is het een serie ja? Tegenwoordig alleen nog maar films van boekenseriesquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:45 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Was tof![]()
Ik kijk nu uit naar deel twee![]()
En ga het boek bestellen
Yep; weer een trilogiequote:Op donderdag 28 januari 2016 11:24 schreef Deezertje het volgende:
[..]
is het een serie ja? Tegenwoordig alleen nog maar films van boekenseries
Zal vast weer het laatste deel als two-parter wordenquote:
Ik ga straks ook naar Spotlight.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:15 schreef Deezertje het volgende:
Marathon wakker blijven.. Straks spotlight en de nieuwe Leo achter elkaar...bij elkaar 277 minuten
Oh ik had nog wel hoop dat 5th wave de moeite zou zijn.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:23 schreef sylvesterrr het volgende:
The 5th Wave: viel behoorlijk tegen. Absoluut geen duur bioscoopkaartje waard. Als ik hiervoor een kaartje had gekocht, dan had ik achteraf echt wel spijt gekregen.
The Revenant: mooie film. Hier en daar wel ranzig (altijd fijn met vrouwelijk gezelschap naast je).
Ik vond het leuk maar had het boek niet gelezen; dat doe ik nu wel en ik zie vrij veel afwijking van het plot.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh ik had nog wel hoop dat 5th wave de moeite zou zijn.
Wat is er slecht aan?
Ja; ik vond het ook vermakelijk genoeg om het boek te kopenquote:Op maandag 1 februari 2016 10:59 schreef Dragonberry het volgende:
Ik heb me geen moment verveeld bij the fifth wave. Tevens heb ik me niet geërgerd aan hoe het boek is verfilmd, wat best bijzonder isHet verhaal is gewoon goed, de 'waves' zijn visueel sterk neergezet op het begin en op het eind zit een verassende
mooiquote:Op maandag 1 februari 2016 10:59 schreef Dragonberry het volgende:
Ik heb me geen moment verveeld bij the fifth wave. Tevens heb ik me niet geërgerd aan hoe het boek is verfilmd, wat best bijzonder isHet verhaal is gewoon goed, de 'waves' zijn visueel sterk neergezet op het begin en op het eind zit een verassende wending.
We zijn ook nog naar Daddy's Home geweest en hebben even goed gelachen. Hij is leuker dan ik had verwacht.
Ik heb het boek niet gelezen, en dat ben ik ook niet van plan. Het verhaal is ietwat afgeraffeld (4 waves in korte tijd, en de rest van de film gaat over jawel, de vijfde wave). Personages vond ik ook niet echt sterk om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh ik had nog wel hoop dat 5th wave de moeite zou zijn.
Wat is er slecht aan?
Hardy was top idd. Het was idd ook geen verrassing hoe het zou aflopenquote:Op maandag 1 februari 2016 10:19 schreef wolfrolf het volgende:
Gisteren naar The Revenant geweest.
Visueel is het een spektakel, maar het verhaal is echt flintertje dun. Het is ook op geen enkel moment spannend, vind ik.
Tom Hardy verdient een oscar!
Woah. Ik haal er regelmatig negen per máánd!quote:Op maandag 1 februari 2016 13:04 schreef wolfrolf het volgende:
In 3 maanden tijd 9 tickets gehaald met mijn PUC.
Komende maand is gratiessss dan dus
er draait genoeg meuk die ik niet persé hoef te zien.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 07:59 schreef minilot het volgende:
[..]
Woah. Ik haal er regelmatig negen per máánd!![]()
Sowieso wel eens leuk om te horen hoe vaak jullie naar de film gaan met je PUC..
Ik ga eigenlijk altijd wel minstens één keer per week, heel vaak twee keer per week en geregeld ook drie keer per week. Denk dat ik gemiddeld rond de 7 á 8 films per maand zit bij Pathé, met uitschieters naar boven (uitschieters naar beneden alleen bij griep of vakantie).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |