Tering Jantje.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:24 schreef Alieda-R het volgende:
Omwonenden van verschillende stations zijn op facebook al aan het klagen, zijn bang dat hun nachtrust verstoord zal worden
Lijkt mij dat die treinen echt niet gaan stoppen op de stations. Heb vooral mensen uit Veendam en Hoogezand zien klagen, zijn bang voor het geluid van de dieselmotoren.quote:
Of dat ze moeten staan.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:36 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
En vervolgens weer klagen dat de NS vertraging heeft______!
Ze weten nu toch waarom het is? Waarom dan bang zijn.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:36 schreef Alieda-R het volgende:
[..]
Lijkt mij dat die treinen echt niet gaan stoppen op de stations. Heb vooral mensen uit Veendam en Hoogezand zien klagen, zijn bang voor het geluid van de dieselmotoren.
Dit!!quote:Op maandag 4 januari 2016 22:36 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
En vervolgens weer klagen dat de NS vertraging heeft______!
Dit plaatst die aardbevingsdiscussie in heel ander daglicht inderdaadquote:Op maandag 4 januari 2016 22:39 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Dit!!
Wonen er in het Noorden veel van die zeikers??
unieke situatie?quote:Op maandag 4 januari 2016 22:39 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Dit!!
Wonen er in het Noorden veel van die zeikers?? Dit is toch een unieke situatie!! En in het belang vd burgers die dan morgen wél met de trein kunnen gaan.
quote:Op maandag 4 januari 2016 22:48 schreef gogosweden het volgende:
[..]
unieke situatie?
hoe denk je dat in canada de treinen rijden, of in noorwegen?
Beter staan in de trein dan staan op het perron.quote:
Hmmm mijn ervaring is dat je de treinen en auto's op een snelweg naast je huis op een gegeven moment niet meer hoort en dat je er gewoon aan wendquote:Omwonenden van verschillende stations zijn op facebook al aan het klagen, zijn bang dat hun nachtrust verstoord zal worden
Het zou een mooie, maar tevens dure oplossing zijn.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:51 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Beter staan in de trein dan staan op het perron.
Lekker laten zeiken, het vriest daar vast.
Ik hoop dat ze dit ook in de rest van Nederland kunnen doen als het nodig is, maar ik vrees het ergste.
Lijkt me inderdaad ook zo, beter voor de CO uitstoot deze oplossing!quote:Op maandag 4 januari 2016 22:46 schreef Katoenplukkert het volgende:
Die Noorderlingen moeten hun gore afmuilen houden als ze weer gaan zeiken over volle treinen dan. Idioten.
Wat de NS en Arriva doen lijken mij uitstekende oplossingen.
Hadden ze maar niet aan het spoor moeten gaan wonenquote:Op maandag 4 januari 2016 22:24 schreef Alieda-R het volgende:
Omwonenden van verschillende stations zijn op facebook al aan het klagen, zijn bang dat hun nachtrust verstoord zal worden
quote:Op maandag 4 januari 2016 22:57 schreef Woods het volgende:
Dieselmotoren?wat een tyfus mongolen. Het gaat om de bovenleiding
Arriva gaat ook op de dieseltrajecten rijden om te voorkomen dat er een dikke ijslaag op de rails komt.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:57 schreef Woods het volgende:
Arriva heeft alleen maar treinen met dieselmotoren. Op die trajecten is ook geen bovenleiding. Het is mij dan ook een raadsel waarom die treinen de hele nacht moeten rijden.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:57 schreef Woods het volgende:
Hebben ook treinen met bovenleiding, traject Zwolle-Emmen heeft een bovenleiding.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:01 schreef Horatio het volgende:
[..]
Arriva heeft alleen maar treinen met dieselmotoren. Op die trajecten is ook geen bovenleiding. Het is mij dan ook een raadsel waarom die treinen de hele nacht moeten rijden.
Wat denk je van wissels schoon blijven rijden, rails vrij houden van ijsquote:Op maandag 4 januari 2016 23:01 schreef Horatio het volgende:
[..]
Arriva heeft alleen maar treinen met dieselmotoren. Op die trajecten is ook geen bovenleiding. Het is mij dan ook een raadsel waarom die treinen de hele nacht moeten rijden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |