abonnement Unibet Coolblue
pi_159750283
How to be single : Wie wil ons wijsmaken dat Rebel Wilson haar drankjes in natura kan betalen :)
pi_159751061
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 11:47 schreef macca728 het volgende:
How to be single : Wie wil ons wijsmaken dat Rebel Wilson haar drankjes in natura kan betalen :)
Ik zou haar doen
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_159751470
quote:
7s.gif Op maandag 8 februari 2016 11:28 schreef Aphrodyte het volgende:
Ik heb mijn unlimited pas vandaag opgezegd; ik vind het aanbod de laatste vijf maanden te matig. Ik heb ongeveer een keer per maand een film die me aanspreekt; dat is te weinig want daarmee haal ik het bedrag dat ik maandelijks kwijt ben niet.

Vorig jaar heb ik er een tijd veel plezier van gehad; maar nu laat ik het zitten. Echt veel te veel bagger en kinderfilms momenteel. Fissa; buurman en buurman; how to be single etc :')
Films zijn op zich oké maar ongelooflijk veilig: je kan de grappen en verhaallijnen vooraf voorspellen en dat maakt een film gewoon niet leuk. Ik betrap mezelf er gewoon op dat ik bepaalde patronen herken. Om de twee/drie jaar zelfde verhaal met andere acteurs lijkt het wel, vooral al die Amerikaanse comedy's. Juist de films die mij niks lijken zijn wél leuk vaak, onvoorspelbaar. Zelfs Revenant was gewoon een dikke hype, vond 'm niet speciaal en veel te lang.

Goosebumps (half jaar te laat hier) draait enkel 3D. Helaas, leek me al niks maar nu helemaal niet. Waarom dan toch 2D,3D op de filmpagina zetten? Nieuwste Disney film draait volgende week ook enkel 3D.

Fifty Shades of Black (parodie) gaat maar heel beperkt draaien zo te zien. Maar wel trailer laten zien in de bios.. snap dat nog steeds niet, kunnen ze toch wel filteren of is het echt zo laat bekend welke bios?

[ Bericht 2% gewijzigd door Deezertje op 08-02-2016 12:56:53 ]
pi_159752430
Donderdag Deadpool. _O_
  Redactie Frontpage maandag 8 februari 2016 @ 14:02:53 #155
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_159753145
Gisteren drie films

Brasserie Valentijn
Leuk, beetje surrealistisch, grappig, mooi aangekleed

The Choice
Ben gek op zwijmelfilms maar dit is echt bagger

Spotlight
Goed gemaakt, maar niet spannend
pi_159758283
Jup... Iedere dag dezelfde tijden en door de vakantie late starttijden. En deadpool alleen in IMAX hier :(
pi_159759163
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 17:04 schreef Deezertje het volgende:
Jup... Iedere dag dezelfde tijden en door de vakantie late starttijden. En deadpool alleen in IMAX hier :(
Ha, nu dan een plusje voor Pathé Delft, die Deadpool wel gewoon draait *O*
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_159759878
quote:
14s.gif Op maandag 8 februari 2016 10:41 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Goeie tip dit :)

Had toevallig nog een leeg pak chocomel, gelijk even een account aangemaakt.

¤3,50 is best een mooie besparing op een bioscoopkaartje.

Ik heb jarenlang deze spaarcodes weggegooid :@ hebben ze die pathé vouchers al lang?
ze hebben ze zowiezo al ruim een jaar dacht ik zo
pi_159777608
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2016 18:22 schreef mschol het volgende:

[..]

ze hebben ze zowiezo al ruim een jaar dacht ik zo
Zojuist de voucher per mail ontvangen.

Als ik een ticket wil bestellen hier mee, moet ik dan die code, die onder de QR staat, invoeren in het voucher veld?

lekker faxen heel de dag echt genot
pi_159777669
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 13:13 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Zojuist de voucher per mail ontvangen.

Als ik een ticket wil bestellen hier mee, moet ik dan die code, die onder de QR staat, invoeren in het voucher veld?

[ afbeelding ]
volgens mij wel ja, ik ga gewoon naar de bios en scan gewoon altijd de QR code :P
pi_159777762
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 13:15 schreef mschol het volgende:

[..]

volgens mij wel ja, ik ga gewoon naar de bios en scan gewoon altijd de QR code :P
okay top

Vind het altijd wel lekker om vantevoren mijn plek alvast vast te leggen :)
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_159783218
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 13:19 schreef wolfrolf het volgende:

[..]
Vind het altijd wel lekker om vantevoren mijn plek alvast vast te leggen :)
Hier nog erger: als tijdens het reserveren blijkt dat ik niet in het midden van de rij, op de 4/5/6de rij vanaf het scherm (afhankelijk van de zaalgrootte) kan zitten, dan ga ik meestal niet eens! :')
Let me see you stripped down to the bone
pi_159783556
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 17:04 schreef minilot het volgende:

[..]

Hier nog erger: als tijdens het reserveren blijkt dat ik niet in het midden van de rij, op de 4/5/6de rij vanaf het scherm (afhankelijk van de zaalgrootte) kan zitten, dan ga ik meestal niet eens! :')
Die plaatsen zijn doorgaans leeg volgens mij. :P

Ik wil altijd achterin (rij 1-3) zitten. In het midden, of helemaal links. :P
pi_159783589
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 13:19 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

okay top

Vind het altijd wel lekker om vantevoren mijn plek alvast vast te leggen :)
ik wist trouwens niet dat je vouchers online kon gebruiken :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 17:04 schreef minilot het volgende:

[..]

Hier nog erger: als tijdens het reserveren blijkt dat ik niet in het midden van de rij, op de 4/5/6de rij vanaf het scherm (afhankelijk van de zaalgrootte) kan zitten, dan ga ik meestal niet eens! :')
hear, hear.. meestal ga ik nu dusdanig laat (= na veel speelweken) naar een film dat ik meestal wel ergens op die rijen kan zitten...
pi_159783608
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 17:24 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Die plaatsen zijn doorgaans leeg volgens mij. :P

Ik wil altijd achterin (rij 1-3) zitten. In het midden, of helemaal links. :P
Meestal zijn die nog vrij ja. ^O^
Achterin zitten wil ik juist niet. Ik blief het scherm graag blikveldvullend. :)
Let me see you stripped down to the bone
  Designer dinsdag 9 februari 2016 @ 17:41:04 #166
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_159783903
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 17:26 schreef minilot het volgende:

[..]

Meestal zijn die nog vrij ja. ^O^
Achterin zitten wil ik juist niet. Ik blief het scherm graag blikveldvullend. :)
Dat heb ik ook nooit gesnapt. Ga ja naar de bios, ga je nog vrijwillig naar een postzegel in de verte zitten kijken.

Meestal zit ik als ik vooruit kijk precies in het midden. In Schouwburgplein is dat vaak rij 9.
🐙
pi_159784102
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 17:26 schreef minilot het volgende:

[..]

Meestal zijn die nog vrij ja. ^O^
Achterin zitten wil ik juist niet. Ik blief het scherm graag blikveldvullend. :)
Ik heb te vaak tijdens/na een film den stijve nek gehad dat ik weiger voorin te zitten. :@ Ik wil het scherm op ooghoogte hebben.
  Designer dinsdag 9 februari 2016 @ 17:54:28 #168
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_159784223
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 17:49 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik heb te vaak tijdens/na een film den stijve nek gehad dat ik weiger voorin te zitten. :@ Ik wil het scherm op ooghoogte hebben.
De bovenrand op ooghoogte zeker.
🐙
pi_159784870
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 17:25 schreef mschol het volgende:

[..]

ik wist trouwens niet dat je vouchers online kon gebruiken :D
Oh.

De vraag was eigenlijk, werkt dat met die code onder de QR barcode :P Met het idee dat je dat al eens had gedaan...
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_159785167
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 18:22 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Oh.

De vraag was eigenlijk, werkt dat met die code onder de QR barcode :P Met het idee dat je dat al eens had gedaan...
volgens mij is die code wat de QR code inhoudt.. en anders scan je die QR code eens met een QR lezer :P
pi_159786121
Er is toevallig geen manier om je reserveringen automatisch toe te voegen aan je Google Calender/Agenda? :P
pi_159788335
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 19:08 schreef Deezertje het volgende:
Er is toevallig geen manier om je reserveringen automatisch toe te voegen aan je Google Calender/Agenda? :P
De bevestigingsmails bevatten een ics-link, als dat niet automatisch genoeg is zijn er wellicht plugins die die meteen voor je importeren?
pi_159788902
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 20:15 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

De bevestigingsmails bevatten een ics-link, als dat niet automatisch genoeg is zijn er wellicht plugins die die meteen voor je importeren?
Thanks! Hebben jullie trouwens 'mijn pas' gezien in de app? Fysieke kaart laten zien is misschien niet meer nodig.. Met de qr code kan je tickets ophalen.. De barcode op de pas is best slecht te lezen soms. Alleen heeft Pathe je pasfoto dus ook digitaal staan... :P
pi_159789369
Deadpool draait sowieso de eerste week exclusief in IMAX. Hier was ik al bang voor.. zie ik bij meerdere Pathés met een IMAX-zaal gebeuren. Gelukkig zijn er nog zat andere films te zien om tussendoor te kijken, maar 2,50 (of soms 5 euro) bijlappen of een week wachten voor een reguliere voorstelling is niet echt klantvriendelijk.. Hadden ze vooraf wel even mogen melden.
pi_159789530
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 20:31 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Thanks! Hebben jullie trouwens 'mijn pas' gezien in de app? Fysieke kaart laten zien is misschien niet meer nodig.. Met de qr code kan je tickets ophalen.. De barcode op de pas is best slecht te lezen soms. Alleen heeft Pathe je pasfoto dus ook digitaal staan... :P
wow!!!!

dat is exht dan momenten geleden toegevoegd.

Goede zaak!!
lekker faxen heel de dag echt genot
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')