abonnement Unibet Coolblue
  maandag 4 januari 2016 @ 15:06:04 #101
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158818423
quote:
14s.gif Op maandag 4 januari 2016 15:05 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Hoop voor haar dat ze nog een echt programma kan vinden om te presenteren of een hitje kan scoren. Het leven van schnabbels als sterren dansen op het ijs en soort gelijke bullshit lijkt me geen gelukkige.
Patty Brard leeft er goed van anders hoor. Beetje van duikplanken springen etc.
pi_158818428
quote:
14s.gif Op maandag 4 januari 2016 15:05 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Hoop voor haar dat ze nog een echt programma kan vinden om te presenteren of een hitje kan scoren. Het leven van schnabbels als sterren dansen op het ijs en soort gelijke bullshit lijkt me geen gelukkige.
Het heeft Kathleen veel gelukkiger gemaakt tho.
Eindelijk je eigen leven weer bepalen enzo.
  maandag 4 januari 2016 @ 15:06:23 #103
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158818436
quote:
14s.gif Op maandag 4 januari 2016 15:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoop voor haar dat ze nog een echt programma kan vinden om te presenteren of een hitje kan scoren. Het leven van schnabbels als sterren dansen op het ijs en soort gelijke bullshit lijkt me geen gelukkige.
Ze heeft best wel acting chops voor iets komisch vind ik, jammer dat NL comedy's vaak zo slecht zijn maar toch.
Schapen zijn relax.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 4 januari 2016 @ 15:08:41 #104
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_158818484
Misschien kan ze als tafel dame aan de slag bij DWDD.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 4 januari 2016 @ 15:09:28 #105
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158818504
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 15:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Misschien kan ze als tafel dame aan de slag bij DWDD.
DWDD :')
pi_158818857
tdso teaser :)

kristel _O_ :D
pi_158818926
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 15:23 schreef showtimer het volgende:
tdso teaser :)

kristel _O_ :D
Gerard Joling-immitatie zag er niet eens zo heel slecht uit. Kristel wel.
pi_158819063
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 15:23 schreef showtimer het volgende:
tdso teaser :)

kristel _O_ :D
Guga Baul :9~ :9~
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158819258
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 14:57 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Dit is dan weer gen bullshit

[ afbeelding ]
Dat heet kleermakerszit!
pi_158819320
sidenote

Ik was deze video helemaal vergeten, maar als Jij bent de bom er zo uit komt te zien zou ik dat nog best leuk vinden (+ ofc het standaard dansstuk tijdens het refreintjes in alle K3 videos)

My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158819360
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 15:37 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Dat heet kleermakerszit!
Ja klopt maar ik kende dus een meisje die altijd zo zat. Daarom zei ik het. (maar vergelijking met één meisje is inderdaad vrij overdreven generaliserend)
pi_158819370
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 15:40 schreef Poedelpoes het volgende:
sidenote

Ik was deze video helemaal vergeten, maar als Jij bent de bom er zo uit komt te zien zou ik dat nog best leuk vinden (+ standard dansstuk tijdens het refrein)

Vandaag of morgen hoor ik of ik mee mag doen in de videoclip :D
pi_158819382
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 15:42 schreef Sisiorange94 het volgende:
Vandaag of morgen hoor ik of ik mee mag doen in de videoclip
Omg ja dat
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  maandag 4 januari 2016 @ 15:44:59 #114
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158819441
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 15:42 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Vandaag of morgen hoor ik of ik mee mag doen in de videoclip :D
Morgen, 12 uur.
pi_158819465
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 15:44 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Morgen, 12 uur.
Nee, uiterlijk morgen 12 uur dus waarschijnlijk eerder. Hou eens op met doen alsof je alles weet :')
pi_158819474
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 15:46 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Nee, uiterlijk morgen 12 uur dus waarschijnlijk eerder. Hou eens op met doen alsof je alles weet :')
Je bent wel in een goede mood vandaag of niet? ;)
pi_158819491
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 15:42 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Vandaag of morgen hoor ik of ik mee mag doen in de videoclip :D
Huh, je was het toch vergeten?
  maandag 4 januari 2016 @ 15:47:23 #118
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158819500
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 15:46 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Nee, uiterlijk morgen 12 uur dus waarschijnlijk eerder. Hou eens op met doen alsof je alles weet :')
Oh, dan heeft de lookalike van Jan Smit het verkeerd gelezen. :')
pi_158819502
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 15:46 schreef showtimer het volgende:

[..]

Huh, je was het toch vergeten?
Blijkbaar kon ik me nog aanmelden :D
  maandag 4 januari 2016 @ 15:48:37 #120
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158819528
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 15:46 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Je bent wel in een goede mood vandaag of niet? ;)
Prima mood hoor, ik heb gewoon verkeerd gelezen.
pi_158819544
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 15:47 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Blijkbaar kon ik me nog aanmelden :D
Terwijl anderen al bevestiging hadden gekregen? Weinig interesse of het wordt een mega bal. c_/
pi_158819567
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 15:49 schreef showtimer het volgende:

[..]

Terwijl anderen al bevestiging hadden gekregen? Weinig interesse of het wordt een mega bal. c_/
Er is nog plek voor 150 aanmeldingen bij de vrouwen. Dus ik denk een mega bal *O*
pi_158819571
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 15:48 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Prima mood hoor, ik heb gewoon verkeerd gelezen.
Haha oké. Ben wel benieuwd naar die videoclip in ieder geval. Hoop dat ze die regenboogtopjes dragen.
pi_158819591
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 15:50 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Haha oké. Ben wel benieuwd naar die videoclip in ieder geval. Hoop dat ze die regenboogtopjes dragen.
Denk het niet. Welk prom zou dat toelaten? _O-
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158819607
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 15:50 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Denk het niet. Welk prom zou dat toelaten? _O-
Ja dat is een goede vraag. Wat zouden ze dan dragen?
pi_158819627
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 15:50 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Denk het niet. Welk prom zou dat toelaten? _O-
De prom waar Kristel een storyboard voor gemaakt heeft :')
pi_158819631
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 15:51 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Ja dat is een goede vraag. Wat zouden ze dan dragen?
Vast alle 3 zelfde model jurk. Klaasje roze. Marthe blauw en Hanne natuurlijk groen.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158819645
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 15:52 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Vast alle 3 zelfde model jurk. Klaasje roze. Marthe blauw en Hanne natuurlijk groen.
Dan hoop ik niet die finale-jurkjes want die vond ik vrij saai en flets.
pi_158819678
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 15:49 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Er is nog plek voor 150 aanmeldingen bij de vrouwen. Dus ik denk een mega bal *O*
Gaaf. Stond er ook al een locatie bij?
pi_158819685
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 15:52 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Dan hoop ik niet die finale-jurkjes want die vond ik vrij saai en flets.
Welke? Denk dat ze gewoon bij weer bij de H&M iets halen lol
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158819690
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 15:53 schreef showtimer het volgende:

[..]

Gaaf. Stond er ook al een locatie bij?
Schelle :')
pi_158819717
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 15:53 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Welke? Denk dat ze gewoon bij weer bij de H&M iets halen lol
Deze:

pi_158819727
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 15:53 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Schelle :')
Incestcity :)
  maandag 4 januari 2016 @ 15:56:28 #134
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_158819777
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 15:52 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Vast alle 3 zelfde model jurk. Klaasje roze. Marthe blauw en Hanne natuurlijk groen.
Er zijn toch wel altijd minstens twee outfits in hun video's? (Behalve video's waar filmbeelden in verwerkt worden, natuurlijk)

Ik hoop in elk geval op glitters en op een discobal en op dronken jeugd. Tijdens die baggerbrug gaat het licht uit en zijn er enkel glitterende lichtpuntjes terwijl ook de camera rond de meisjes draait, van het ene meisje naar het andere, terwijl ze aan het slow dancen zijn met jongens. Dan op het einde hebben ze zoiets hebben van, "WACHT WE MOETEN NOG EEN REFREIN ZINGEN!!!" en dan knalt het licht weer kei hard aan en doet iedereen een dansje.
pi_158819787
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 15:54 schreef showtimer het volgende:

[..]

Incestcity :)
Met de intercity naar incestcity *O*
pi_158820033
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 15:56 schreef bogtrotter het volgende:

[..]

Er zijn toch wel altijd minstens twee outfits in hun video's? (Behalve video's waar filmbeelden in verwerkt worden, natuurlijk)

Ik hoop in elk geval op glitters en op een discobal en op dronken jeugd. Tijdens die baggerbrug gaat het licht uit en zijn er enkel glitterende lichtpuntjes terwijl ook de camera rond de meisjes draait, van het ene meisje naar het andere, terwijl ze aan het slow dancen zijn met jongens. Dan op het einde hebben ze zoiets hebben van, "WACHT WE MOETEN NOG EEN REFREIN ZINGEN!!!" en dan knalt het licht weer kei hard aan en doet iedereen een dansje.
Ik hoop eigenlijk op een leuk plotje dat ze allemaal achter dezelfde jongen aan zitten en uiteindelijk niemand hem krijgt omdat hij al een vriendin heeft (of gay is _O- maar dat durft Studio 100 vast niet ) Vol met leuke close ups zoals in de love me like you mv. De refreintjes kunnen ze doen met die 10.000 dansers die achter hun en kunnen ze het leuke dansje doen. Of tussendoor zijn ze zelf de act die optreed tijdens prom en spelen die beelden tussen het verhaaltje + de close ups.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  maandag 4 januari 2016 @ 16:09:35 #137
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_158820062
Ik ga effe mijn eigen videoclip découperen.

Tijdens de eerste strofe staan de drie meisjes allemaal aan een andere kant van de dansvloer, een beetje muurbloempje te spelen, heel schattig en verlegen. De camera travelt tussen de mensen heen door zodat we tijdens ieder solostukje van de meisjes langzaam inzoomen en eindigen in een shouldershot.
Dan wordt het allemaal iets meer sexy en speels. De K3-meisjes beginnen nu naar elkaar te kijken. "Wordt het tik-tak-tik-tak, ja of nee?" Ze vragen het wat aan elkaar, zo van "zullen we er ééntje gaan uitkiezen?", en naarmate de muziek opbouwt naar het refrein zetten ze allemaal hun punch aan de kant en wandelen ze op het ritme naar het midden van de dansvloer.

Refrein: dansje in het midden van de dansvloer. "Jij bent de allermooiste, jij bent de bom" wordt gezongen naar een aantal specifieke jongens. De love interests voor deze video. Minstens eentje is echt waanzinnig verbaasd en zijn mond valt op komische wijze open.

Na het refreintje wandelen de meisjes effectief op de jongens toe. Hanne flirt wat met de eerste jongen, en de tekst is een beetje ironisch. "Alle meisjes op een rij", zingt ze, maar ze doet het om de jongen uit te dagen. "Misschien kies je wel voor mij" is ook een beetje sarcastisch want na het einde van haar solo-zinnetje wandelt ze weg van de eerste schattige jongen. Ze passeert Klaasje, die haar solo-zinnetje eigenlijk een beetje meer naar Hanne zingt dan naar de jongen waar ze bijstaat. Wij weten allemaal waarom.
Zo spelen ze dus allemaal een beetje hard-to-get met hun respectievelijke love interests. Tijdens het tweede refreintje doen we weer hetzelfde dansje, maar ook een leuk idee is dat er nu gewoon continu nieuwe jongens een poging doen om met K3 te dansen, maar eigenlijk een beetje afgeketst worden. Dat ze, zeg maar, van de ene naar de andere gaan, of misschien de jongens met elkaar uitwisselen. Een goede boodschap voor kinderen.

Bridge: Het licht gaat uit. K3 staat in het midden van de dansvloer, met de ruggen naar elkaar. Tijdens de brug beginnen ze van elkaar weg te stappen, in de richting van de jongens die nu tegen de muur staan zoals zij in het begin van de clip. Iedereen op de dansvloer staart hen aan alsof ze de belangrijkste mensen in de wereld zijn. De jongens staren hen met open monden aan. De K3-meisjes vragen hen ten dans en sleuren hen bij de hand weer mee naar het midden van de dansvloer om eindelijk fatsoenlijk samen te dansen.

Iedereen begint nu weer een oktaaf hoger te dansen en het feest gaat eeuwig door.
pi_158820100
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 16:09 schreef bogtrotter het volgende:
Ik ga effe mijn eigen videoclip découperen.

Tijdens de eerste strofe staan de drie meisjes allemaal aan een andere kant van de dansvloer, een beetje muurbloempje te spelen, heel schattig en verlegen. De camera travelt tussen de mensen heen door zodat we tijdens ieder solostukje van de meisjes langzaam inzoomen en eindigen in een shouldershot.
Dan wordt het allemaal iets meer sexy en speels. De K3-meisjes beginnen nu naar elkaar te kijken. "Wordt het tik-tak-tik-tak, ja of nee?" Ze vragen het wat aan elkaar, zo van "zullen we er ééntje gaan uitkiezen?", en naarmate de muziek opbouwt naar het refrein zetten ze allemaal hun punch aan de kant en wandelen ze op het ritme naar het midden van de dansvloer.

Refrein: dansje in het midden van de dansvloer. "Jij bent de allermooiste, jij bent de bom" wordt gezongen naar een aantal specifieke jongens. De love interests voor deze video. Minstens eentje is echt waanzinnig verbaasd en zijn mond valt op komische wijze open.

Na het refreintje wandelen de meisjes effectief op de jongens toe. Hanne flirt wat met de eerste jongen, en de tekst is een beetje ironisch. "Alle meisjes op een rij", zingt ze, maar ze doet het om de jongen uit te dagen. "Misschien kies je wel voor mij" is ook een beetje sarcastisch want na het einde van haar solo-zinnetje wandelt ze weg van de eerste schattige jongen. Ze passeert Klaasje, die haar solo-zinnetje eigenlijk een beetje meer naar Hanne zingt dan naar de jongen waar ze bijstaat. Wij weten allemaal waarom.
Zo spelen ze dus allemaal een beetje hard-to-get met hun respectievelijke love interests. Tijdens het tweede refreintje doen we weer hetzelfde dansje, maar ook een leuk idee is dat er nu gewoon continu nieuwe jongens een poging doen om met K3 te dansen, maar eigenlijk een beetje afgeketst worden. Dat ze, zeg maar, van de ene naar de andere gaan, of misschien de jongens met elkaar uitwisselen. Een goede boodschap voor kinderen.

Bridge: Het licht gaat uit. K3 staat in het midden van de dansvloer, met de ruggen naar elkaar. Tijdens de brug beginnen ze van elkaar weg te stappen, in de richting van de jongens die nu tegen de muur staan zoals zij in het begin van de clip. Iedereen op de dansvloer staart hen aan alsof ze de belangrijkste mensen in de wereld zijn. De jongens staren hen met open monden aan. De K3-meisjes vragen hen ten dans en sleuren hen bij de hand weer mee naar het midden van de dansvloer om eindelijk fatsoenlijk samen te dansen.

Iedereen begint nu weer een oktaaf hoger te dansen en het feest gaat eeuwig door.
Zo high school musical _O_ _O_ _O_
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  maandag 4 januari 2016 @ 16:12:15 #139
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_158820123
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 16:11 schreef Poedelpoes het volgende:
Zo high school musical _O_ _O_ _O_
Ja, dat moet het toch ook gewoon zijn.

Maar de typische K3-videos kennende staan ze waarschijnlijk gewoon één keer samen te dansen, één keer in close-up naar de camera te zingen en één keer in een andere outfit te dansen.
pi_158820188
Ik wil wel heel veel derp Marthe zien die als een soort kip zonder kop de aandacht van de main love interest te krijgen, Hanne lekker verlegen is en Kermisatractie super sexy probeert te zijn en dat de jongen 0% aandacht voor hun heeft. _O- _O-
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158820212
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 16:12 schreef bogtrotter het volgende:
Maar de typische K3-videos kennende staan ze waarschijnlijk gewoon één keer samen te dansen, één keer in close-up naar de camera te zingen en één keer in een andere outfit te dansen.
jaaa het wordt nooit zo geweldig als wij willen :'(
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158820235
Ik denk dat het begint met Marthe/Hanne/Klaasje die in de gang op school haar boeken laat vallen omdat ze tegen de mooiste jongen van de school op botst. Hij pakt haar boeken voor haar op, kijkt haar in de ogen en is op slag verliefd.
Ze hebben alledrie een vergelijkbare ervaring met hem. Potlood lenen enzovoort. Alle cliché schoolcrush momenten.

En dan op het schoolfeest komen ze erachter dat ze alledrie met dezelfde jongen willen dansen en dan gaan ze gewoon met zijn vieren dansen _O-
Maar wel voor maar een aantal shots. De rest van de video doen ze met zijn drieën een geforceerd dansje mer dezelfde kleren aan. :')

Zo simpel zal het wel zijn. We kennen Studio 100 ondertussen.
  maandag 4 januari 2016 @ 16:16:42 #143
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_158820237
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 16:15 schreef Poedelpoes het volgende:
jaaa het wordt nooit zo geweldig als wij willen :'(
Misschien moeten we echt effe samenzitten en dan naar Gertje stappen met een map vol superieure ideeën.
pi_158820274
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 16:16 schreef bogtrotter het volgende:

[..]

Misschien moeten we echt effe samenzitten en dan naar Gertje stappen met een map vol superieure ideeën.
Vergeet je snickers niet.
pi_158820302
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 16:16 schreef Sisiorange94 het volgende:
Ik denk dat het begint met Marthe/Hanne/Klaasje die in de gang op school haar boeken laat vallen omdat ze tegen de mooiste jongen van de school op botst. Hij pakt haar boeken voor haar op, kijkt haar in de ogen en is op slag verliefd.
Ze hebben alledrie een vergelijkbare ervaring met hem. Potlood lenen enzovoort. Alle cliché schoolcrush momenten.

En dan op het schoolfeest komen ze erachter dat ze alledrie met dezelfde jongen willen dansen en dan gaan ze gewoon met zijn vieren dansen _O-
Maar wel voor maar een aantal shots. De rest van de video doen ze met zijn drieën een geforceerd dansje mer dezelfde kleren aan. :')

Zo simpel zal het wel zijn. We kennen Studio 100 ondertussen.
Wat ik zelf heel leuk zou vinden is als Hanne en Marthe proberen om hun gezamenlijke crush te versieren, en daar ruzie om maken en dat Klaasje er dan uiteindelijk als derde persoon mee aan de haal gaat. Hanne en Marthe stikjaloers en Klaasje steelt dan als het ware de show.

Maar je kunt natuurlijk ook een clip doen waarbij Klaasje het populaire meisje is, zichzelf belachelijk maakt en dat Hanne en/of Marthe uiteindelijk de populaire jongen inpikken. Ook leuk.
pi_158820325
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 16:18 schreef showtimer het volgende:

[..]

Vergeet je snickers niet.
Misschien moeten we een grote Snickers verpakking opsturen naar Gert met daarin al onze ideeën :D
  maandag 4 januari 2016 @ 16:20:56 #147
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_158820337
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 16:19 schreef Maartenfr12 het volgende:
Wat ik zelf heel leuk zou vinden is als Hanne en Marthe proberen om hun gezamenlijke crush te versieren, en daar ruzie om maken en dat Klaasje er dan uiteindelijk als derde persoon mee aan de haal gaat. Hanne en Marthe stikjaloers en Klaasje steelt dan als het ware de show.

Maar je kunt natuurlijk ook een clip doen waarbij Klaasje het populaire meisje is, zichzelf belachelijk maakt en dat Hanne en/of Marthe uiteindelijk de populaire jongen inpikken. Ook leuk.
Ze moeten wel allemaal lieve vriendinnetjes zijn natuurlijk, dus kan even goed dat ze doorhebben dat dezelfde jongen met hen probeert te flirten en ze hem op het einde dan toch maar dumpen om met z'n drie te dansen.

Maar kijk, dat is weer zo'n girl-power-momentje dat Studio 100 niet zal overwegen.
pi_158820364
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 16:20 schreef bogtrotter het volgende:

[..]

Ze moeten wel allemaal lieve vriendinnetjes zijn natuurlijk, dus kan even goed dat ze doorhebben dat dezelfde jongen met hen probeert te flirten en ze hem op het einde dan toch maar dumpen om met z'n drie te dansen.

Maar kijk, dat is weer zo'n girl-power-momentje dat Studio 100 niet zal overwegen.
Ja dat is echt een classic scenario inderdaad. Dat zou nog best wel eens kunnen, al is het idee allesbehalve origineel haha.
  maandag 4 januari 2016 @ 16:32:05 #149
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_158820541
Voor "Meisjesdag" zie ik trouwens wel een Teenage Dream-achtige video met 3 meisjes in een cabrio. Maar dat past dan misschien wel in een special. Flirten met jongens in de klas ("Kus van de juf") en dan na het schoolbal ("Jij Bent de Bom") met de auto op weg ("Meisjesdag" want de jongens waren teleurstellend) naar de drive-in ("Do do do you love me", want de filmsterren zijn toch knapper en beter). En dan doen ze nog eens Rettettet ofzo.
pi_158820659
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 16:20 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Misschien moeten we een grote Snickers verpakking opsturen naar Gert met daarin al onze ideeën :D
Ach Gertjuh... ;(

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')