In Amersfoort ging het goed.... ik ben nog net niet voor de leuk een rondje door de stad wezen rijden, maar het scheelt niet veel.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:20 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Ik zit nog binnen durf niet van zolder af
Das schattigquote:Op dinsdag 5 januari 2016 06:30 schreef Wintar het volgende:
[..]
Ik fietste toen nog mij zijwieltjes.
Dat is een beetje achterhaalde informatie. Alleen hier in de achtertuin ligt al dik 50km ondergronds (de betuwelijn zorgde daarvoor).quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:15 schreef hottentot het volgende:
[..]
Van het gehele Nederlandse hoofdnet ligt maar 20KM ondergronds en dat is dan ook alleen nog maar bij wijze van proef.
20 km maar? No way dude, echt niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:15 schreef hottentot het volgende:
[..]
Van het gehele Nederlandse hoofdnet ligt maar 20KM ondergronds en dat is dan ook alleen nog maar bij wijze van proef.
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:24 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Dat is een beetje achterhaalde informatie. Alleen hier in de achtertuin ligt al dik 50km ondergronds (de betuwelijn zorgde daarvoor).
380KV (vandaar hoofdnet) word altijd bovengronds aangebracht, deze 20KM testopstelling is de langste ondergrondse verbinding van een dergelijk hoge spanning wereldwijd. 110KV en 150KV word wel volop ondergronds aangelegd.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
20 km maar? No way dude, echt niet.
Ja, langste, maar het is niet alles lijkt me? Ik zie overal kabels boven de grond.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:44 schreef hottentot het volgende:
[..]
[..]
380KV (vandaar hoofdnet) word altijd bovengronds aangebracht, deze 20KM testopstelling is de langste ondergrondse verbinding van een dergelijk hoge spanning wereldwijd. 110KV en 150KV word wel volop ondergronds aangelegd.
Er zijn gewoon nadelen aan dit soort methoden, esthetisch is het mooier, maar eigenlijk houden de voordelen dan wel een beetje op.
Nee dat is is inderdaad niet alles, maar wel van deze spanning, het landelijk koppelnet wat bijvoorbeeld de centrales verbind is 380KV, (op een stukje 220KV in noord/noord-oost Groningen na). De rest is allemaal reeds omlaag gebrachte onderverdeling en dient niet tot het hoofdnet gerekend te worden.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, langste, maar het is niet alles lijkt me? Ik zie overal kabels boven de grond.
Mensen zijn bang voor hoogspanningsleidingen, daar krijg je kanker van menen zequote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:44 schreef hottentot het volgende:
[..]
[..]
380KV (vandaar hoofdnet) word altijd bovengronds aangebracht, deze 20KM testopstelling is de langste ondergrondse verbinding van een dergelijk hoge spanning wereldwijd. 110KV en 150KV word wel volop ondergronds aangelegd.
Er zijn gewoon nadelen aan dit soort methoden, esthetisch is het mooier, maar eigenlijk houden de voordelen dan wel een beetje op.
Wat natuurlijk compleet ridicuul van "ze" isquote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mensen zijn bang voor hoogspanningsleidingen, daar krijg je kanker van menen ze
Tja, zo zijn mensen ook bang voor E-Nummers of Glutenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:26 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat natuurlijk compleet ridicuul van "ze" is
twitter:vid twitterde op dinsdag 05-01-2016 om 18:55:24In het afgelopen kwartier telden we in het noorden alweer 8 ongelukken. 'T is opnieuw bloedlink op de weg door #ijzel. reageer retweet
Nou.. kom op dan met die code roodtwitter:ANWBverkeer twitterde op woensdag 06-01-2016 om 09:24:04IJZEL: In het noorden is het vanochtend veel gevaarlijker op de wegen dan gisteren: nu kan de gladheid plotseling (opnieuw) optreden. reageer retweet
Ja, Frutsel, snap jij dat? Het is bloedlink en toch noemen ze het nu code oranje.quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:29 schreef Frutsel het volgende:
Nou.. kom op dan met die code roodtwitter:ANWBverkeer twitterde op woensdag 06-01-2016 om 09:24:04IJZEL: In het noorden is het vanochtend veel gevaarlijker op de wegen dan gisteren: nu kan de gladheid plotseling (opnieuw) optreden. reageer retweet
Ja belachelijk dat die nog niet is uitgegeven! Gisteren van Zwolle naar Groningen gereden om 6.30 maar vanochtend ben ik weer ter hoogte van Meppel toch maar weer huiswaarts gekeerd.. Zag zoveel ongelukken onderweg dat ik het niet aandurfde verder te gaan..quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:29 schreef Frutsel het volgende:
quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:36 schreef fresta het volgende:
[..]
Ja belachelijk dat die nog niet is uitgegeven! Gisteren van Zwolle naar Groningen gereden om 6.30 maar vanochtend ben ik weer ter hoogte van Meppel toch maar weer huiswaarts gekeerd.. Zag zoveel ongelukken onderweg dat ik het niet aandurfde verder te gaan..
Nee snap ik geen hol vanquote:Op woensdag 6 januari 2016 09:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, Frutsel, snap jij dat? Het is bloedlink en toch noemen ze het nu code oranje.
twitter:noordernieuws twitterde op woensdag 06-01-2016 om 09:36:31GA DE WEG NIET OP INDIEN NIET NODIG! TIENTALLEN ONGEVALLEN IN HET NOORDEN. OOK HOOFDWEGEN ZIJN SPIEGELGLAD! reageer retweet
Bij Ijsland ligt de depressie voor vrijdag?quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:38 schreef SpecialK het volgende:
http://earth.nullschool.n(...)000/loc=6.197,52.574
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |