Beste wensen Geerd.quote:Op maandag 4 januari 2016 14:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jij ook een goed nieuwjaar PAUS!!! Heb je gemist man hier !!
Niet bijna klaar zijn met schoolquote:Op maandag 4 januari 2016 14:30 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Beste wensen Geerd.
Ja had genoeg te doen, maar zit nu weer op mijn studentenkamer...
Niet gewoon HC worden.quote:Op maandag 4 januari 2016 14:57 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Niet bijna klaar zijn met school
U riep?quote:
Ik ben voor de eerste keer in dit jaar niet meer in Limburgquote:
Vies dikquote:Op maandag 4 januari 2016 15:02 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Verdomme wil ik afvallen vind ik een zak chocolade kruidnoten dit gaat nooit goed komen.
Bierbuik is mannenbuik, viesdik is wijvendikquote:
Op de een of andere manier klinkt het wel aantrekkelijk, maar door het vele wachten ga ik mij denk ik vervelen.quote:
Deze baas weetquote:
Die heb ik al een tijdje niet meer gezien op het forum.quote:Op maandag 4 januari 2016 15:41 schreef renwan het volgende:
Ik heb Duzzy al een tijd niet meer gezien toch?
Was hij niet op vakantie misschien omgekomen.... De eerste martelaar die echt het loodje moest leggen omdat hij in een HC kamer sliep.quote:Op maandag 4 januari 2016 15:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die heb ik al een tijdje niet meer gezien op het forum.
Ik vond Syrië ook al een beetje link.quote:Op maandag 4 januari 2016 15:42 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Was hij niet op vakantie misschien omgekomen.... De eerste martelaar die echt het loodje moest leggen omdat hij in een HC kamer sliep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |