SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mis niks aan m'n telefoon hoe die nu is geloof ikquote:
wel mijn nummerquote:Op maandag 4 januari 2016 18:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik mis niks aan m'n telefoon hoe die nu is geloof ik
is daar natuur? Dacht allemaal aardappelplantagesquote:Op maandag 4 januari 2016 19:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ERG leuk
Ook erg genoten van de natuur buiten Dublin
mijn zus nog gezien?quote:Op maandag 4 januari 2016 19:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ERG leuk
Ook erg genoten van de natuur buiten Dublin
Hallo JanCees, leuk om je te zien!quote:Op maandag 4 januari 2016 19:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hoi GGMM
hoe is het in je nieuwe huis
Hallo makker.quote:
Hoe gaat het met je kat in combinatie met je vissenquote:Op maandag 4 januari 2016 19:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo JanCees, leuk om je te zien!
Het bevalt prima in mijn nieuwe huis, dank je.
[..]
Hallo makker.
Verrassend goed.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je kat in combinatie met je vissen
alles goed mortaxx?quote:
wat is er?quote:
oh chillquote:Op maandag 4 januari 2016 19:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
niets juistbeetje op bed gelegen yt kijken
samen met je kat?quote:Op maandag 4 januari 2016 19:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
niets juistbeetje op bed gelegen yt kijken
doe niet zo malquote:Op maandag 4 januari 2016 19:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh dacht dat hij vaak over je toetsenbord liep
Okequote:Op maandag 4 januari 2016 19:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ze eruit ziet
Pics van je zus?
waarom??quote:
hoi mcgrathquote:
Ik werd niet verliefd ofzo op hem en daar heb ik het met hem over gehad en daar zal het ook wel bij blijvenquote:
ik ookquote:
moet dat dan meteen?quote:Op maandag 4 januari 2016 19:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik werd niet verliefd ofzo op hem en daar heb ik het met hem over gehad en daar zal het ook wel bij blijven
Wel echt een schat hoor
nog wat lekkers gehaald?quote:Op maandag 4 januari 2016 19:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wel okee
ben naar de bakker geweest
Nee hoorquote:Op maandag 4 januari 2016 19:52 schreef supersof het volgende:
[..]
moet dat dan meteen?
hoelang waren jullie bezig?
lekkerquote:Op maandag 4 januari 2016 19:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja een ham kaas croissant en 4 broden
Een droog brood is altijd slecht. Vooral bij puddingbroodjes.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:54 schreef supersof het volgende:
[..]
lekker
ik vind die puddingbroodjes lekker van de bakkermoet het wel een goed broodje zijn en niet zo'n droge
ja ik ook wel maar vind dat niet echt lekker als ontbijtquote:Op maandag 4 januari 2016 19:54 schreef supersof het volgende:
[..]
lekker
ik vind die puddingbroodjes lekker van de bakkermoet het wel een goed broodje zijn en niet zo'n droge
Ja dat is waarquote:Op maandag 4 januari 2016 19:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een droog brood is altijd slecht. Vooral bij puddingbroodjes.
haal een saucijzenbroodje. Dat is vies maar toch koop je hetquote:Op maandag 4 januari 2016 19:55 schreef Paxcon het volgende:
Heb ook zin in croissantjes
Nu nog treinleef
Hmm oke, wel jammer hoor.quote:
Oh ik vind dat wel lekker als ontbijtquote:Op maandag 4 januari 2016 19:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja ik ook wel maar vind dat niet echt lekker als ontbijt
en daarbij beetje op de suikers letten
oh dat vind ik wel vrij smerig jaquote:Op maandag 4 januari 2016 19:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
haal een saucijzenbroodje. Dat is vies maar toch koop je het
Geen idee, ben pas 1 keer echt verliefd geweest denk ikquote:Op maandag 4 januari 2016 19:57 schreef Lokasenna het volgende:
Wat voor termijn vinden jullie ongeveer normaal om verliefd te raken?
meteen en na een dag of drie neemt het afquote:Op maandag 4 januari 2016 19:57 schreef Lokasenna het volgende:
Wow. Dat heb ik echt nooit gehad zo'n tempo.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
meteen en na een dag of drie neemt het af
croissants eten in het openbaar is irritant want het kruimelt veel te veelquote:Op maandag 4 januari 2016 19:55 schreef Paxcon het volgende:
Heb ook zin in croissantjes
Nu nog treinleef
termijn?quote:Op maandag 4 januari 2016 19:57 schreef Lokasenna het volgende:
morti is dan ook beetje een sletquote:Op maandag 4 januari 2016 19:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wow. Dat heb ik echt nooit gehad zo'n tempo.
ja ik heb thuis nog afbakcroissantjesquote:Op maandag 4 januari 2016 19:58 schreef supersof het volgende:
[..]
croissants eten in het openbaar is irritant want het kruimelt veel te veel
maar interesse voor iemand verdwijnt echt snel tegenwoordigquote:Op maandag 4 januari 2016 19:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wow. Dat heb ik echt nooit gehad zo'n tempo.
ook lekkerquote:Op maandag 4 januari 2016 19:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja ik heb thuis nog afbakcroissantjes
met zo'n uiterlijk als hij moet je ook gewoon genieten van alle vrouwen die je willenquote:Op maandag 4 januari 2016 19:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
morti is dan ook beetje een slet
zou hetzelfde doen jaquote:Op maandag 4 januari 2016 19:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
met zo'n uiterlijk als hij moet je ook gewoon genieten van alle vrouwen die je willen
dat valt vies tegenquote:Op maandag 4 januari 2016 19:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
met zo'n uiterlijk als hij moet je ook gewoon genieten van alle vrouwen die je willen
Nu nog ook in je broekjequote:Op maandag 4 januari 2016 20:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zou hetzelfde doen ja
maar gelukkig heb ik een normale lengte
gelukkig maarquote:Op maandag 4 januari 2016 20:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
heeft hij met oud en nieuw gefixt? Ik heb alle verhalen gemist
adopteren ga ik niet doen denk ikquote:Op maandag 4 januari 2016 20:01 schreef McGrath het volgende:
ik wou dat Paxcon met die date ging trouwen en kindertjes adopteren enzo
echt waar? maar groningen heeft meer negertjes nodigquote:Op maandag 4 januari 2016 20:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
adopteren ga ik niet doen denk ik
Denk kinderloze leef
Wat is een joylent? #noobquote:Op maandag 4 januari 2016 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn Joylent is bezorgd.
Zit er 2 keer aardbei in ipv 2 keer vanille.
Aids.
Is een voedingsmiddel, dat eten vervangt.quote:
Valt me wel altijd op hoe weinig allochtonen je in de provincie Groningen ziet ten opzichte van andere plekken jaquote:Op maandag 4 januari 2016 20:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
echt waar? maar groningen heeft meer negertjes nodig
dat wordt zoeken als ik weer laptop hebquote:Op maandag 4 januari 2016 20:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee lees maar terug hèhè
Kan ook niet echt vertellen want straks herkent iemand het
en zeker buiten de stadquote:Op maandag 4 januari 2016 20:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Valt me wel altijd op hoe weinig allochtonen je in de provincie Groningen ziet ten opzichte van andere plekken ja
omwquote:Op maandag 4 januari 2016 20:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Valt me wel altijd op hoe weinig allochtonen je in de provincie Groningen ziet ten opzichte van andere plekken ja
Als je maar wel eten in huis haalt voor mij.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is een voedingsmiddel, dat eten vervangt.
Moet 3 keer per dag shake maken, en verder niks eten.
Klinkt spannend!quote:Op maandag 4 januari 2016 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is een voedingsmiddel, dat eten vervangt.
Moet 3 keer per dag shake maken, en verder niks eten.
maar ik had hossel met nye en zij is zaterdag hier geweest. Einde verhaalquote:Op maandag 4 januari 2016 20:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dat wordt zoeken als ik weer laptop heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |