Dat was echt een wens geweest voor Kathleenquote:Op maandag 4 januari 2016 20:14 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Een zielige wens was ook dat ze een meisje voor een dag moest omtoveren in een prinses. Stond Josje heel geforceerd blij te spelen terwijl ze met een kleuter in een koets zat met een belachelijke jurk aan.
Nee en jij wel.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:11 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Maak jij daar foto's van dan? Ben ik veilig?
Nora, Demi, Lauren, Suzan en Lisa was echt de party auto gewordenquote:Op maandag 4 januari 2016 20:14 schreef showtimer het volgende:
[..]
Beetje vaag ook hoe deze vijf in dezelfde auto terecht zijn gekomen.
Kan je deze al?quote:Op maandag 4 januari 2016 20:17 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik kan Miguel geen mail sturen? Hoe moet ik nu ooit dat riffje in 10.000 na kunnen doen op de gitaar?![]()
Jindra was er een leuk mens in, Hoi Studio100 dat hebben jullie er goed uitgeknipt. Touché.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:14 schreef showtimer het volgende:
[..]
Beetje vaag ook hoe deze vijf in dezelfde auto terecht zijn gekomen.
Jindra was een van de leukste kandidaten. Ik zag toen ik gisteren aflevering 5 terug keek ook dat ze al "de fanatieke Jindra" werd genoemd voordat een van de bekende voorvallen had plaatsgevonden.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:17 schreef DumpTruck het volgende:
[..]
Jindra was er een leuk mens in, Hoi Studio100 dat hebben jullie er goed uitgeknipt. Touché.
Oeh, die is nice. Kan ik zelf nooit alleen.quote:
quote:Op maandag 4 januari 2016 20:17 schreef DumpTruck het volgende:
Jindra was er een leuk mens in, Hoi Studio100 dat hebben jullie er goed uitgeknipt. Touché.
Dan ga je toch? Als je niet moe bent van de dag ervoor.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:10 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Gaat er trouwens nog iemand daarheen? Ik wil stiekem nog steeds heel graag!
Ik kan een beetje keyboard maar dit zou ik nooit halen:quote:Op maandag 4 januari 2016 20:19 schreef Gtaboy107 het volgende:
Oeh, die is nice. Kan ik zelf nooit alleen.
Ik was vanaf het begin al TeamJindra, iemand die gedreven is en er voor uitkomt vind ik prima. En ze had skills; zo nodig dat musicalzingen eraf trainen is makkelijker dan Kruideniertje zuiver te leren zingen.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:18 schreef Sisiorange94 het volgende:
Jindra was een van de leukste kandidaten. Ik zag toen ik gisteren aflevering 5 terug keek ook dat ze al "de fanatieke Jindra" werd genoemd voordat een van de bekende voorvallen had plaatsgevonden.
Hangt er vanaf of het doorgaat donderdag. Ik ga niet 2x in één week naar België.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:21 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Dan ga je toch? Als je niet moe bent van de dag ervoor.
Ik kan keyboard en gitaar maar niet zo goed als die twee filmpjes. Ik wil dit ooit nog eens halen(heb dezelfde elektrische gitaar):quote:Op maandag 4 januari 2016 20:21 schreef DumpTruck het volgende:
[..]
Ik kan een beetje keyboard maar dit zou ik nooit halen:
Klauren: the untold story.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:25 schreef Sisiorange94 het volgende:
[ afbeelding ]
Wait for it? Is dit een voorteken?
Klaasje moest nog even aan haar mama vragen of ze het openbaar mag makenquote:Op maandag 4 januari 2016 20:25 schreef Sisiorange94 het volgende:
[ afbeelding ]
Wait for it? Is dit een voorteken?
quote:Op maandag 4 januari 2016 20:10 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
*insert opmerking over harde koude tepels*
Je bent in vorm vandaagquote:Op maandag 4 januari 2016 20:11 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Hoezo is die Laura trut ertussen gaan zitten cockblocken
Zelf digitaal opnemen van RTL Telekids en dan op DVD zetten. Heb ik ook gedaan.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:56 schreef DumpTruck het volgende:
Anyway ik zoek verder naar een goede bron voor Hallo K3 s3 in redelijke kwaliteit; wat ik nu heb is te kijken maar verder mwah.
Haaaaai Basssss zit ondertussen in mijn hoofdje gebrand.
quote:Op maandag 4 januari 2016 20:28 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ah shit ik mag niet meedoen met de videoclip:
Beste,
Ik vermoed dat Jan Smith zich niet zou inschrijven voor een figuratie opdracht van Studio 100. Verder is hij 31 en geen 21 dus ik heb uw profiel inactief gezet omdat de gegevens die u ingevuld mogelijk deels juist zijn maar de foto's zeker niet.
Als u alles correct invult met echte gegevens zet ik uw profiel weer actief en maakt u weer kans op de Studio 100 opdracht.
Met vriendelijke groeten,
Matthias De Keyser
In The Picture Support
no way?quote:Op maandag 4 januari 2016 20:28 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ah shit ik mag niet meedoen met de videoclip:
Beste,
Ik vermoed dat Jan Smith zich niet zou inschrijven voor een figuratie opdracht van Studio 100. Verder is hij 31 en geen 21 dus ik heb uw profiel inactief gezet omdat de gegevens die u ingevuld mogelijk deels juist zijn maar de foto's zeker niet.
Als u alles correct invult met echte gegevens zet ik uw profiel weer actief en maakt u weer kans op de Studio 100 opdracht.
Met vriendelijke groeten,
Matthias De Keyser
In The Picture Support
Ik geloof niet echt dat Klauren een ding is, maar ik geloof ondertussen wel dat Lauren iig niet alleen Hetero is, en dat ze zeker een klik had met Karbonade.quote:
Ik denk eigenlijk ook dat ze niet alleen hetero is, maar dat doe ik echt puur op basis van die ene foto van gtaboy. Niet op basis van Klauren.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:29 schreef DumpTruck het volgende:
[..]
Ik gelooef niet echt dat Klauren een ding is, maar ik geloof ondertussen wel dat Lauren iig niet alleen Hetero is, en dat ze zeker een klik had met Karbonade.
Ik geloof er serieus in. Het het klopt allemaal gewoon te goed.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:29 schreef DumpTruck het volgende:
[..]
Ik geloof niet echt dat Klauren een ding is, maar ik geloof ondertussen wel dat Lauren iig niet alleen Hetero is, en dat ze zeker een klik had met Karbonade.
Ze had er echt in gemoeten. Heeft veel meer een K3 uitstraling dan Konijnekeuteltje en HJM had ik nog kunnen pruimen, HKM niet.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:18 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Jindra was een van de leukste kandidaten. Ik zag toen ik gisteren aflevering 5 terug keek ook dat ze al "de fanatieke Jindra" werd genoemd voordat een van de bekende voorvallen had plaatsgevonden.
Ja het is óf een soort blitzkrieg BFF band geweest waar ze enorm cozy waren met elkaar; of echt meer. Maar er was zeker iets, dat staat vast.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:31 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Ik geloof er serieus in. Het het klopt allemaal gewoon te goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |