abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159109863
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 21:33 schreef marcodej het volgende:

[..]

Ja. Uiteraard probeer ik een conflict te vermijden, heb ook geen zin in ruzie met iemand die mijn huis moet afbouwen. ;)
Nee, maar mocht je aannemer nu de eikel uit gaan houden. Kan je altijd eens navragen bij woningborg wat je er mee moet.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_159144845
Over twee weken eerste kijkmoment, kunnen we ook de buren ontmoeten :)
pi_159145432
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 11:11 schreef Snoepje5 het volgende:
Leuk!
pi_159145886
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 11:11 schreef Snoepje5 het volgende:
Leuk! Ik ben ook best wel benieuwd naar onze buren :) maar omdat er in ons project momenteel maar 6 huizen gebouwd worden, wordt er geen dag door de bouwer georganiseerd.
pi_159146842
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 12:13 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Leuk! Ik ben ook best wel benieuwd naar onze buren :) maar omdat er in ons project momenteel maar 6 huizen gebouwd worden, wordt er geen dag door de bouwer georganiseerd.
Dat is wel jammer. Hebben ze bij jullie geen facebook pagina o.i.d. waarop de bewoners geabonneerd zijn?
pi_159147970
Na veel gebel en gedoe, gister eindelijk bericht dat de orv akkoord is. Bank had al aangegeven akkoord te zijn, die kunnen nu de boel definitief maken. Moet ergens na het weekend gebeuren en dan 1 februari naar de notaris *O*
Duurt ff maar dan heb je ook wat :)

Donderdag even in het huis geweest om zaken op te meten en met wat staaltjes laminaat te kijken wat een goede kleur voor de vloer is. Komt nu rap dichtbij allemaal.
A mind with a heart of it's own
pi_159151645
We hebben muren!!
♥ J & S
pi_159152460
Heeft iemand een aanbeveling voor een verhuisbedrijf regio Den Haag? Ga komende week offertes opvragen voor onze verhuizing eind februari (als de aannemer op tijd klaar is met de renovatie).

Tips zijn welkom :-)
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
pi_159152906
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 17:17 schreef klaprooss het volgende:
We hebben muren!!
[ afbeelding ]
Leuk, nu nog een dak ;)
pi_159152913
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 17:53 schreef Essebes het volgende:
Heeft iemand een aanbeveling voor een verhuisbedrijf regio Den Haag? Ga komende week offertes opvragen voor onze verhuizing eind februari (als de aannemer op tijd klaar is met de renovatie).

Tips zijn welkom :-)
ILK services is wel redelijk goed. Bij ons was alleen een matras niet zo goed beschermd voor de rest: snel, prima en redelijk scherpe prijs.

Anders gewoon even via werkspot aanvragen. Er zijn genoeg aanbieders.

[ Bericht 58% gewijzigd door Janar op 16-01-2016 18:12:42 (Quote) ]
42 is the Answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everything.
pi_159152969
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 17:17 schreef klaprooss het volgende:
We hebben muren!!
[ afbeelding ]
Dat ze maar snel opschieten en jullie snel je huis hebben!
pi_159232027
Finale akkoord van de bank is onderweg naar de notaris *O*
A mind with a heart of it's own
pi_159232450
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 17:01 schreef DrMarten het volgende:
Finale akkoord van de bank is onderweg naar de notaris *O*
Jeej *O*
pi_159236913
Van de week de technische tekening van de badkamer ontvangen. Zeg ik tegen die man, volgens mij klopt er iets niet. De thermostaat heb je boven de lichtschakelaar getekend, die naast de deur zit. Daar kan ik toch niet douchen?
Bleek het de thermostaat voor de vloerverwarming te zijn.. :')

In ieder geval alles mooi passend kunnen krijgen, zelfs twee wastafelkranen in onze niet al te grote badkamer van 2.20 bij 2.40.
pi_159266836
We hebben een keukenleverancier!!! *O* *O* *O*

Het design van de keuken ligt in grote lijnen vast. De exacte samenstelling en opties gaan we over een x aantal maanden bepalen(we hebben al heel wat dure opties gekozen). Nu hebben we in ieder geval een technische tekening.

Waarschijnlijk binnen budget even afhankelijk wat de bouwer ons gaat aanrekenen.
42 is the Answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everything.
pi_159273730
De koper van mn vriends appartement heeft eindelijk getekend. Een week later dan de bedoeling was :X

Wij hebben zaterdag de koopakte voor ons nieuwe huis getekend en gisteren de hypotheekofferte. Nu wachten op akkoord van de bank maar volgens onze adviseur is dat voor pns niet heel spannend
Romantisch hoor, samen een huis kopen. Stapels papier en mappen, veel paraafjes en handtekeningen. Stress om niks... :') Ach. Afgelopen weekend alvast een nieuwe keuken uitgezocht. Is het al bijna april? :P
  FOK!mycroftheld zaterdag 23 januari 2016 @ 00:06:33 #67
128465 bondage
pi_159320275
Zucht... Zat op de pot van mijn recent gekochte woning (woon er nog niet, eerst klussen) en ineens zakte de pot aan de linkerkant een centimeter naar beneden. Ik afmaken waar ik mee bezig was, doorgetrokken en de pot van de vloer verwijderd. Het verwijderen was niet zo'n probleem aangezien de schroeven volledig doorgeroest waren, dit kweekte al wat vermoedens die later correct bleken te zijn.

De hele vloer in het schijthuis bleek verrot te zijn, blijkbaar was er door een lekkage vocht onder het parket (wat bovenop een laag vinyl lag) getrokken en heeft daar de nodige schade aangericht. Ik heb nu een deel van de planken verwijderd (wat ook niet veel moeite kostte aangezien alles zo afbrokkelde) en de draagbalken geïnspecteerd. De balken waren gelukkig niet aangetast dus het zou moeten volstaan met wat nieuwe planken. Ook de ruimte onder de vloer was nog kurkdroog. Morgen ga ik er samen met iemand een nieuwe vloer in leggen en dan meteen de pot een kwartslag draaien, het is al een klein hok en de pot is niet heel strategisch neergezet.

Voor nu maar even een tijdelijke plank neergelegd waar de pot op kan rusten, hoeft die ook geen heimwee te krijgen en sluit het riool ook meteen af.

Voor de liefhebbers, een foto van de iets minder prettige situatie

[ Bericht 1% gewijzigd door bondage op 23-01-2016 00:23:13 ]
pi_159323263
Ai bondage :X heb je een bouwtechnische keuring laten doen toen je het huis kocht?
pi_159323373
Voor ons nog een week tot de overdracht van onze woning! We willen / moet alles verven, verder hoeft er niet veel te gebeuren.

We zijn onze huidige woning al flink aan het inpakken, daar hebben we straks weinig tijd meer voor.
pi_159323390
Ai bondage dat is niet best. Zou je dat nog bij de vorige bewoners kunnen neerleggen?

En Patrick prachtig huis!
pi_159323421
quote:
9s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 00:06 schreef bondage het volgende:
Zucht... Zat op de pot van mijn recent gekochte woning (woon er nog niet, eerst klussen) en ineens zakte de pot aan de linkerkant een centimeter naar beneden. Ik afmaken waar ik mee bezig was, doorgetrokken en de pot van de vloer verwijderd. Het verwijderen was niet zo'n probleem aangezien de schroeven volledig doorgeroest waren, dit kweekte al wat vermoedens die later correct bleken te zijn.

De hele vloer in het schijthuis bleek verrot te zijn, blijkbaar was er door een lekkage vocht onder het parket (wat bovenop een laag vinyl lag) getrokken en heeft daar de nodige schade aangericht. Ik heb nu een deel van de planken verwijderd (wat ook niet veel moeite kostte aangezien alles zo afbrokkelde) en de draagbalken geïnspecteerd. De balken waren gelukkig niet aangetast dus het zou moeten volstaan met wat nieuwe planken. Ook de ruimte onder de vloer was nog kurkdroog. Morgen ga ik er samen met iemand een nieuwe vloer in leggen en dan meteen de pot een kwartslag draaien, het is al een klein hok en de pot is niet heel strategisch neergezet.

Voor nu maar even een tijdelijke plank neergelegd waar de pot op kan rusten, hoeft die ook geen heimwee te krijgen en sluit het riool ook meteen af.

Voor de liefhebbers, een foto van de iets minder prettige situatie
[ afbeelding ]
En wat is de oorzaak van het vocht? Want anders heb je het zo weer..
  FOK!mycroftheld zaterdag 23 januari 2016 @ 08:54:54 #72
128465 bondage
pi_159323519
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 07:41 schreef douche-eendje het volgende:
Ai bondage :X heb je een bouwtechnische keuring laten doen toen je het huis kocht?
Jup, keuring laten uitvoeren. Het probleem is dat de ruimte onder het toilet niet aansluit op de rest van de kruipruimte, de man die het gekeurd heeft kon daar dus niet komen en van bovenaf was niets te zien.
  FOK!mycroftheld zaterdag 23 januari 2016 @ 08:57:25 #73
128465 bondage
pi_159323534
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 08:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ai bondage dat is niet best. Zou je dat nog bij de vorige bewoners kunnen neerleggen?

En Patrick prachtig huis!
Zou misschien kunnen maar ik heb geen zin in het gedoe. Een paar plankjes is het geld niet en ik leg ze er samen met iemand in. Ik vermoed zomaar dat de vorige bewoners er ook niet van wisten, dit was niet te zien aan de buitenkant en gezien er parket op het oude vinyl lag is het ook een tijd lang niet open geweest.
  FOK!mycroftheld zaterdag 23 januari 2016 @ 09:00:58 #74
128465 bondage
pi_159323553
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 08:36 schreef Puala het volgende:

[..]

En wat is de oorzaak van het vocht? Want anders heb je het zo weer..
Waarschijnlijk door lekkende pijp bij de stortbak... Daar kwam in ieder geval water vandaan en op die plek was het ook het meest rot. Die pijp repareer ik uiteraard ook meteen.
pi_159323625
:o die wc :o
Dan ben je blij dat je zelf iets kunt. Ik had ws bij het scheef zakken al iemand moeten bellen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')