Jezus man, je kopt wel de standaardjes in. Zat al te wachten of je het ook echt zou doen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nou ja, niet jou als je daarheen wilt.
hooofdpijnnnn.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:31 schreef Socrates- het volgende:
[..]
Dat is alt+0245.
De toetsenbordinstelling goed zetten.
Mjaquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jezus man, je kopt wel de standaardjes in. Zat al te wachten of je het ook echt zou doen.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nou ja, niet jou als je daarheen wilt.
http://acer-nl.custhelp.c(...)ordindeling-wijzigenquote:
Daarom ookquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waar is de oude glorie.
En waarom doet Diyanet vieze fatwa's uitgeven
We go way back. Dan mag het.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:35 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
Jullie zijn net Marokkanen....
Moeders dit en jouw moeder dat en jouw zus dit...
Pfffffffffffffffffff
Je hebt nog gelijk ook.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:34 schreef Socrates- het volgende:
[..]
http://acer-nl.custhelp.c(...)ordindeling-wijzigen
Nederlands met een us-intl indeling/layout waarschijnlijk.
Ergens snap ik het wel, als zo een idioot je zo een idiote vraag stelt, krijg je een idioot antwoord.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, maar even serieus. Het is toch raar?
quote:
Dan nog. Respectloos!quote:
Ik kan die van stimorol doorsturen als je wilt. Tho geen beta, meer een zeta.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:37 schreef Socrates- het volgende:
[..]Regel je als tegenprestatie nu een foto van de bèta-girl die hier is?
Die mannen komen wat tekort.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:36 schreef Stimorol- het volgende:
Waarom moet de Islam bij sommige mannen zo gefocust zijn op seks?
Wallah mij ergerde het. Dunya da o kadar sey var, en dan heb je idioten die geilend naar hun dochter kijken. Tyfes gewoonquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ergens snap ik het wel, als zo een idioot je zo een idiote vraag stelt, krijg je een idioot antwoord.
Stuur je moeder maar door.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik kan die van stimorol doorsturen als je wilt. Tho geen beta, meer een zeta.
Kan je moeder wel koken, dan komen stimorol en ik op visite?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:37 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Dan nog. Respectloos!
Triggershot is er mee begonnen zag ik net.. Triest gevalletje. Ik ga verder met mijn topics. Want jullie wekken niet echt de indruk in een land te leven waar dit soort dingen verleden tijd horen te zijn..
Jouw moeder dit en jouw moeder dat. Laat die moeders lekker met rust. Respect is het enige wat je ze kan geven.
Bye
post 119quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kan je moeder wel koken, dan komen stimorol en ik op visite?
WAt is een zetaquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik kan die van stimorol doorsturen als je wilt. Tho geen beta, meer een zeta.
Was jij geen kleine bebek van 17quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:37 schreef Socrates- het volgende:
[..]Regel je als tegenprestatie nu een foto van de bèta-girl die hier is?
Je hebt natuurlijk gelijk.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:37 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Dan nog. Respectloos!
Triggershot is er mee begonnen zag ik net.. Triest gevalletje. Ik ga verder met mijn topics. Want jullie wekken niet echt de indruk in een land te leven waar dit soort dingen verleden tijd horen te zijn..
Jouw moeder dit en jouw moeder dat. Laat die moeders lekker met rust. Respect is het enige wat je ze kan geven.
Bye
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |