Jezus man, je kopt wel de standaardjes in. Zat al te wachten of je het ook echt zou doen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nou ja, niet jou als je daarheen wilt.
hooofdpijnnnn.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:31 schreef Socrates- het volgende:
[..]
Dat is alt+0245.
De toetsenbordinstelling goed zetten.
Mjaquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jezus man, je kopt wel de standaardjes in. Zat al te wachten of je het ook echt zou doen.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nou ja, niet jou als je daarheen wilt.
http://acer-nl.custhelp.c(...)ordindeling-wijzigenquote:
Daarom ookquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waar is de oude glorie.
En waarom doet Diyanet vieze fatwa's uitgeven
We go way back. Dan mag het.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:35 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
Jullie zijn net Marokkanen....
Moeders dit en jouw moeder dat en jouw zus dit...
Pfffffffffffffffffff
Je hebt nog gelijk ook.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:34 schreef Socrates- het volgende:
[..]
http://acer-nl.custhelp.c(...)ordindeling-wijzigen
Nederlands met een us-intl indeling/layout waarschijnlijk.
Ergens snap ik het wel, als zo een idioot je zo een idiote vraag stelt, krijg je een idioot antwoord.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, maar even serieus. Het is toch raar?
quote:
Dan nog. Respectloos!quote:
Ik kan die van stimorol doorsturen als je wilt. Tho geen beta, meer een zeta.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:37 schreef Socrates- het volgende:
[..]Regel je als tegenprestatie nu een foto van de bèta-girl die hier is?
Die mannen komen wat tekort.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:36 schreef Stimorol- het volgende:
Waarom moet de Islam bij sommige mannen zo gefocust zijn op seks?
Wallah mij ergerde het. Dunya da o kadar sey var, en dan heb je idioten die geilend naar hun dochter kijken. Tyfes gewoonquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ergens snap ik het wel, als zo een idioot je zo een idiote vraag stelt, krijg je een idioot antwoord.
Stuur je moeder maar door.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik kan die van stimorol doorsturen als je wilt. Tho geen beta, meer een zeta.
Kan je moeder wel koken, dan komen stimorol en ik op visite?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:37 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Dan nog. Respectloos!
Triggershot is er mee begonnen zag ik net.. Triest gevalletje. Ik ga verder met mijn topics. Want jullie wekken niet echt de indruk in een land te leven waar dit soort dingen verleden tijd horen te zijn..
Jouw moeder dit en jouw moeder dat. Laat die moeders lekker met rust. Respect is het enige wat je ze kan geven.
Bye
post 119quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kan je moeder wel koken, dan komen stimorol en ik op visite?
WAt is een zetaquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Was jij geen kleine bebek van 17quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:37 schreef Socrates- het volgende:
[..]Regel je als tegenprestatie nu een foto van de bèta-girl die hier is?
Je hebt natuurlijk gelijk.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:37 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Dan nog. Respectloos!
Triggershot is er mee begonnen zag ik net.. Triest gevalletje. Ik ga verder met mijn topics. Want jullie wekken niet echt de indruk in een land te leven waar dit soort dingen verleden tijd horen te zijn..
Jouw moeder dit en jouw moeder dat. Laat die moeders lekker met rust. Respect is het enige wat je ze kan geven.
Bye
Ze heeft al iemand en ik wil niet stoken.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja maar goed, die vragenuurtjes met Imam Mehmet 39849839 zijn iedere nacht gevuld met 4930990092092 van die vragen, ieder nacht, keer op keer opnieuw en blijkbaar trekt het toch kijkcijfers, de aandacht van mensen, dat het idioot is, true, dat er blijkbaar behoefte aan is ook weer zoiets. Ik ben allang blij dat ze zijn gestopt met Alo fetva hatti.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wallah mij ergerde het. Dunya da o kadar sey var, en dan heb je idioten die geilend naar hun dochter kijken. Tyfes gewoon
Wil je een foto van mijn nichtje van 1 anders?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:40 schreef Socrates- het volgende:
[..]
Ze heeft al iemand en ik wil niet stoken.Die bèta-girl is bovendien nog zo jong, altijd fijn.
Maar je kan toch ook zelf nadenken ipv shit vragen aan anderen te stellen? Sws: hoe moeten die mensen alles weten?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja maar goed, die vragenuurtjes met Imam Mehmet 39849839 zijn iedere nacht gevuld met 4930990092092 van die vragen, ieder nacht, keer op keer opnieuw en blijkbaar trekt het toch kijkcijfers, de aandacht van mensen, dat het idioot is, true, dat er blijkbaar behoefte aan is ook weer zoiets. Ik ben allang blij dat ze zijn gestopt met Alo fetva hatti.
Alleen al die ** kop in jouw ava.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja maar goed, die vragenuurtjes met Imam Mehmet 39849839 zijn iedere nacht gevuld met 4930990092092 van die vragen, ieder nacht, keer op keer opnieuw en blijkbaar trekt het toch kijkcijfers, de aandacht van mensen, dat het idioot is, true, dat er blijkbaar behoefte aan is ook weer zoiets. Ik ben allang blij dat ze zijn gestopt met Alo fetva hatti.
Voor een bèta-girl heb je slecht onderzoek gedaan. Had meer van je verwacht.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Was jij geen kleine bebek van 17
Aleviet joh, ze zijn wat flexibeler.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:40 schreef Socrates- het volgende:
[..]
Ze heeft al iemand en ik wil niet stoken.Die bèta-girl is bovendien nog zo jong, altijd fijn.
Rat zeg je maar tegen je moeder,die het in haar hoofd heeft gehaald om de moeite te nemen om jou te barenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Beetje meteen moeders bij betrekken, onbeschofte rat ook.
Ach, vertel anders de anekdote over die gehoofddoekte chick in de trein die graag anaal wilde doen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Aleviet joh, ze zijn wat flexibeler.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:43 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Rat zeg je maar tegen je moeder,die het in haar hoofd heeft gehaald om de moeite te nemen om jou te baren
Hoe oud is ze?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wil je een foto van mijn nichtje van 1 anders?
Ik wil even niks horen over onderzoeken want ik heb een halfuur geleden tigmiljoen onderzoekjes gelezen over de bitter tasting genequote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:42 schreef Socrates- het volgende:
[..]
Voor een bèta-girl heb je slecht onderzoek gedaan. Had meer van je verwacht.
Mja, de algemene perceptie is toch: Hoca = "okumus adam". "O bilmeyecekte kim bilecek" mentaliteit, zodoende denkt men ook ff snel vraguh, de helft wil volgens mij ook gewoon op tv e.d.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maar je kan toch ook zelf nadenken ipv shit vragen aan anderen te stellen? Sws: hoe moeten die mensen alles weten?
Misschien zijn wij wel broers, weet jij veel.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:43 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Rat zeg je maar tegen je moeder,die het in haar hoofd heeft gehaald om de moeite te nemen om jou te baren
Aleviet? Leuk.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Aleviet joh, ze zijn wat flexibeler.
Sorry, rij net een tunnel in, sesin gelmiyor.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ach, vertel anders de anekdote over die gehoofddoekte chick in de trein die graag anaal wilde doen.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik wil even niks horen over onderzoeken want ik heb een halfuur geleden tigmiljoen onderzoekjes gelezen over de bitter tasting gene
Marokkaanse muntthee is lekker.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Typisch marok.
"Ff ergens drinken"
Ik vind jou zielig... Moeders erbij betrekken. Nee jij bent geen famlilie lid van mij. Anders had ik je wel hardhandig opgevoed.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Misschien zijn wij wel broers, weet jij veel.
Beste Tatto_Mocro, het spijt mij oprecht als ik je enigszins heb geïrriteerd of boos gemaakt, ik was niet uit op een confrontatie, het liefst maak ik voor zover het mogelijk is gewoon vrede en gaan we als goede vrienden door een deur, nogmaals sorry als ik je boos heb gemaakt.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:44 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
Naaah ...niks voor mij dit....
Dat gescheld..
Ik houd het liever bij politiek
Bye bye Askims..
Triggershot....als je echt n grote bekkie hebt mag je em wel een dm sturen ofzo ¨drinken¨ we ergens n bakkie.![]()
Bye pc nerdje.,..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stel je voor dat je zelf gaat onderzoeken.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, de algemene perceptie is toch: Hoca = "okumus adam". "O bilmeyecekte kim bilecek" mentaliteit, zodoende denkt men ook ff snel vraguh, de helft wil volgens mij ook gewoon op tv e.d.
dat wilde hij niet horenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:44 schreef Socrates- het volgende:
[..]
Aleviet? Leuk.Tante is getrouwd met een Aleviet, leuke familie!
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Typisch marok.
"Ff ergens drinken"
Het is gewoon een meerderheid die het verpest voor de minderheid onder hen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:44 schreef Socrates- het volgende:
[..]
Aleviet? Leuk.Tante is getrouwd met een Aleviet, leuke familie!
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Beste Tatto_Mocro, het spijt mij oprecht als ik je enigszins heb geïrriteerd of boos gemaakt, ik was niet uit op een confrontatie, het liefst maak ik voor zover het mogelijk is gewoon vrede en gaan we als goede vrienden door een deur, nogmaals sorry als ik je boos heb gemaakt.Ik ben niet boos of geirriteerd knul. Maar ik vind je gwn laf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het experiment is al uitgevoerd, ik moet alleen nog met referenties uitleggen waarom we zulke resultaten hebben verkregen en een verklaringquote:
Ik hou niet van koffie noch muntthee.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:46 schreef Socrates- het volgende:
[..]
Marokkaanse muntthee is lekker.
Ik wil wel Marokkaanse muntthee of Turkse koffie (of thee) met je drinken.
Tamamdaaaaaa, dat je het even aan een imam vraagt is voor hen "op onderzoek uitgaan".quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Stel je voor dat je zelf gaat onderzoeken.
Of dat je zo kk tyfes dom bent dat je niet snapt dat je niet mag geilen op je dochter.
Zoveel alevieten ken ik niet. Kan er niet over oordelen yani.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het is gewoon een meerderheid die het verpest voor de minderheid onder hen.
Oke, maar doe je wel de groeten aan je moeder?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:48 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Ik ben niet boos of geirriteerd knul. Maar ik vind je gwn laf.
DOMBO'Squote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tamamdaaaaaa, dat je het even aan een imam vraagt is voor hen "op onderzoek uitgaan".
Je boft wel, kan weinig goeds van komen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:49 schreef Socrates- het volgende:
[..]
Zoveel alevieten ken ik niet. Kan er niet over oordelen yani.
Ik kan je daarbij helpen terwijl we samen frisdrank drinken. Of wijn. Wat jij wil.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Het experiment is al uitgevoerd, ik moet alleen nog met referenties uitleggen waarom we zulke resultaten hebben verkregen en een verklaring
[..]
Ik hou niet van koffie noch muntthee.
Waarom zou ik dat doen pubertje/pc-rambo?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Oke, maar doe je wel de groeten aan je moeder?
Maar zo uniek is dat niet toch, tijdje terug op YT ook wat vergelijkbare Alevitische vragenuurtjes gezien met vraag en antwoord, christenen doen het, joden, beetje de cultuur denk ik.quote:
dIT WORDT SAAI LANquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je boft wel, kan weinig goeds van komen.
"hoca öyle dedi" is een veelgehoord smoesje om iets te doen waarvan je weet dat het niet goed is.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tamamdaaaaaa, dat je het even aan een imam vraagt is voor hen "op onderzoek uitgaan".
Ik schijt in mijn broek hoor, weinig rambo's aan.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:51 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen pubertje/pc-rambo?
Megooltjes als jij zouden geen melktandje over houden.
Waaar gingen die vragen over?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar zo uniek is dat niet toch, tijdje terug op YT ook wat vergelijkbare Alevitische vragenuurtjes gezien met vraag en antwoord, christenen doen het, joden, beetje de cultuur denk ik.
Ik drink ook geen frisdrank of wijn.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:50 schreef Socrates- het volgende:
[..]
Ik kan je daarbij helpen terwijl we samen frisdrank drinken. Of wijn. Wat jij wil.
Wat voor experiment?
Ik heb geleerd om de vooroordelen van anderen niet over te nemen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je boft wel, kan weinig goeds van komen.
Idd, ik ga nog douchen.quote:
en bij hocam moet ik weer aan Adnan Oktar of aan mezelf denken.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:52 schreef Socrates- het volgende:
[..]
"hoca öyle dedi" is een veelgehoord smoesje om iets te doen waarvan je weet dat het niet goed is.
Je maakt een valid point ja.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waaar gingen die vragen over?
Er is een verschil tussen: hoe behoor je te bidden en hoe kan ik het beste mijn vrouw neuken.
Feiten ah mattie.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:53 schreef Socrates- het volgende:
[..]
Ik heb geleerd om de vooroordelen van anderen niet over te nemen.
En hoe ga jij dan bepalen waarom sommigen het wel proeven en sommigen niet? Door te checken of je die gen bezit neem ik aan?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik drink ook geen frisdrank of wijn.![]()
Er is een stofje genaamd PTC wat extreem bitter smaakt. Het is een SNP aka soort van mutatie in je gen wat bepaald of je ptc kunt proeven of niet. Je gaat dus eerst jouw eigen dna isoleren samen met andere studenten om de genotype te bepalen en een gelektroforese uitvoeren. Daarna proef je zelf ook nog PTC om je fenotype te bepalen. Aan de hand van bio informatica (referenties opzoeken voor de europeanen etc) moeten we berekenen of het overeenkomt of niet en waarom sommigen PTC wel proeven en de anderen niet
OK, dan drinken we water (met bubbeltjes). Echt hard to get dit.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik drink ook geen frisdrank of wijn.![]()
Er is een stofje genaamd PTC wat extreem bitter smaakt. Het is een SNP aka soort van mutatie in je gen wat bepaald of je ptc kunt proeven of niet. Je gaat dus eerst jouw eigen dna isoleren samen met andere studenten om de genotype te bepalen en een gelektroforese uitvoeren. Daarna proef je zelf ook nog PTC om je fenotype te bepalen. Aan de hand van bio informatica (referenties opzoeken voor de europeanen etc) moeten we berekenen of het overeenkomt of niet en waarom sommigen PTC wel proeven en de anderen niet
Je komt wanhopig over en vrouwen knappen daar op af.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:55 schreef Socrates- het volgende:
[..]
OK, dan drinken we water (met bubbeltjes). Echt hard to get dit.
Oh, mijn kennis houdt op bij scheikunde op vwo-niveau.
Dat is mijn dagelijkse energiebron.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:55 schreef Opsonisatie het volgende:
PTC smaakt als extreem sterke koffie zonder suiker. Wat is dat vies zeg.
Turkse meiden zijn makkelijk zegt iedereen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je komt wanhopig over en vrouwen knappen daar op af.
Jup, want genotype is al bepaald. Even heel eenvoudig uitgelegd: je stopt je geïsoleerde DNA in een gelletje en dan bekijk je het met UV licht. Er gaan dan bepaalde banden onstaan wat je met UV licht dan bestraalt en kunt aflezen. Je kunt een bandje op het gelletje zien voor TT (taster), Tt (taster, heterozygoot) en tt (non-taster). Als je TT hebt, dan hoor je het wel te proeven, Tt verschilt. tt proeft niksquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
En hoe ga jij dan bepalen waarom sommigen het wel proeven en sommigen niet? Door te checken of je die gen bezit neem ik aan?
Ja dat zijn ze ook, maar niet tegen mannen die graag willen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:57 schreef Socrates- het volgende:
[..]
Turkse meiden zijn makkelijk zegt iedereen.
Cool, klinkt wel leuk eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jup, want genotype is al bepaald. Even heel eenvoudig uitgelegd: je stopt je geïsoleerde DNA in een gelletje en dan bekijk je het met UV licht. Er gaan dan bepaalde banden onstaan wat je met UV licht dan bestraalt en kunt aflezen. Je kunt een bandje op het gelletje zien voor TT (taster), Tt (taster, heterozygoot) en tt (non-taster). Als je TT hebt, dan hoor je het wel te proeven, Tt verschilt. tt proeft niks
Aan jezelf?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Idd, ik ga nog douchen.
[..]
en bij hocam moet ik weer aan Adnan Oktar of aan mezelf denken.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:56 schreef Socrates- het volgende:
[..]
Dat is mijn dagelijkse energiebron.
Wat dat betreft zijn Griekse meiden makkelijker. Zij vinden mij.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja dat zijn ze ook, maar niet tegen mannen die graag willen.
[..]
Cool, klinkt wel leuk eigenlijk.
Vertel je ervaringen eens.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:01 schreef Socrates- het volgende:
[..]
Wat dat betreft zijn Griekse meiden makkelijker. Zij vinden mij.
Water ok. Melk met honing ok. Cola ok. Ijsthee ok. Maar aardbeienthee? Ok, we zijn geen goede match.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]![]()
Ik hou het bij water, melk met honing of aardbeientheesoms cola/ijsthee.
Ik ben ook een hoca, jwzquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:59 schreef Socrates- het volgende:
[..]
Aan jezelf?
Ja beste mensen, ik heb dit gedaan omdat de hoca (*wijst naar zichzelf*) zei dat het niet haram is.
Ja zeker.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:06 schreef Triggershot het volgende:
Zou getatoeëerde_Marokkaan nog steeds gluren hier?
HOEZOOOO aardbeienthee is vet lekkahquote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:04 schreef Socrates- het volgende:
[..]
Water ok. Melk met honing ok. Cola ok. Ijsthee ok. Maar aardbeienthee? Ok, we zijn geen goede match.
JAaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Denk dat dit dan ook wel een beetje bij hoort
?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |