quote:Op maandag 4 januari 2016 19:31 schreef Maartenfr12 het volgende:
Haha niet normaal eigenlijk. Kan geen toeval zijn.
Dus daarom zwijmel je nu zo over trouwdingen?quote:Op maandag 4 januari 2016 19:31 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
Om OT te blijven:Het kindje is een Engeltje
He? Hoezo?quote:Op maandag 4 januari 2016 19:33 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Dus daarom zwijmel je nu zo over trouwdingen?
Zoals Bart Simpson ooit zei:quote:Op maandag 4 januari 2016 19:32 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Katholiek is nog wel weer iets anders dan protestants, maar grappig is het wel.
Ik kan er zo slecht tegen als Miguel helemaal los gaat op zijn eigen muziekquote:
Echt een kinderen voor kinderenliedje. Totaal geen K3.quote:
Laten we het hoofdstuk over religie maar weer afsluitenquote:Op maandag 4 januari 2016 19:34 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Zoals Bart Simpson ooit zei:
Catholic Rules!
Lol.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:34 schreef DumpTruck het volgende:
Ik haal het strakjes weg maar : Mijn achternaam isvan Engelen
![]()
Waar zijn die engeltjes gaat over mij.![]()
Liedje past goed bij mij. Ook zo'n lied van Kinderen voor Kinderen past bij mij.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:34 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Echt een kinderen voor kinderenliedje. Totaal geen K3.
Citeer jij het nog ook.quote:
Doe ik ook graag hoor.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:34 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Ik kan er zo slecht tegen als Miguel helemaal los gaat op zijn eigen muziek
Dezequote:Op maandag 4 januari 2016 19:35 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Liedje past goed bij mij. Ook zo'n lied van Kinderen voor Kinderen past bij mij.
OMG jaaaaa die ook.quote:
Die scene aan het begin zijn jij en je moederquote:Op maandag 4 januari 2016 19:39 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
OMG jaaaaa die ook.
Mag ook piccalilly zijn.
En Marthe!quote:Op maandag 4 januari 2016 19:36 schreef DumpTruck het volgende:
[..]
Citeer jij het nog ook.
Maar je bent gewoon jaloers dat ik KKJ uit de winterkleren mag helpen.
Ik geef haar geen zoen meer op haar mond. De rest is pijnlijk accuraat.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:40 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Die scene aan het begin zijn jij en je moeder
Ik vind Marthe tofquote:
Wat ik me altijd afvroeg. Zingen ze nou dat ze een bikini aanhebben onder hun winterkleren, of moet je hen ook nog in die bikini helpen?quote:
Marthe heeft als 5-jarige altijd hulp nodig.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:42 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Wat ik me altijd afvroeg. Zingen ze nou dat ze een bikini aanhebben onder hun winterkleren, of moet je hen ook nog in die bikini helpen?
that's my fetish.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:42 schreef DumpTruck het volgende:
[..]
maar als een lief leuk klein zusje ofzo.
Pedobear alert. Heb je je pedopas bij je?quote:Op maandag 4 januari 2016 19:43 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
that's my fetish.
Nee ik heb geen zussen
Of moet je hen helpen in hun bikini?quote:Op maandag 4 januari 2016 19:42 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Wat ik me altijd afvroeg. Zingen ze nou dat ze een bikini aanhebben onder hun winterkleren, of moet je hen ook nog in die bikini helpen?
Ik zou meiden wel helpen in hun bikini hoor.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:44 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
Of moet je hen helpen in hun bikini?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |