SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mis niks aan m'n telefoon hoe die nu is geloof ikquote:
wel mijn nummerquote:Op maandag 4 januari 2016 18:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik mis niks aan m'n telefoon hoe die nu is geloof ik
is daar natuur? Dacht allemaal aardappelplantagesquote:Op maandag 4 januari 2016 19:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ERG leuk
Ook erg genoten van de natuur buiten Dublin
mijn zus nog gezien?quote:Op maandag 4 januari 2016 19:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ERG leuk
Ook erg genoten van de natuur buiten Dublin
Hallo JanCees, leuk om je te zien!quote:Op maandag 4 januari 2016 19:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hoi GGMM
hoe is het in je nieuwe huis
Hallo makker.quote:
Hoe gaat het met je kat in combinatie met je vissenquote:Op maandag 4 januari 2016 19:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo JanCees, leuk om je te zien!
Het bevalt prima in mijn nieuwe huis, dank je.
[..]
Hallo makker.
Verrassend goed.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je kat in combinatie met je vissen
alles goed mortaxx?quote:
wat is er?quote:
oh chillquote:Op maandag 4 januari 2016 19:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
niets juistbeetje op bed gelegen yt kijken
samen met je kat?quote:Op maandag 4 januari 2016 19:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
niets juistbeetje op bed gelegen yt kijken
doe niet zo malquote:Op maandag 4 januari 2016 19:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh dacht dat hij vaak over je toetsenbord liep
Okequote:Op maandag 4 januari 2016 19:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ze eruit ziet
Pics van je zus?
waarom??quote:
hoi mcgrathquote:
Ik werd niet verliefd ofzo op hem en daar heb ik het met hem over gehad en daar zal het ook wel bij blijvenquote:
ik ookquote:
moet dat dan meteen?quote:Op maandag 4 januari 2016 19:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik werd niet verliefd ofzo op hem en daar heb ik het met hem over gehad en daar zal het ook wel bij blijven
Wel echt een schat hoor
nog wat lekkers gehaald?quote:Op maandag 4 januari 2016 19:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wel okee
ben naar de bakker geweest
Nee hoorquote:Op maandag 4 januari 2016 19:52 schreef supersof het volgende:
[..]
moet dat dan meteen?
hoelang waren jullie bezig?
lekkerquote:Op maandag 4 januari 2016 19:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja een ham kaas croissant en 4 broden
Een droog brood is altijd slecht. Vooral bij puddingbroodjes.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:54 schreef supersof het volgende:
[..]
lekker
ik vind die puddingbroodjes lekker van de bakkermoet het wel een goed broodje zijn en niet zo'n droge
ja ik ook wel maar vind dat niet echt lekker als ontbijtquote:Op maandag 4 januari 2016 19:54 schreef supersof het volgende:
[..]
lekker
ik vind die puddingbroodjes lekker van de bakkermoet het wel een goed broodje zijn en niet zo'n droge
Ja dat is waarquote:Op maandag 4 januari 2016 19:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een droog brood is altijd slecht. Vooral bij puddingbroodjes.
haal een saucijzenbroodje. Dat is vies maar toch koop je hetquote:Op maandag 4 januari 2016 19:55 schreef Paxcon het volgende:
Heb ook zin in croissantjes
Nu nog treinleef
Hmm oke, wel jammer hoor.quote:
Oh ik vind dat wel lekker als ontbijtquote:Op maandag 4 januari 2016 19:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja ik ook wel maar vind dat niet echt lekker als ontbijt
en daarbij beetje op de suikers letten
oh dat vind ik wel vrij smerig jaquote:Op maandag 4 januari 2016 19:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
haal een saucijzenbroodje. Dat is vies maar toch koop je het
Geen idee, ben pas 1 keer echt verliefd geweest denk ikquote:Op maandag 4 januari 2016 19:57 schreef Lokasenna het volgende:
Wat voor termijn vinden jullie ongeveer normaal om verliefd te raken?
meteen en na een dag of drie neemt het afquote:Op maandag 4 januari 2016 19:57 schreef Lokasenna het volgende:
Wow. Dat heb ik echt nooit gehad zo'n tempo.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
meteen en na een dag of drie neemt het af
croissants eten in het openbaar is irritant want het kruimelt veel te veelquote:Op maandag 4 januari 2016 19:55 schreef Paxcon het volgende:
Heb ook zin in croissantjes
Nu nog treinleef
termijn?quote:Op maandag 4 januari 2016 19:57 schreef Lokasenna het volgende:
morti is dan ook beetje een sletquote:Op maandag 4 januari 2016 19:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wow. Dat heb ik echt nooit gehad zo'n tempo.
ja ik heb thuis nog afbakcroissantjesquote:Op maandag 4 januari 2016 19:58 schreef supersof het volgende:
[..]
croissants eten in het openbaar is irritant want het kruimelt veel te veel
maar interesse voor iemand verdwijnt echt snel tegenwoordigquote:Op maandag 4 januari 2016 19:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wow. Dat heb ik echt nooit gehad zo'n tempo.
ook lekkerquote:Op maandag 4 januari 2016 19:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja ik heb thuis nog afbakcroissantjes
met zo'n uiterlijk als hij moet je ook gewoon genieten van alle vrouwen die je willenquote:Op maandag 4 januari 2016 19:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
morti is dan ook beetje een slet
zou hetzelfde doen jaquote:Op maandag 4 januari 2016 19:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
met zo'n uiterlijk als hij moet je ook gewoon genieten van alle vrouwen die je willen
dat valt vies tegenquote:Op maandag 4 januari 2016 19:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
met zo'n uiterlijk als hij moet je ook gewoon genieten van alle vrouwen die je willen
Nu nog ook in je broekjequote:Op maandag 4 januari 2016 20:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zou hetzelfde doen ja
maar gelukkig heb ik een normale lengte
gelukkig maarquote:Op maandag 4 januari 2016 20:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
heeft hij met oud en nieuw gefixt? Ik heb alle verhalen gemist
adopteren ga ik niet doen denk ikquote:Op maandag 4 januari 2016 20:01 schreef McGrath het volgende:
ik wou dat Paxcon met die date ging trouwen en kindertjes adopteren enzo
echt waar? maar groningen heeft meer negertjes nodigquote:Op maandag 4 januari 2016 20:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
adopteren ga ik niet doen denk ik
Denk kinderloze leef
Wat is een joylent? #noobquote:Op maandag 4 januari 2016 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn Joylent is bezorgd.
Zit er 2 keer aardbei in ipv 2 keer vanille.
Aids.
Is een voedingsmiddel, dat eten vervangt.quote:
Valt me wel altijd op hoe weinig allochtonen je in de provincie Groningen ziet ten opzichte van andere plekken jaquote:Op maandag 4 januari 2016 20:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
echt waar? maar groningen heeft meer negertjes nodig
dat wordt zoeken als ik weer laptop hebquote:Op maandag 4 januari 2016 20:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee lees maar terug hèhè
Kan ook niet echt vertellen want straks herkent iemand het
en zeker buiten de stadquote:Op maandag 4 januari 2016 20:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Valt me wel altijd op hoe weinig allochtonen je in de provincie Groningen ziet ten opzichte van andere plekken ja
omwquote:Op maandag 4 januari 2016 20:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Valt me wel altijd op hoe weinig allochtonen je in de provincie Groningen ziet ten opzichte van andere plekken ja
Als je maar wel eten in huis haalt voor mij.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is een voedingsmiddel, dat eten vervangt.
Moet 3 keer per dag shake maken, en verder niks eten.
Klinkt spannend!quote:Op maandag 4 januari 2016 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is een voedingsmiddel, dat eten vervangt.
Moet 3 keer per dag shake maken, en verder niks eten.
maar ik had hossel met nye en zij is zaterdag hier geweest. Einde verhaalquote:Op maandag 4 januari 2016 20:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dat wordt zoeken als ik weer laptop heb
echtquote:Op maandag 4 januari 2016 20:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
adopteren ga ik niet doen denk ik
Denk kinderloze leef
Wat appeltjesquote:Op maandag 4 januari 2016 20:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je maar wel eten in huis haalt voor mij.
Ik ben wel een beetje benieuwd.quote:
Oke 😏quote:Op maandag 4 januari 2016 20:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
maar ik had hossel met nye en zij is zaterdag hier geweest. Einde verhaal
Zoveel heb ik nou ook weer niet met kinderenquote:
geen pandapunten meer 😏quote:Op maandag 4 januari 2016 20:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oke 😏
Er zijn wat kledingstukken uitgegaan ga ik even van uit? Ik ben blij voor je want volgens mij zei je hier ooit dat het al weer heel lang geleden was.
Een veer? Misschien om erin te doen tijdens het mixen tegen de klontjes?quote:Op maandag 4 januari 2016 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er zit een mixbeker bij het pakket, en een veer.
Ik snap maar niet wat ik met die veer moet doen. Zo raar.
Geen idee.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een veer? Misschien om erin te doen tijdens het mixen tegen de klontjes?
Zoek een youtube unboxing videoquote:Op maandag 4 januari 2016 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee.
Het kan nergens aan vast of iets.
lijkt me erg saai als je dan later oud bentquote:Op maandag 4 januari 2016 20:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zoveel heb ik nou ook weer niet met kinderen
Misschien komt het nog, zou niet erg vinden om kind te hebben denk ik
ja maar je moet ook niet kinderen nemen omdat je je eigen leven wil opvullen tochquote:Op maandag 4 januari 2016 20:17 schreef supersof het volgende:
[..]
lijkt me erg saai als je dan later oud bent
maar snap wel als je er niks mee hebt en liever wilt reizen ofzo
denk dat je wel een week op appeltjes kan leven hoorquote:Op maandag 4 januari 2016 20:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel van alleen maar appeltjes toch.
genoeg andere dingen om je mee bezig te houden toch. En anders neem je kattenquote:Op maandag 4 januari 2016 20:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja maar je moet ook niet kinderen nemen omdat je je eigen leven wil opvullen toch
katten vind ik echt heel leukquote:Op maandag 4 januari 2016 20:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
genoeg andere dingen om je mee bezig te houden toch. En anders neem je katten
zouden wel mooie kinderen worden denk ikquote:Op maandag 4 januari 2016 20:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
konden ze maar kinderen maken samen
ik heb van beide volgens mij maar één foto gezien, dus heel zeker weet ik dat nog niet.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:33 schreef supersof het volgende:
[..]
zouden wel mooie kinderen worden denk ik
sof als draagmoederquote:Op maandag 4 januari 2016 20:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
konden ze maar kinderen maken samen
Pax is hete boi.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik heb van beide volgens mij maar één foto gezien, dus heel zeker weet ik dat nog niet.
quote:
Stuur me jouw .rar eens.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pax is hete boi.
Mort heb ik maar 1 keer op cam gezien, maar hij schijnt sindsdien beter te zijn geworden.
heb je welquote:
die dag dat je in de trein sprong voordat de anderen erin zatenquote:
oh dacht dat dat VA wasquote:Op maandag 4 januari 2016 20:48 schreef supersof het volgende:
[..]
die dag dat je in de trein sprong voordat de anderen erin zaten
nee VA kon nietquote:
draagvader wel?quote:Op maandag 4 januari 2016 20:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
zou nooit draagmoeder willen worden.
ja onder anderequote:Op maandag 4 januari 2016 20:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
wat moet ik dan dragen? de boodschappen?
Haha ja zulke dingen dus.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:52 schreef wietparkiet het volgende:
heb nog een .rar met kaarten voor navigatiesysteem
Ja dat viel er ook onderquote:
dat weet ik eigenlijk nog nietquote:
Een rar met foto's van mij, of een rar met foto's van anderen die ik heb verzamelt?quote:
dquote:Op maandag 4 januari 2016 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een rar met foto's van mij, of een rar met foto's van anderen die ik heb verzamelt?
Van de mensen waarvan ik niet weet hoe ze eruit zien.quote:Op maandag 4 januari 2016 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een rar met foto's van mij, of een rar met foto's van anderen die ik heb verzamelt?
Skyrquote:Op maandag 4 januari 2016 21:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoi schatjes. Ik had een zeer interessante dag en ben nu mijzelf vol aan het proppen met skyr en kitkat
welke smaak skyrquote:Op maandag 4 januari 2016 21:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoi schatjes. Ik had een zeer interessante dag en ben nu mijzelf vol aan het proppen met skyr en kitkat
Skyrquote:Op maandag 4 januari 2016 21:07 schreef Opsonisatie het volgende:
?quote:
Naturelquote:Op maandag 4 januari 2016 21:07 schreef supersof het volgende:
[..]
welke smaak skyr
ik vond die rode erg matig
voltooid deelwoord van verzamelen is met een dquote:
dat lijkt me nog saaierquote:
hele saaie kwark zonder smaakquote:
quote:
Jeetje, wat slecht van me.quote:Op maandag 4 januari 2016 21:09 schreef supersof het volgende:
[..]
voltooid deelwoord van verzamelen is met een d
Ik vind het niet netjes om foto's door te sturen.quote:Op maandag 4 januari 2016 21:07 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Van de mensen waarvan ik niet weet hoe ze eruit zien.Plus een paar extra van de leuksten.
geeft niet, fouten maken magquote:Op maandag 4 januari 2016 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje, wat slecht van me.
[..]
Ik vind het niet netjes om foto's door te sturen.
Helemaal niet als ze vroegen om die foto's niet bekend te maken.
Ik ga er ook niet echt vanuit dat je het zou doen.quote:Op maandag 4 januari 2016 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vind het niet netjes om foto's door te sturen.
Helemaal niet als ze vroegen om die foto's niet bekend te maken.
neequote:Op maandag 4 januari 2016 21:11 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Heb je trouwens nog wat gewonnen met je decemberkalender?
alsof je bowlen niet leuk vindtquote:Op maandag 4 januari 2016 21:11 schreef Opsonisatie het volgende:
En ik heb woensdag klassenuitje. Fucking twee uur lang bowlen.
Ik heb honingskyr gegeten. En gelijk daarna maar me een paar keer opgedrukt.quote:Op maandag 4 januari 2016 21:10 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben in smaakjes vaak teleurgesteld.
Alleen vanille en walnoot vind ik goede smaken voor yoghurt.
leukquote:Op maandag 4 januari 2016 21:11 schreef Opsonisatie het volgende:
En ik heb woensdag klassenuitje. Fucking twee uur lang bowlen.
ohquote:Op maandag 4 januari 2016 21:02 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hehe nee, die staan gewoon in een mapje.
Haha aw, balen. Hier een nieuw kraslot.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben erg trots op je.quote:Op maandag 4 januari 2016 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb honingskyr gegeten. En gelijk daarna maar me een paar keer opgedrukt.
Ik voel me al sterker
dan kom ik wel even kacheltje spelenquote:Op maandag 4 januari 2016 21:12 schreef supersof het volgende:
[..]
leuk
ik ga woensdag naar de ikea
nieuwe kussens
quote:Op maandag 4 januari 2016 21:13 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Haha aw, balen. Hier een nieuw kraslot.scheelt dat ik hem niet zelf heb gekochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Bij de primark hadden ze goedkope kussens. Leuke printjes.quote:Op maandag 4 januari 2016 21:12 schreef supersof het volgende:
[..]
leuk
ik ga woensdag naar de ikea
nieuwe kussens
Shut up daardoor ging mn mooie rok naar de klote. En twee uur is wel een beetje te veel van het goede.quote:
Niet alleen maar opdrukken, daarmee trainen we maar 1 spiergroep.quote:Op maandag 4 januari 2016 21:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben erg trots op je.
Zullen we allebei gaan proberen elke dag op te drukken en elkaar te motiveren? Ik heb ook betere armspier nodig.
Ik bedoel slaapkussensquote:Op maandag 4 januari 2016 21:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bij de primark hadden ze goedkope kussens. Leuke printjes.
[..]
Shut up daardoor ging mn mooie rok naar de klote. En twee uur is wel een beetje te veel van het goede.
Oh maar ik heb geen gewichten, dus dat wordt hem niet.quote:Op maandag 4 januari 2016 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet alleen maar opdrukken, daarmee trainen we maar 1 spiergroep.
Ook af en toe squatten voor goede billen en kuiten.
Was het een boi?quote:Op maandag 4 januari 2016 21:15 schreef Opsonisatie het volgende:
En wat een KUT weer. 1 cm sneeuw en hele ov was ontregeld. Gelukkig bracht iemand mij naar huis whihihi
wow, was het een vreemde?quote:Op maandag 4 januari 2016 21:15 schreef Opsonisatie het volgende:
En wat een KUT weer. 1 cm sneeuw en hele ov was ontregeld. Gelukkig bracht iemand mij naar huis whihihi
quote:
quote:Op maandag 4 januari 2016 21:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]![]()
![]()
Pas goed op jezelf opsoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
liever sneeuw dan die kut regenquote:Op maandag 4 januari 2016 21:15 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb liever regen. Ov is al kut en als het sneeuwt is het nog ergerquote:
Neejoh gewoon een nette jongenquote:
Nee hij moest weer zsm terug naar Groningen dus lang bleef hij nietquote:Op maandag 4 januari 2016 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wow Opso.
Heb je hem nog een koffie aangeboden?
wtf is ditquote:Op maandag 4 januari 2016 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pax is hete boi.
Mort heb ik maar 1 keer op cam gezien, maar hij schijnt sindsdien beter te zijn geworden.
Jaquote:Op maandag 4 januari 2016 21:18 schreef supersof het volgende:
mochten jullie vroeger ook altijd kiezen wat je wilde eten op je verjaardag?
Ja en zelfs toen was dat al kipquote:Op maandag 4 januari 2016 21:18 schreef supersof het volgende:
mochten jullie vroeger ook altijd kiezen wat je wilde eten op je verjaardag?
Ohja dat aten wij vroeger ook wel eens die gele chicken tonightquote:Op maandag 4 januari 2016 21:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja
Maar ik kon nooit kiezen, dus aten we maar gewoon aardappelen met bloemkool. Want dat was eten dat ik niet vies vond.
Mijn zusje wilde altijd rijst met gele chicken tonight.
quote:
stamppot?quote:Op maandag 4 januari 2016 21:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Ohja dat aten wij vroeger ook wel eens die gele chicken tonight![]()
Nu echt nooit meer
[..]![]()
![]()
Ik koos altijd boerenkool
ja natuurlijkquote:
Is allebei heerlijk joh.quote:Op maandag 4 januari 2016 21:27 schreef wietparkiet het volgende:
Boerenkool![]()
Hutspot![]()
Nederlands eten in het algemeen![]()
beter gewoon taco's of wraps ofzo
lekker manquote:Op maandag 4 januari 2016 21:27 schreef wietparkiet het volgende:
Boerenkool![]()
Hutspot![]()
Nederlands eten in het algemeen![]()
beter gewoon taco's of wraps ofzo
nee vind hutspot en boerenkool echt niet te vretenquote:
hachee dan?quote:Op maandag 4 januari 2016 21:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee vind hutspot en boerenkool echt niet te vreten
en aardappels vlees en groente eet ik ook zo min mogelijk
flauwe zooi
je lijkt nu net op fokit die doet alsof mensen die zo eten een boer zijn zonder enige wereldkennisquote:Op maandag 4 januari 2016 21:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee vind hutspot en boerenkool echt niet te vreten
en aardappels vlees en groente eet ik ook zo min mogelijk
flauwe zooi
Dit las ikquote:Op maandag 4 januari 2016 21:31 schreef supersof het volgende:
[..]
je lijkt nu net op fokit die doet alsof mensen die zo eten een boer zijn zonder enige wereldkennis
oh nou zo bedoel ik het nietquote:Op maandag 4 januari 2016 21:31 schreef supersof het volgende:
[..]
je lijkt nu net op fokit die doet alsof mensen die zo eten een boer zijn zonder enige wereldkennis
kan me niet herinneren dat ik dat ooit ophebquote:
dat geeft nietquote:
mensen die hekel hebben aan zulk eten zijn gewoon doorgekookte groente en doorgebakken vlees gewendquote:Op maandag 4 januari 2016 21:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Weet ik.quote:
Warm water drinkenquote:Op maandag 4 januari 2016 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb honger als een moederneuker.
Maar ik heb al zoveel gegeten.
Ik bedoelde meer dat als je 7 dagen per week aardappels groente vlees eet en geen pasta, rijst, noodles of wraps lust of eet, heeft dat meer te maken met opvoeding te maken dan met het feit dat je het vies vind, je kan dat niet allemaal vies vindenquote:
Het is ook maar net of je daar zin in hebt om jezelf dat aan te leren.quote:Op maandag 4 januari 2016 21:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat als je 7 dagen per week aardappels groente vlees eet en geen pasta, rijst, noodles of wraps lust of eet, heeft dat meer te maken met opvoeding te maken dan met het feit dat je het vies vind, je kan dat niet allemaal vies vindenvaker eten en je vind het vaak al stuk lekkerder
Dat is wel belangrijk jaquote:Op maandag 4 januari 2016 21:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is ook maar net of je daar zin in hebt om jezelf dat aan te leren.
Ahh zo. Naja, ik heb ook veel dingen die ik al een paar keer heb gehad en die lust ik gewoon echt niet.quote:Op maandag 4 januari 2016 21:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat als je 7 dagen per week aardappels groente vlees eet en geen pasta, rijst, noodles of wraps lust of eet, heeft dat meer te maken met opvoeding te maken dan met het feit dat je het vies vind, je kan dat niet allemaal vies vindenvaker eten en je vind het vaak al stuk lekkerder
Kan me best voorstellen dat sommige mensen er echt het nut niet van in zien omdat ze gewoon best tevreden zijn met de AGVtjes.quote:
Tuurlijkquote:Op maandag 4 januari 2016 21:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Ahh zo. Naja, ik heb ook veel dingen die ik al een paar keer heb gehad en die lust ik gewoon echt niet.
je moet ook open staan voor dingen. Vroeger probeerde ik 'vreemd' eten niet eensquote:Op maandag 4 januari 2016 21:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan me best voorstellen dat sommige mensen er echt het nut niet van in zien omdat ze gewoon best tevreden zijn met de AGVtjes.
Nou ja.. Dat is ieders keuze, maar denk dat dat een beetje hetzelfde is dat ik het me niet voor kan stellen als sommige mensen hun hele leven op dezelfde plek zouden willen blijven en daar blijkbaar tevreden mee zijnquote:Op maandag 4 januari 2016 21:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan me best voorstellen dat sommige mensen er echt het nut niet van in zien omdat ze gewoon best tevreden zijn met de AGVtjes.
Ik was afgelopen weken in Rome en Dublin dus er is weinig van terecht gekomen want ik vertrouw dat water nietquote:
Zou het in Zuid-Europa niet drinken nee.quote:Op maandag 4 januari 2016 21:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik was afgelopen weken in Rome en Dublin dus er is weinig van terecht gekomen want ik vertrouw dat water niet
Maar nu pak ik de draad van warm water weer op
Volgens Google in beide landen veilig drinkbaar voor Nederlanders, maar ach jaquote:Op maandag 4 januari 2016 21:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou het in Zuid-Europa niet drinken nee.
Vind jij het dan raar dat ik niet naar Azie of Zuid-Amerika zou willenquote:Op maandag 4 januari 2016 21:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja.. Dat is ieders keuze, maar denk dat dat een beetje hetzelfde is dat ik het me niet voor kan stellen als sommige mensen hun hele leven op dezelfde plek zouden willen blijven en daar blijkbaar tevreden mee zijnkan me dat gewoon niet voorstellen, niks mis met die mensen verder
Nee hoorquote:Op maandag 4 januari 2016 21:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Vind jij het dan raar dat ik niet naar Azie of Zuid-Amerika zou willen
Zidane als trainer van Madridquote:Op maandag 4 januari 2016 21:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hoordat is gewoon smaak. Maar nooit op vakantie of je woonplaats uit omdat je tevreden bent met wat
Je hebt vind ik wel apart ja
Sterke maagquote:Op maandag 4 januari 2016 21:57 schreef Lokasenna het volgende:
In Zuid Europa altijd kraanwater gedronken, nooit issues mee gehad.
Baas. Zizougodquote:
Ik weet alleen dat hij het tweede trainde, en daar onder andere zijn zoon opstelde.quote:
Waarom dan? Als zij dat leuk en fijn vindenquote:Op maandag 4 januari 2016 21:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hoordat is gewoon smaak. Maar nooit op vakantie of je woonplaats uit omdat je tevreden bent met wat
Je hebt vind ik wel apart ja
Heel geliefd geloof ik. Ook onder jet publiekquote:Op maandag 4 januari 2016 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat hij het tweede trainde, en daar onder andere zijn zoon opstelde.
Vraag me af of hij er al klaar voor is.
Is hartstikke leuk en hoeft helemaal niet duur te zijn.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:08 schreef supersof het volgende:
ik zou wel een keer op wintersportvakantie willennog nooit gedaan
Hoe zorg je dat het goedkoop is?quote:Op maandag 4 januari 2016 22:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is hartstikke leuk en hoeft helemaal niet duur te zijn.
Dan is dat hun goed recht. Ik veroordeel het ook niet hèquote:Op maandag 4 januari 2016 22:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom dan? Als zij dat leuk en fijn vinden
Ja oke okequote:Op maandag 4 januari 2016 22:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan is dat hun goed recht. Ik veroordeel het ook niet hèje ergens over verwonderen is wat anders dan afkeuren
Huisje ipv hotel (mits je mer een groep gaat)quote:
Met een paar anderen in een hostel in een goed bereikbare plaats gaan overnachten. Als je nog nooit geweest bent zijn Winterberg enzo ook al gewoon prima als je met leuke mensen bent.quote:
suf/sofquote:Op maandag 4 januari 2016 22:13 schreef supersof het volgende:
Ik zou wel liever willen snowboarden dan skiën. skiën ziet er zo suf uit
grappigquote:
quote:Op maandag 4 januari 2016 22:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Huisje ipv hotel (mits je mer een groep gaat)
Halve dagpas voor het skieen ipv hele
Tweedehands je spullen huren
Goedkope skigebieden zoals Bulgarije ipv Oostenrijk en Frankrijk
Ik zoek wel iemand die vaker gaat en dat ik dan mee kan ofzo. ik weet niets van wintersportquote:Op maandag 4 januari 2016 22:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met een paar anderen in een hostel in een goed bereikbare plaats gaan overnachten. Als je nog nooit geweest bent zijn Winterberg enzo ook al gewoon prima als je met leuke mensen bent.
wowquote:
wat deed je met oud en nieuw?quote:
omgquote:Op maandag 4 januari 2016 22:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat deed je met oud en nieuw?
ik heb eigenlijk spijt van dit grapje, sorryquote:
je kan het zeker niet?quote:
Maakt niet uit sof wij deden videospelletjes op de bankquote:Op maandag 4 januari 2016 22:17 schreef supersof het volgende:
spelletjes bij mijn ouders
oordeel maar wat je wil
het was leuk oke
quote:Op maandag 4 januari 2016 22:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk spijt van dit grapje, sorry
dat is wel supersufquote:Op maandag 4 januari 2016 22:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maakt niet uit sof wij deden videospelletjes op de bank
Wollah is te koud voor mijquote:Op maandag 4 januari 2016 22:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
stelletje rijkeluiskindjes met jullie wintersport
niks mis meequote:Op maandag 4 januari 2016 22:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
stommerdquote:
En je faalde hardquote:Op maandag 4 januari 2016 22:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Whehe Winterberg is leuk juist als je er geen kut van kan of nog nooit hebt gedaan.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Twee keer geprobeerd in Winterberg. Nooit. Weer.
Wat is er leuk aan winterberg?quote:Op maandag 4 januari 2016 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Whehe Winterberg is leuk juist als je er geen kut van kan of nog nooit hebt gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |