dude, de memleketler pic van de OP is deaudquote:
Was toch al niet meer accuraat; meer dan de helft/driekwart post niet meer.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:04 schreef Slayage het volgende:
[..]
dude, de memleketler pic van de OP is deaud
maak een nieuwe dan!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Was toch al niet meer accuraat; meer dan de helft/driekwart post niet meer.
ook goed!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Meh, kost te veel moeite.
Ik zoek de oude wel op.
Zou je het eens kunnen testen voor me? Ik heb geen Turkse familie, kom nooit in Turkije en wil het toch heel graag weten.quote:
aangezien ik nooit familie over heb uit turkije wordt een uitdaging!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:23 schreef ScheurGleuf het volgende:
[..]
Zou je het eens kunnen testen voor me? Ik heb geen Turkse familie, kom nooit in Turkije en wil het toch heel graag weten.
Die lachen ons uit.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:11 schreef ScheurGleuf het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van kapsalon? En hebben jullie het wel eens laten proeven aan familie in Turkije?
Ga je wel eens op vakantie naar Turkije? Dan kun je het zelf maken. Trouwens, die vleesrollen die hier in Nederland hangen bij de Turkse bakkers, zijn die van andere kwaliteit dan in Turkije? Hier wil ik namelijk echt niet weten wat er allemaal in zit.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:33 schreef Slayage het volgende:
[..]
aangezien ik nooit familie over heb uit turkije wordt een uitdaging!
Dat vreesde ik al, al is een kapsalon best prima na een lange avond!quote:
Je leeft nog!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:18 schreef zarGon het volgende:
Mocht je je vervelen, twee toffe aparte films die het kijken waard zijn:
• Her.
• In Your Eyes.
Beschikbaar op Netflix (eventueel i.c.m. Smartflix).
Kapsalon is een culinaire orgasme. Ja, laten proeven en zij denken hetzelfde erover.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:11 schreef ScheurGleuf het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van kapsalon? En hebben jullie het wel eens laten proeven aan familie in Turkije?
Ja, tenminste bij de meeste doner zaken in Nederland wordt er goedkoop rest vlees / gehakt gebruikt. In Belgie hebben ze wel goede doner.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:58 schreef ScheurGleuf het volgende:
[..]
Ga je wel eens op vakantie naar Turkije? Dan kun je het zelf maken. Trouwens, die vleesrollen die hier in Nederland hangen bij de Turkse bakkers, zijn die van andere kwaliteit dan in Turkije? Hier wil ik namelijk echt niet weten wat er allemaal in zit.
[..]
Dat vreesde ik al, al is een kapsalon best prima na een lange avond!
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:03 schreef zarGon het volgende:
Kennen jullie die ene grap van de timmerman? Mja vast niet... Hij sloeg nergens op.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:06 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hij had zeker geen hamer om mee te slaan.
Zweden, Noorwegen?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:06 schreef zarGon het volgende:
Wat is een leuke stad om rond deze tijd te bezoeken voor een weekendje? Iets in de buurt, max. 2 uurtjes vliegen, zeg maar.
Ik whatsapp het door naar vrienden. Vragen ze, nou? Wat was het dan?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:07 schreef zarGon het volgende:
[..]. Dat was exact (echt precies diezelfde woorden) mijn reactie toen ik het net van een collega hoorde.
.
Oh, ik dacht juist een stad waar ze de winter echt mee makenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Liever iets warms.. (En al geweest, spreekt me daarom net minder aan).
.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:10 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik whatsapp het door naar vrienden. Vragen ze, nou? Wat was het dan?
Istanbulquote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:12 schreef zarGon het volgende:
Haha, zat te kijken naar Amsterdam/Rotterdam naar Marrakech. Boh, je komt sneller aan in Istanbul en nog goedkoper ook.
Istanbul is dan ook enorm divers.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:14 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Istanbul
Al zou ik er ieder jaar naar toe gaan, yinede bikmam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |