Nederland: oh, een film die scoort! Snel deel 2 maken, maar laten we 't helemaal anders doen!!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Samen met mijn vriendin.
Mannenharten 1 was wel leuk. Maar deze film is gewoon een chaotische bende met 4 losse oninteressante verhaallijntjes, die een beetje afgeraffeld worden.
Het is een overduidelijke uitmelkfilm inderdaad.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:58 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nederland: oh, een film die scoort! Snel deel 2 maken, maar laten we 't helemaal anders doen!!
Amerika: oh, een film die scoort! Snel deel 2 maken en laten we exact dezelfde film maken!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:58 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nederland: oh, een film die scoort! Snel deel 2 maken, maar laten we 't helemaal anders doen!!
https://en.wikipedia.org/wiki/4K_resolutionquote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:38 schreef Deezertje het volgende:
Wat betekend 4K? Staat bij hateful right voorstelling van vanmiddag.
Welke bios?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:38 schreef Deezertje het volgende:
Wat betekend 4K? Staat bij hateful right voorstelling van vanmiddag.
Zaal 9 dan zeker?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:51 schreef macca728 het volgende:
Bij Pathé De Kuip staat 4k vermeld bij The Hateful 8
Merkt de normale bezoeker het verschil tussen 4K en een normale digitale projector dan?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:51 schreef wolfrolf het volgende:
Dat zal Pathé trouwens een bak geld hebben gekost die 4K Barco's
En dan komen vervolgens alleen die 3 hobbit films in HFR en daarna niks meer
Misschien is het beeld wat helderder ofzo.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:54 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Merkt de normale bezoeker het verschil tussen 4K en een normale digitale projector dan?
Ja ben benieuwd. Speeltijd is trouwens 168 minuten... volgens imdb 187. Is denk ik de uncut?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Misschien is het beeld wat helderder ofzo.
Maar ik denk nauwelijks. Het kost je ook niet iets extra ofzo zie ik nu, zoals bij 3D wel het geval is.
187 minuten is de 70mm versie. Draait maar in 1 bioscoop in nederland.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja ben benieuwd. Speeltijd is trouwens 168 minuten... volgens imdb 187. Is denk ik de uncut?2 uur en drie kwartier zonder pauze is al nauwelijks uit te houden zonder droge bek en niet naar de wc moeten.
Echt he Stefanquote:
Ik vond het van een nivo klucht John Lantingquote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Echt he Stefan
Het is weer classic tarantino
Ik heb op en top genoten van de vele scherpe dialogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |