Dit is zeker zo'n gevalletje 'niet normaal gesproken' hè?quote:Op maandag 4 januari 2016 18:18 schreef Janneke141 het volgende:
Als Rijkswaterstaat dit soort horrorwaarschuwingen afgeeft, betekent dat normaalgesproken dat je zonder enig probleem de weg op kan. Doe er je voordeel mee.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dit is zeker zo'n gevalletje 'niet normaal gesproken' hè?
Jaquote:Op woensdag 6 januari 2016 13:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dit is zeker zo'n gevalletje 'niet normaal gesproken' hè?
Ik weet niet waar jij woont met je code rood en je niks aan de hand, maar hier lig je gewoon op je gat als je je voordeur uitgaat.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]![]()
Gister was hier met code rood niks aan de hand. Vandaag was het bij eerst oranje en daarna rood wel dramatisch. Het eigen gezond verstand moet de boventoon voeren.
Helaas bestaat dat gezond verstand bij sommigen uit: "Gewoon met 130 door blijven karren ongeacht de weersomstandigheden!!1!".quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]![]()
Gister was hier met code rood niks aan de hand. Vandaag was het bij eerst oranje en daarna rood wel dramatisch. Het eigen gezond verstand moet de boventoon voeren.
Meppel, Drenthe. Gisteren slechts lokaal glad, op houten bruggetjes bijvoorbeeld. Vandaag dikke ellende.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij woont met je code rood en je niks aan de hand, maar hier lig je gewoon op je gat als je je voordeur uitgaat.
Correct al doen de meeste nu rustig aan. En eindigt een flink deel van die malloten in de sloot.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Helaas bestaat dat gezond verstand bij sommigen uit: "Gewoon met 130 door blijven karren ongeacht de weersomstandigheden!!1!".
Het heeft hier nog niet opnieuw geijzeld, dus doorgaande wegen zijn voor auto's en bussen nog goed begaanbaar.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Best verwonderlijk dat er nog gewoon bussen rijden in Groningen (stad). Ik ga al op m'n plaat als ik vijf meter mijn voordeur uitloop.
Hoe is de nieuwsvoorziening in Limburg? Een keer per week een dorpsomroeper met het belangrijkste nieuws?quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:31 schreef Geralt het volgende:
Ligt het leven daar boven in Nederland nou helemaal plat? Iedereen blijft thuis? Scholen dicht? Geen mensen op straat?
Of valt het allemaal wel mee?
Groetjes vanuit het zonnige Limburg
Aan jouw plaatselijke stoepje en straatje besteden ze dan ook waarschijnlijk geen enkele aandacht als het gaat om gladheidsbestrijdingquote:Op woensdag 6 januari 2016 13:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Best verwonderlijk dat er nog gewoon bussen rijden in Groningen (stad). Ik ga al op m'n plaat als ik vijf meter mijn voordeur uitloop.
Moeilijk te begrijpen inderdaad. Hier in Utrecht ook niets aan de hand.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:31 schreef Geralt het volgende:
Ligt het leven daar boven in Nederland nou helemaal plat? Iedereen blijft thuis? Scholen dicht? Geen mensen op straat?
Scholen zijn bijna allemaal wel dicht. Op kantoor en in de stad is het rustig.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:31 schreef Geralt het volgende:
Hier gister dus ook nog niet en vandaag spekgladquote:Op woensdag 6 januari 2016 13:37 schreef Infection het volgende:
[..]
Moeilijk te begrijpen inderdaad. Hier in Utrecht ook niets aan de hand.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoe is de nieuwsvoorziening in Limburg? Een keer per week een dorpsomroeper met het belangrijkste nieuws?
Basisscholen? Of alle scholen?quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:38 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Scholen zijn bijna allemaal wel dicht. Op kantoor en in de stad is het rustig.
Er is in de buurt waar m'n moeder woont al een man overleden vanwege een val, dus het valt wel mee hoe overdreven.quote:
Ik neem aan ongeveer zo: je gaat alleen de deur uit als je moet en/of als de plaatselijke omstandigheden het toelaten.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:31 schreef Geralt het volgende:
De RUG is vandaag weer open. Meeste middelbare scholen hier in de buurt wel dicht.quote:
Hier de kinderen al vroeg in de straat met sleetjes. Dolle pret.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:43 schreef Eejit het volgende:
[..]
De RUG is vandaag weer open. Meeste middelbare scholen hier in de buurt wel dicht.
Geen groentelevering! Dus erwtensoep zit er niet in.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:43 schreef Geralt het volgende:
En alleen mensen die boodschappen MOETEN doen op straat? Dan ligt het wel redelijk stil zo te horen; het dagelijkse leven.
Als je langs zijkanten en op gras loopt dan is het te doen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Geen groentelevering! Dus erwtensoep zit er niet in.
De ziekenhuizen hebben veel botbreuken en hoofdletsels te verwerken, ze hebben daar dan wel weer de mankracht voor, want veel afspraken worden afgezegd.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:40 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Er is in de buurt waar m'n moeder woont al een man overleden vanwege een val, dus het valt wel mee hoe overdreven.
Waar is dat?quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:52 schreef Hexxenbiest het volgende:
Ik ben echt heel blij dat het bij ons nu voorbij is. Het was gisteren echt een verschrikkelijke dag. Je kwam niet vooruit. Vooral als de weg naar boven loopt, gleed je meters ver weer naar beneden. Nu kan ik er wel om lachen eigenlijk...
Die is gisteren al geweestquote:Op woensdag 6 januari 2016 12:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Misschien dit jaar dan een elfstedentocht, gewoon in de straten van Friesland
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |