ToTquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:02 schreef ToT het volgende:
[..]Hee man!
Het slot om te draaien.Om 0.00 klapte Piet er uit.
Neuh, gewoon vergeten.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah dus je wilde nu ook stoppen?
In dat geval: thx voor de tunes weer!
Niemand anders?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah!
Dus je hebt het rooster weer voor je snufferd nu?
Toedels en doe het rustig aan.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Goed dat je doorgaat, Piet. Ik ga de muziek alleen wel uitzetten, ik moet gaan slapen. Tnx
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Goed dat je doorgaat, Piet. Ik ga de muziek alleen wel uitzetten, ik moet gaan slapen. Tnx
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Tsja ik haal gewoon Russische buurman erbij.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:20 schreef ToT het volgende:
NWS / Veel vrouwen aangerand tijdens Oudejaarsavond in Keulen
HOLY SHIT!!!!!
En het blijkt dus in meerdere steden gebeurd te zijn op soortgelijke schaal.
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
De halve wereld woont hier in de flat en heb met niemand last, ze kijken wel uit.
Haha!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Oudjaar was ook gezellig met speakers op balkon.
Iedereen groet me nu.
Naast me stonden Afrikanen alles te filmen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha!Da's tof!
Ikzelf begin langzaam maar zeker wat meer contact met de buren hier te krijgen. Echt leuk!
Haha!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Naast me stonden Afrikanen alles te filmen.
Gewoon niet over praten.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:20 schreef ToT het volgende:
NWS / Veel vrouwen aangerand tijdens Oudejaarsavond in Keulen
HOLY SHIT!!!!!
En het blijkt dus in meerdere steden gebeurd te zijn op soortgelijke schaal.
Zodra je er iets negatiefs over zegt ben je een xenofoob.quote:
Tsja samen met gozers uit de buurt waren we vroeger ook geen schatjes, heb met carnaval weleens vrouw geschept terwijl kerel ernaast stond.quote:
Ja zelfs hier in het topic heb ik een paar keer een tik om de oren gehad toen ik liet merken me toch een beetje zorgen te maken om de massa-immigratie.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zodra je er iets negatiefs over zegt ben je een xenofoob.
Ik lees ook teveel negativiteit om nog erg lang positief te blijven.....
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tsja samen met gozers uit de buurt waren we vroeger ook geen schatjes, heb met carnaval weleens vrouw geschept terwijl kerel ernaast stond.
Met 10 gozers waren we. Is redelijk uit de hand gelopen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:02 schreef ToT het volgende:
[..]Damn!
Maar goed, dat deed je niet met 1000 man sterk, neem ik aan!
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met 10 gozers waren we. Is redelijk uit de hand gelopen.
Ach, met die ene gast in dat Powned 'interview', hoe je het ook draaide of keerde, de man liet zich zeer dreigend en negatief uit jegens homo's, en dan roepen mensen dat het uit verband is gehaald en gemonteerd, ik denk, maar hij heeft het wel gezegd en ik heb die vuist gezien, en met zijn ballen die op springen staan.......hoe moet ik dat zien? Zijn mijn dochters nu prooi ofzo?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja zelfs hier in het topic heb ik een paar keer een tik om de oren gehad toen ik liet merken me toch een beetje zorgen te maken om de massa-immigratie.
Alle ruiten eruit, politieauto gesloopt en zaal dicht laatste nacht.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met 10 gozers waren we. Is redelijk uit de hand gelopen.
Mee eens hoor!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, met die ene gast in dat Powned 'interview', hoe je het ook draaide of keerde, de man liet zich zeer dreigend en negatief uit jegens homo's, en dan roepen mensen dat het uit verband is gehaald en gemonteerd, ik denk maar hij heeft het wel gezegd en ik heb die vuist gezien, en met zijn ballen die op springen staan.......hoe moet ik dat zien? Zijn mijn dochters nu prooi ofzo?
Wat mij betreft waren die beelden voldoende voor de verplichte terugreis, maar wie ben ik?
Ik heb zigeunerbloed.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Mee eens hoor!
Uiteraard zijn ze niet allemaal zo, maar in grote getale voelen ze zich wel sterker.
Ben het ook langzaamaan zat dat er dagelijks die discussie plaatsvindt, 35 jaar geleden hoorde je helemaal niemand erover...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Mee eens hoor!
Uiteraard zijn ze niet allemaal zo, maar in grote getale voelen ze zich wel sterker.
No Deal wanneer er meer dan 2 waren.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben het ook langzaamaan zat dat er dagelijks die discussie plaatsvindt, 35 jaar geleden hoorde je helemaal niemand erover...
Whehehe!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben het ook langzaamaan zat dat er dagelijks die discussie plaatsvindt, 35 jaar geleden hoorde je helemaal niemand erover...
Ik zie overal handel in.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe!
Tja en nog steeds zijn er genoeg mensen die maar vinden dat je een bange provinciaal bent als je je zorgen maakt om die instroom, en krijg je die dooddoener: "Hoeveel overlast heb jij nu van de vluchtelingen in je dorp?"
Ik woon niet in een dorp, en de straat om de hoek waar ik woon lijkt meer Mekka dan mijn eigen straat. Daar zijn louter islamitische winkels, op 2 st. na, daar is de moskee, en daar 'hangen' mensen op straat, voor de kapper, voor de viszaak, voor de belwinkel en voor de moskee.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe!
Tja en nog steeds zijn er genoeg mensen die maar vinden dat je een bange provinciaal bent als je je zorgen maakt om die instroom, en krijg je die dooddoener: "Hoeveel overlast heb jij nu van de vluchtelingen in je dorp?"
Whehehe!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik woon niet in een dorp, en de straat om de hoek waar ik woon lijkt meer Mekka dan mijn eigen straat. Daar zijn louter islamitische winkels, op 2 st. na, daar is de moskee, en daar 'hangen' mensen op straat, voor de kapper, voor de viszaak, voor de belwinkel en voor de moskee.
Dus, die vraag moet je mij niet stellen.
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik woon in de Islam ghetto van Ede en iedereen is vriendelijk tegen me,
Ik wil gewoon met niemand gedoe, en dat heb ik ook zeer zelden, bemoei me niet zoveel met anderen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe!
Ja een paar dagen geleden was nog iets over islamitisch geweld in jouw woonplaats in het nieuws. Ik weet niet meer wat het was, maar het verbaasde me niet zo.
Je bedoeld wat ik zojuist beschreef.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik woon in de Islam ghetto van Ede en iedereen is vriendelijk tegen me,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |