Beste wensen Geerd.quote:Op maandag 4 januari 2016 14:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jij ook een goed nieuwjaar PAUS!!! Heb je gemist man hier !!
Niet bijna klaar zijn met schoolquote:Op maandag 4 januari 2016 14:30 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Beste wensen Geerd.
Ja had genoeg te doen, maar zit nu weer op mijn studentenkamer...
Niet gewoon HC worden.quote:Op maandag 4 januari 2016 14:57 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Niet bijna klaar zijn met school
U riep?quote:
Ik ben voor de eerste keer in dit jaar niet meer in Limburgquote:
Vies dikquote:Op maandag 4 januari 2016 15:02 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Verdomme wil ik afvallen vind ik een zak chocolade kruidnoten dit gaat nooit goed komen.
Bierbuik is mannenbuik, viesdik is wijvendikquote:
Op de een of andere manier klinkt het wel aantrekkelijk, maar door het vele wachten ga ik mij denk ik vervelen.quote:
Deze baas weetquote:
Die heb ik al een tijdje niet meer gezien op het forum.quote:Op maandag 4 januari 2016 15:41 schreef renwan het volgende:
Ik heb Duzzy al een tijd niet meer gezien toch?
Was hij niet op vakantie misschien omgekomen.... De eerste martelaar die echt het loodje moest leggen omdat hij in een HC kamer sliep.quote:Op maandag 4 januari 2016 15:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die heb ik al een tijdje niet meer gezien op het forum.
Ik vond Syrië ook al een beetje link.quote:Op maandag 4 januari 2016 15:42 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Was hij niet op vakantie misschien omgekomen.... De eerste martelaar die echt het loodje moest leggen omdat hij in een HC kamer sliep.
Heb hem er maar eens op aangesprokenquote:Op maandag 4 januari 2016 15:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die heb ik al een tijdje niet meer gezien op het forum.
Hij heeft het "druk"quote:Op maandag 4 januari 2016 15:48 schreef renwan het volgende:
[..]
Heb hem er maar eens op aangesproken
Goed gedaan! Duzzy is een goede toevoeging aan deze SC!quote:Op maandag 4 januari 2016 15:48 schreef renwan het volgende:
[..]
Heb hem er maar eens op aangesproken
Bij mij zit er nogal een verschil tussen nuchter zijn en dronken zijnquote:
Toch heeft het altijd wel iets gezelligs. Totdat de zomertijd weer ingaat voelt het overal zo leeg.quote:Op maandag 4 januari 2016 16:21 schreef renwan het volgende:
Bwuh ik mag zo op werk alle kerstversiering gaan opruimen, zin in ook
grote penisquote:Op maandag 4 januari 2016 16:35 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Geerd doet wel erg lang over het douchen.
en te puntige knieënquote:Op maandag 4 januari 2016 17:36 schreef Simterklaas het volgende:
Wat een lange nek
http://www.dumpert.nl/med(...)n_strakke_kont_.html
Gatverredamme zou niet raken 2/10quote:Op maandag 4 januari 2016 17:36 schreef Simterklaas het volgende:
Wat een lange nek
http://www.dumpert.nl/med(...)n_strakke_kont_.html
Gewoon zo laten, je gaat toch weg en het zit in december op miraculeuze wijze toch altijd weer in de knoopquote:
Vind de baas niet goed en volgende kerst is het toch niet meer mijn probleemquote:Op maandag 4 januari 2016 18:23 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Gewoon zo laten, je gaat toch weg en het zit in december op miraculeuze wijze toch altijd weer in de knoop
De ectoquote:
Achja, al die scholiertjes alweer.quote:
Volgestauwde rugtas op de bagagedrager en gaan met die banaan.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Achja, al die scholiertjes alweer.
Ik begin bijna medelijden met ze te krijgen, maar gelukkig is Fylaxje wel weer wat minder aanwezig wat altijd een verademing is!quote:Op maandag 4 januari 2016 19:56 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Volgestauwde rugtas op de bagagedrager en gaan met die banaan.
Wie?quote:Op maandag 4 januari 2016 19:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik begin bijna medelijden met ze te krijgen, maar gelukkig is Fylaxje wel weer wat minder aanwezig wat altijd een verademing is!
Een of andere tiener die tong80 wil imiteren.quote:
Deze baas weetquote:Op maandag 4 januari 2016 20:08 schreef Geerd het volgende:
Anders komen je ouders even langs !!! Zuipen en vreten !!!
Volgens mij niet heel erg veel.quote:
tong80 is lang niet zo erg als Ajacied442. Momenteel dan.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een of andere tiener die tong80 wil imiteren.
Die gast is de afgelopen maanden wel helemaal los geslagenquote:Op maandag 4 januari 2016 20:19 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
tong80 is lang niet zo erg als Ajacied442.
Toch lekker om effe met vaders en moeder te eten en te drinken.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:24 schreef Geerd het volgende:
Pa en ma waren even naar Haarlem geweest gaan paar weken naar Suriname dit jaar ik pas op de hont.
Beetje info vergaren etc...
Kwamen ze ff langs op de terug weg, nieuwjaarsborrel derin en vreten pa moet morgen vroeg weer beginnen
quote:Op maandag 4 januari 2016 20:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Toch lekker om effe met vaders en moeder te eten en te drinken.
NULTWEEDRIE!!!quote:Op maandag 4 januari 2016 20:24 schreef Geerd het volgende:
Pa en ma waren even naar Haarlem geweest gaan paar weken naar Suriname dit jaar ik pas op de hont.
Beetje info vergaren etc...
Kwamen ze ff langs op de terug weg, nieuwjaarsborrel derin en vreten pa moet morgen vroeg weer beginnen
CoD Black Ops 2, blijft een lekker knal spelletjequote:
quote:Op maandag 4 januari 2016 20:56 schreef Geerd het volgende:
Kansloos niemand weet uberhaubt hoe een normaal telefoon toestel MET draaiknop werkt.
MAAAR!!! we gaan gewoon netnummers gebruiken, geen idee waar ze voor dienen maar dat maakt niet uit
quote:Netnummers zijn ingevoerd toen automatisch interlokaal telefoneren mogelijk werd. Tot die tijd was de tussenkomst van een telefoniste nodig en kon men volstaan met het noemen van de plaatsnaam.
Sneeuw leeuw gabber !!quote:Op maandag 4 januari 2016 21:08 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
LANG LEVE GEERD IK ZUICH JE PIK ALS JE WIL!!
Sowiesoquote:Op maandag 4 januari 2016 21:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
RENWAN !!!!!! HC gaat wel goedkomen man !!!!
"Hun dagen ons uit"quote:Op maandag 4 januari 2016 21:33 schreef renwan het volgende:
Geerd had ze persoonlijk de rijdende trein uit gesodemieterd
http://www.dumpert.nl/med(...)dabelen_vervoer.html
Aan een presentatie voor school werken en in de avond werken.quote:
Tip 2, mocht je dit tegenkomen ook gewoon weglopen en bellen.quote:Op maandag 4 januari 2016 21:33 schreef renwan het volgende:
Geerd had ze persoonlijk de rijdende trein uit gesodemieterd
http://www.dumpert.nl/med(...)dabelen_vervoer.html
Tips van Geerdquote:Op maandag 4 januari 2016 21:41 schreef Geerd het volgende:
[..]
Tip 2, mocht je dit tegenkomen ook gewoon weglopen en bellen.
Als je hier tussen gaat staan ben jij aan de beurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |