, hier in het westen geen centje pijnquote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:05 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dan moet je de rest van Nederland eens zien bij -1 man![]()
![]()
![]()
En btw alles werkt hier nog gewoon hoor?
Alleen wat schooltjes dicht en de bussen rijden niet. Wat trouwens in veel gevallen ook niet te verantwoorden is als veel van 50+ km moeten komen voor school en als je kunt schaatsen op de weg.
Wat een onzinquote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:07 schreef supersof het volgende:
[..]
is wel verplicht. Je mag een keer vervangende opdracht doen, maar tweede keer afwezig mag je geen tentamen meer doen
Ja lolligquote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:46 schreef Etsu het volgende:
Zal ik voor de lol mezelf laten vallen en al m'n botten breken?
Teringchrist, zo glad hier.
Moeten wij je zeker gaan voeren enzo daarnaquote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:46 schreef Etsu het volgende:
Zal ik voor de lol mezelf laten vallen en al m'n botten breken?
Teringchrist, zo glad hier.
Lukt wel via een slangetjequote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Moeten wij je zeker gaan voeren enzo daarna
Ik ben net even buiten geweest maar dit is zelden vertoondquote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:26 schreef Mortaxx het volgende:
Drie graden vorst en Groningen ligt plat
was ik maar onderweg naar schipholquote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:36 schreef Etsu het volgende:
ik ken een meisje dat nu onderweg is naar schiphol en daarna nog naar groningen moet
haha
Waar zit je aan te denken?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
alleen als ik er iets voor terug krijg
Ik heb Etsu geblockt. Waar een abonnement allemaal niet goed voor is. Ik heb al vele kutusers geblockt. Dat komt het FOK!-comfort ook nog eens ten goede.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind het niet leuk dat je Etsu niet begroet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |