SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Vooral niet slapen.quote:Op maandag 4 januari 2016 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar haal jij de tijd vandaan?Nog zoveel op reddit en shit. Je leest elke dag zowat een boek, plus sporten, opleiding, werken.
En je vriendin
zeker de eerste danquote:Op maandag 4 januari 2016 01:12 schreef Tjacka het volgende:
kauaii zei laatst dat haar meet met mij de leukste fokmeet uit haar leven ging worden
Ik moest hard lachen
Doquote:
Wat voor vrijwilligerswerk zou je willen dan? Ik overweeg het ook welquote:Op maandag 4 januari 2016 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ga denk ik binnekort wel serieus iets van vrijwilligerswerk zoeken.
Moet iets meer het huis uit.
Weet niet precies. Iets nuttigs met mensen ofzo.quote:Op maandag 4 januari 2016 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat voor vrijwilligerswerk zou je willen dan? Ik overweeg het ook wel
quote:Op maandag 4 januari 2016 01:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet niet precies. Iets nuttigs met mensen ofzo.
Je komt al snel bij gehandicaptenwerk uit geloof ik. Of maatjes voor ouderen ofzoquote:Op maandag 4 januari 2016 01:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet niet precies. Iets nuttigs met mensen ofzo.
Daar heb ik het geduld niet voor.quote:Op maandag 4 januari 2016 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je komt al snel bij gehandicaptenwerk uit geloof ik. Of maatjes voor ouderen ofzo
Ja, of met jongeren die het een ander hebben. Moet je met ze naar de bioscoop ofzo of ergens hapje eten.quote:Op maandag 4 januari 2016 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar heb ik het geduld niet voor.
quote:Op maandag 4 januari 2016 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, of met jongeren die het een ander hebben. Moet je met ze naar de bioscoop ofzo of ergens hapje eten.
quote:Op maandag 4 januari 2016 01:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
doe normaal gast
doe dan iets voor voetbalclubje ofzo
Dat lijkt me ook geen heel goed idee.quote:Op maandag 4 januari 2016 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, of met jongeren die het een ander hebben. Moet je met ze naar de bioscoop ofzo of ergens hapje eten.
quote:Op maandag 4 januari 2016 01:26 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou wel willen ganzenborden met bejaarden ofzo.
Naar Rusland, kan je in zo`n instelling werken waar die gasten van croc afkickenquote:Op maandag 4 januari 2016 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zou best iets met jongeren willen doen, maar in west-europa moet je die toch alleen maar pamperen
vooroordelenquote:Op maandag 4 januari 2016 01:25 schreef Fok-it het volgende:
Word je zo`n staatsmongool zoals die ouwe bij Heerenveen die de media wegstuurde op de training
Ik zou later best in een afkickkliniek willen werken.quote:Op maandag 4 januari 2016 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naar Rusland, kan je in zo`n instelling werken waar die gasten van croc afkicken
Extra vrjetijdsbesteding, en als ik dan toch vrijwilligerswerk ga doen wil ik wel beetje voldoening jaquote:Op maandag 4 januari 2016 01:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat zoek je dan in vrijwilligerswerk?
een persoonlijke uitdaging?
lekker simpel is datquote:Op maandag 4 januari 2016 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Datlijkt me oprecht best wel leuk ja
dus dat doe jij met ganzenborden met bejaarden?quote:Op maandag 4 januari 2016 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Extra vrjetijdsbesteding, en als ik dan toch vrijwilligerswerk ga doen wil ik wel beetje voldoening ja
Mensen een leuke tijd bezorgen is even simpel ja, als het gras maaien bij een amateurclubje omdat je leven uit niks anders dan voetbal bestaat.quote:
Als die mensen niemand hebben en ze zijn dankbaar dat je tijd voor ze vrijmaakt ja.quote:Op maandag 4 januari 2016 01:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dus dat doe jij met ganzenborden met bejaarden?
uh, oke
Dit verschil slaat echt helemaal nergens op. Denk eens na man.quote:Op maandag 4 januari 2016 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen een leuke tijd bezorgen is even simpel ja, als het gras maaien bij een amateurclubje omdat je leven uit niks anders dan voetbal bestaat.
quote:Op maandag 4 januari 2016 01:34 schreef Tjacka het volgende:
Die gasten hebben er alles voor over om kinderen goed te laten voetballen hoor. Maar hun werk wordt dus niet geaccepteerd omdat hun leven alleen maar om voetbal draait.
Heftig.
Dit ging over jouw mening hoor.quote:Op maandag 4 januari 2016 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]Stel je niet zo aan.
Als het niet zou worden geaccepteerd zouden ze niet meer in zulke grote getale aanwezig zijn
Ja, ik heb ook nergens gezegd dat ze geen goed werk leveren?quote:
En wat is hier precies vreemd aan dan?quote:
"Hun leven niks anders dan voetbal bestaat."quote:Op maandag 4 januari 2016 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook nergens gezegd dat ze geen goed werk leveren?
Niks mis mee hoor. Daar heb je ook wel een punt.quote:Op maandag 4 januari 2016 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En wat is hier precies vreemd aan dan?
quote:Op maandag 4 januari 2016 01:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
"Hun leven niks anders dan voetbal bestaat."
Dat zie ik als een licht kritiekpunt ja eerlijk gezegd.
Laat die mensen leven. Ze zorgen ervoor dat jouw kinderen. Ooit kunnen voetballen op prima velden. En mijn kinderen ook (al hoop ik niet dat die ooit komen)
Als jij liever lekker ganzenbord met bejaarden is dat toch ook goed. Je doet wat tenminste. Maar heb dan geen kritiek op vergelijkbaar vrijwilligerswerk.
Doe jij dat hier niet dan?quote:Op maandag 4 januari 2016 01:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
doe normaal gast
doe dan iets voor voetbalclubje ofzo
Ik vind dat wel vreemd ja. Ganzenborden met bejaarden is hogere wiskunde blijkbaar?quote:Op maandag 4 januari 2016 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Doe jij dat hier niet dan?Niet zo hypocriet doen.
Daarbij ging het om mij. Ik zou het simpel vinden om te doen, net als dat ik het simpel zou vinden om de hele dag een bus te besturen of de vuilnis op te halen.
Betekent niet dat ik geen respect voor een vuilnisman heb
Blokfluitquote:Op maandag 4 januari 2016 01:45 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben benieuwd op wat voor sport een kindje van mij zou willen als ik die krijg.
Gaat erom wat je ervoor terug krijgt.quote:Op maandag 4 januari 2016 01:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind dat wel vreemd ja. Ganzenborden met bejaarden is hogere wiskunde blijkbaar?
Nee, ze willen mij niet.quote:Op maandag 4 januari 2016 01:29 schreef Mortaxx het volgende:
misschien is moderator op de foks iets voor jullie
Ach misschien ben je als buschauffeur wel nuttiger dan wanneer je kinderen probeert uit te leggen wat een breuk is.quote:Op maandag 4 januari 2016 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat erom wat je ervoor terug krijgt.
meen je dit?quote:Op maandag 4 januari 2016 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat erom wat je ervoor terug krijgt.
turnen danquote:Op maandag 4 januari 2016 01:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan toch best allebei, een sport en muzieklesjes.
Watquote:Michael Mcfeat, die werkt voor het Canadese bedrijf Centerra Gold, schreef dat zijn Kirgizische collega's tijdens de feestdagen in de rij stonden voor 'een speciale delicatesse, de paardenlul'. Hiermee bedoelde Mcfeat een traditionele worst, de chuchuk, die is gemaakt van paardenvlees. Toen collega's hier lucht van kregen, is er uit protest korte tijd gestaakt in de Kumtor-mijn, de grootste goudmijn van Centraal-Azië.
Mcfeat is door de politie opgepakt en kan worden aangeklaagd voor racisme en haat, waar in Kirgizië drie tot vijf jaar gevangenisstraf op staat.
De Brit heeft zijn opmerking al van Facebook gehaald en een excuus geschreven 'voor de opmerking die ik maakte over het Kirgizische volk en paardenlullen'. 'Het is nooit mijn bedoeling geweest om mensen te kwetsen en ik heb er enorm veel spijt van omdat ik er nooit iets slechts mee bedoeld heb.'
jaquote:Op maandag 4 januari 2016 01:29 schreef Mortaxx het volgende:
misschien is moderator op de foks iets voor jullie
Waarom denk je dat?quote:Op maandag 4 januari 2016 01:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
turnen dan
het zouden vast geen voetballers worden
Hehe, dat doen alle meisjes denk ik fylaxquote:Op maandag 4 januari 2016 01:52 schreef Fylax het volgende:
Ik had het net met mijn vriedin toevallig ook over kinderen. Ze vroeg zich af hoe onze kinderen eruit zouden zien
Daar bestaat de morning-after pill voorquote:
Fok-it..quote:Op maandag 4 januari 2016 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar bestaat de morning-after pill voor
Kun je dat zomaar halen dan?quote:Op maandag 4 januari 2016 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar bestaat de morning-after pill voor
Uiteraardquote:
Maar daar kan je vriendin wel ziek van worden dus doe haar dat maar niet aanquote:
Nee, altijd al netjes aan de pil geweest.quote:Op maandag 4 januari 2016 01:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb jij die wel eens gebruikt Ama?
Ja. Mja vond het beetje tegenstrijdig met wat ze zei over dat ze het moeilijk vindt dat ze nu al verbonden is met iemandquote:Op maandag 4 januari 2016 01:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hehe, dat doen alle meisjes denk ik fylax
Oké misschien tot hun 10de ofzoquote:
Daarom.quote:Op maandag 4 januari 2016 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar daar kan je vriendin wel ziek van worden dus doe haar dat maar niet aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Kaneel zat wel op voetbalquote:Op maandag 4 januari 2016 01:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oké misschien tot hun 10de ofzo
maar ik geloof er niks van dat ze op hun 18de nog op voetbal zitten
zo schat ik jou niet in of je kinderen moeten heel anders zijn
Vertel.quote:Op maandag 4 januari 2016 01:56 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind seks met condoom sowieso matig.
Is het ook, maar zo zijn vrouwen.quote:Op maandag 4 januari 2016 01:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja. Mja vond het beetje tegenstrijdig met wat ze zei over dat ze het moeilijk vindt dat ze nu al verbonden is met iemand
Ik merk weinig verschil.quote:Op maandag 4 januari 2016 01:56 schreef Amarantha het volgende:
Dan zat ik daar fout.quote:Op maandag 4 januari 2016 01:51 schreef Fok-it het volgende:
Waarom vergelijk je mijn voorbeelden van betaalde werk met vrijwilligerswerk?___
Daarg ing het niet eens om. Dat was alleen om uit te leggen dat iets simpel noemen niks te maken heeft met geen respect voor iets hebben
Maar de alternatief om de chick dan maar een MAP te laten nemen vind ik zoveel erger.quote:Op maandag 4 januari 2016 01:56 schreef Amarantha het volgende:
Hoop het. Zou wel willen trouuwen met d'r.quote:Op maandag 4 januari 2016 01:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is het ook, maar zo zijn vrouwen.
Misschien heeft ze in haar hoofd jullie bruiloft al gepland
Mwa.quote:Op maandag 4 januari 2016 01:56 schreef Amarantha het volgende:
Dat is toch gewoon puur persoonlijk?quote:Op maandag 4 januari 2016 01:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan zat ik daar fout.
Wat maakt veldverzorger simpeler dan bejaarden ganzenborder?
Aan de pil gaan en testje doen tochquote:Op maandag 4 januari 2016 01:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar de alternatief om de chick dan maar een MAP te laten nemen vind ik zoveel erger.
Vind het wel schattig.quote:Op maandag 4 januari 2016 01:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hoop het. Zou wel willen trouuwen met d'r.
Dat is waar.quote:Op maandag 4 januari 2016 01:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar de alternatief om de chick dan maar een MAP te laten nemen vind ik zoveel erger.
Ik ben gewoon benieuwd naar je argument al een uur lang.quote:Op maandag 4 januari 2016 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon puur persoonlijk?
Jij zal ook wel iets hebben wat je simpeler werk vindt dan ander werk wat je niet goed onder woorden kan brengen omdat het gewoon smaak is. Beide is respectabel werk.
Ik heb gewoon voor mijn gevoel niet het idee dat ik met iets bezig ben wat mij voldoening geeft?quote:Op maandag 4 januari 2016 01:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben gewoon benieuwd naar je argument al een uur lang.
Met je baard.
Ja tochquote:Op maandag 4 januari 2016 01:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aan de pil gaan en testje doen toch
Nee condoom is echt drama, daarkrijg je zo`n slappe van
quote:Op maandag 4 januari 2016 02:00 schreef Fylax het volgende:
Heb ook dat ik graag een SOA-test wil doen terwijl ik nog nooit seks heb gehad.
Hou van zekerheid, idk why. Echt stom dat ik er zo mee zit
Ik ben ook wel eens bang dat ik een soa heb terwijl er eigenlijk niet echt realistische kans op isquote:Op maandag 4 januari 2016 02:00 schreef Fylax het volgende:
Oeh kinderen van kaneel spannend hoor.quote:Op maandag 4 januari 2016 01:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kaneel zat wel op voetbal
Ik zat nergens op, want ik was overal slecht in
Dan is dat ook niet nodig.quote:Op maandag 4 januari 2016 02:00 schreef Fylax het volgende:
Bijzonder wel.quote:Op maandag 4 januari 2016 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb gewoon voor mijn gevoel niet het idee dat ik met iets bezig ben wat mij voldoening geeft?Ja misschien als ik die gasten train dat wel, maar niet als ik in de kantine cake sta uit te delen of de was draai.
Ja, dit dus.quote:Op maandag 4 januari 2016 02:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens bang dat ik een soa heb terwijl er eigenlijk niet echt realistische kans op is
Doe dan ook ffe HIVquote:Op maandag 4 januari 2016 02:00 schreef Fylax het volgende:
Onnodig wel ja. Zolang jij nog nooit seks hebt gehad heb je ook geen soaquote:Op maandag 4 januari 2016 02:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
Omdat het in mijn hoofd blijft spoken, terwijl het onzin is.
Hoe kun je nou bang zijn voor een soa als je nooit seks hebt gehad?quote:
Je hebt toch ook andere dingendan alleen seksquote:Op maandag 4 januari 2016 02:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoe kun je nou bang zijn voor een soa als je nooit seks hebt gehad?
Ja en twee jaar later is het uit.quote:Op maandag 4 januari 2016 01:52 schreef Fylax het volgende:
Ik had het net met mijn vriedin toevallig ook over kinderen. Ze vroeg zich af hoe onze kinderen eruit zouden zien
dat is ook seksquote:Op maandag 4 januari 2016 02:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je hebt toch ook andere dingendan alleen seks
quote:Op maandag 4 januari 2016 02:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja en twee jaar later is het uit.
Vrouwen
Anale seks ook niet toch.quote:Op maandag 4 januari 2016 02:04 schreef Fok-it het volgende:
Apart wel dat sommige mensen orale seks niet als seks meerekenen
quote:Op maandag 4 januari 2016 02:04 schreef Fok-it het volgende:
Is allemaal seks.quote:
in dat geval heb ik t dus welquote:Op maandag 4 januari 2016 02:04 schreef Fok-it het volgende:
Met je vriendin of andere chick?quote:
Dan blijft er weinig overquote:
Ja maar dat het 2 jaar later uit is ligt niet altijd per se aan de vrouw. Ik had het er toevallig gisteren over met 2 anderen. Sommige mannen zijn vaak bang voor de commitment dus soms nemen ook zij de benen tijdens/voor de relatie.quote:
telt ook niet imoquote:Op maandag 4 januari 2016 02:04 schreef Fok-it het volgende:
Ik denk eigenlijk nog wel vaker dan vrouwen.quote:Op maandag 4 januari 2016 02:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja maar dat het 2 jaar later uit is ligt niet altijd per se aan de vrouw. Ik had het er toevallig gisteren over met 2 anderen. Sommige mannen zijn vaak bang voor de commitment dus soms nemen ook zij de benen tijdens/voor de relatie.
Maar het is wel seks.quote:
Oh dat zal best. maar die woorden van fylax zijn chick komen mij met mijn kalverliefde (jaren terug) niet vreemd voor.quote:Op maandag 4 januari 2016 02:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja maar dat het 2 jaar later uit is ligt niet altijd per se aan de vrouw. Ik had het er toevallig gisteren over met 2 anderen. Sommige mannen zijn vaak bang voor de commitment dus soms nemen ook zij de benen tijdens/voor de relatie.
Vind ik ook wel ja.quote:Op maandag 4 januari 2016 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar het is wel seks.
Sommige zeggen dan, ja ik heb nog nooit seks gehad, alleen gepijpt.
Uh okeDan heb je gewoonseks gehad
Het is wel aandoenlijk. En zeg nooit nooit, kijk maar naar inso.quote:Op maandag 4 januari 2016 02:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh dat zal best. maar die woorden van fylax zijn chick komen mij met mijn kalverliefde (jaren terug) niet vreemd voor.
elke man doet het toch voor het neukenquote:Op maandag 4 januari 2016 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar het is wel seks.
Sommige zeggen dan, ja ik heb nog nooit seks gehad, alleen gepijpt.
Uh okeDan heb je gewoonseks gehad
pijpen is vaak wel lekkerder hoorquote:Op maandag 4 januari 2016 02:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
elke man doet het toch voor het neuken
1/10quote:Op maandag 4 januari 2016 02:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is wel aandoenlijk. En zeg nooit nooit, kijk maar naar inso.
Ik heb camel ingeslagen in Cambodja. Hoe verder ik Vietnam in kom en soms random stop bij een local hoe minder bekende merkenquote:
camel bestequote:Op maandag 4 januari 2016 02:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb camel ingeslagen in Cambodja. Hoe verder ik Vietnam in kom en soms random stop bij een local hoe minder bekende merken
Uh.quote:Op maandag 4 januari 2016 02:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb camel ingeslagen in Cambodja. Hoe verder ik Vietnam in kom en soms random stop bij een local hoe minder bekende merken
wat is datquote:Op maandag 4 januari 2016 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien moet je funkyfish proberen Tjacka
Christelijke datingsite en community Funky Fish is met zo'n 26000 protestante en katholieke singles de populairste christelijke datingsite en online community.quote:
Stuartopmerkingquote:Op maandag 4 januari 2016 02:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
een backpacker die niet rookt is geen backpacker
ja, je gaat uit puur hedonisme naar ZO-azie waar de sigaretten bijna gratis zijnquote:
ik was al bang dat je dit ging benoemenquote:Op maandag 4 januari 2016 02:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Christelijke datingsite en community Funky Fish is met zo'n 26000 protestante en katholieke singles de populairste christelijke datingsite en online community.
lijkt me echt wat voor jouquote:Op maandag 4 januari 2016 02:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik was al bang dat je dit ging benoemen
Wat een zwaktebod zegquote:Op maandag 4 januari 2016 02:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weer begonnen omdat fucking iedereen rookt hier en soms mijn beheersing zeer zeer matig is
Gehuild van geluk toen ik hoorde dat een pakje camel ¤0,40 kosttequote:Op maandag 4 januari 2016 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja, je gaat uit puur hedonisme naar ZO-azie waar de sigaretten bijna gratis zijn
Wow what.quote:Op maandag 4 januari 2016 02:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gehuild van geluk toen ik hoorde dat een pakje camel ¤0,40 kostte
Heb je al gehoord hoe duur de opiaten zijnquote:Op maandag 4 januari 2016 02:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gehuild van geluk toen ik hoorde dat een pakje camel ¤0,40 kostte
het maakt mij echt geen reet uit in wat voor sprookjesfiguur iemand gelooftquote:
Hoeveel voor een tramadolletjequote:Op maandag 4 januari 2016 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb je al gehoord hoe duur de opiaten zijn
misschien toch maar eens kijken dusquote:Op maandag 4 januari 2016 02:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
het maakt mij echt geen reet uit in wat voor sprookjesfiguur iemand gelooft
als het maar lief is pik
Neequote:Op maandag 4 januari 2016 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb je al gehoord hoe duur de opiaten zijn
Het is ook erg moeilijk om dat niet te worden.quote:Op maandag 4 januari 2016 02:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee
Al ben ik wel al paar keer benaderd voor drugs.
hun verwachten toch ook iemand die klaar komt van Arie boomsmaquote:Op maandag 4 januari 2016 02:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
misschien toch maar eens kijken dus
flippie vindt wiet en cocaïne geen drugsquote:Op maandag 4 januari 2016 02:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee
Al ben ik wel al paar keer benaderd voor wiet/cocaïne
hoezo, ik ken ze nietquote:Op maandag 4 januari 2016 02:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hun verwachten toch ook iemand die klaar komt van Arie boomsma
Ik ook. Wiet is hier al niet best laat staan iets chemisch.quote:Op maandag 4 januari 2016 02:19 schreef Insomnia_ het volgende:
cocaine in zo-azie zou ik wel verre vandaan van blijven
In Thailand was het wel okay-ish, de wiet.quote:Op maandag 4 januari 2016 02:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ook. Wiet is hier al niet best laat staan iets chemisch.
Ik dacht laat ik specifieker zijnquote:Op maandag 4 januari 2016 02:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
flippie vindt wiet en cocaïne geen drugs
iemand die zich tegenwoordig uitspreekt christelijke te zijn is in mijn beleving al heel extreemquote:
In Vietnam niet echt.quote:Op maandag 4 januari 2016 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Thailand was het wel okay-ish, de wiet.
uh okequote:Op maandag 4 januari 2016 02:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
iemand die zegt tegenwoordig uitspreekt christelijke te zijn is in mijn beleving al heel extreem
hun kijken de EO dus Arie boomsma
ze hebben ook een soort conferentiequote:Op maandag 4 januari 2016 02:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oké sorry schatje
was grapje ik schrijf mij morgen in
dagdagquote:Op maandag 4 januari 2016 02:23 schreef Flippiee het volgende:
Ik ga jullie verlaten om een ontbijtje te fixen met mijn gang. We moeten nog even een kilometer of 90 rijden vandaag
geef je ww even via DMquote:Op maandag 4 januari 2016 02:23 schreef Flippiee het volgende:
Ik ga jullie verlaten om een ontbijtje te fixen met mijn gang. We moeten nog even een kilometer of 90 rijden vandaag
is dat speeddatingquote:Op maandag 4 januari 2016 02:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ze hebben ook een soort conferentie
geen idee ze hebben een feestquote:
Heb er al 160 km opzitten joh. Ben er ook al achtergekomen dat mijn benzinemeter niet betrouwbaar isquote:
Veel plezier.quote:Op maandag 4 januari 2016 02:23 schreef Flippiee het volgende:
elke km is dichterbij de dood of de celquote:Op maandag 4 januari 2016 02:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb er al 160 km opzitten joh. Ben er ook al achtergekomen dat mijn benzinemeter niet betrouwbaar is
daar is jancees sowieso wel een liefhebber vanquote:Op maandag 4 januari 2016 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
geen idee ze hebben een feest
helemaal naar de klote
Of 26-jarigen met haastquote:Op maandag 4 januari 2016 02:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Zitten vooral veel alleenstaande moeders op die site.![]()
I willquote:
Of juist verder weg.quote:Op maandag 4 januari 2016 02:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
elke km is dichterbij de dood of de cel
Dat kloptquote:
dat is niets voor mijquote:Op maandag 4 januari 2016 02:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder vind ik humor erg belangrijk in mn leven net als eerlijkheid en vertrouwen...
[..]
Dat klopt
Oh, net was je nog bitter over vrouwen die eerst over kinderen praten en 2 jaar later weg zijnquote:
Ik bedoelde meer dat humor uiteraard.quote:Op maandag 4 januari 2016 02:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh, net was je nog bitter over vrouwen die eerst over kinderen praten en 2 jaar later weg zijn
Waarom?quote:Op maandag 4 januari 2016 02:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik zit vandaag sowieso als een tikkende tijdbom in de klas.
Ben heel chagrijnig. Dus als een leraar of klasgenoot ook maar iets verkeerds zegt dan ga ik echt flippen vandaagquote:
Word minder chagrijnig dan.quote:Op maandag 4 januari 2016 02:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ben heel chagrijnig. Dus als een leraar of klasgenoot ook maar iets verkeerds zegt dan ga ik echt flippen vandaag
Kan nu echt niet. Zit nog veel te veel in vakantieritme en heb echt schijthekel aan om weer naar school te gaan.quote:
ben jij er zo eenquote:Op maandag 4 januari 2016 02:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ben heel chagrijnig. Dus als een leraar of klasgenoot ook maar iets verkeerds zegt dan ga ik echt flippen vandaag
dan zijn wij dus het tegenovergesteldequote:Op maandag 4 januari 2016 02:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja. Zeker wel. Ik flip best vaak in de klas.
hou je bekquote:Op maandag 4 januari 2016 02:41 schreef Fylax het volgende:
Soms denk ik er echt aan om te stoppen met school voor even. Mja.
quote:Op maandag 4 januari 2016 02:44 schreef Lokasenna het volgende:
NWS / Dronken Rus wordt wakker in mortuarium, gaat terug naar feest
Next level
quote:Nee, van de miljonairs uit de buurt heb ik niets gehoord. Het was wel tof geweest als ze het me financieel mogelijk hadden gemaakt om het aan te vechten.
Hij moet inderdaad niet zo huilen. Als je meedoet via automatisch incasso betekent dat dat je iedere maand automatisch meedoet met nieuwe loten. Het is niet alsof je met een vast lot meedoet, je jarenlang lid bent en toevallig één keer te laat betaald hebt - dan was de situatie anders geweest -, het betekent simpelweg dat hij deze maand niet mee heeft gedaan. Hij zal ook geen bericht krijgen achteraf dat zijn loten nog niet zijn betaald, het is namelijk geen verplichting.quote:Op maandag 4 januari 2016 14:18 schreef Amarantha het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)tm_campaign=facebook
Wat een triest figuur.quote:Op maandag 4 januari 2016 14:18 schreef Amarantha het volgende:
sittard swsquote:Op maandag 4 januari 2016 14:18 schreef Amarantha het volgende:
tl;drquote:Op maandag 4 januari 2016 14:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hij moet inderdaad niet zo huilen. Als je meedoet via automatisch incasso betekent dat dat je iedere maand automatisch meedoet met nieuwe loten. Het is niet alsof je met een vast lot meedoet, je jarenlang lid bent en toevallig één keer te laat betaald hebt - dan was de situatie anders geweest -, het betekent simpelweg dat hij deze maand niet mee heeft gedaan. Hij zal ook geen bericht krijgen achteraf dat zijn loten nog niet zijn betaald, het is namelijk geen verplichting.
En dan ook nog zo miepen dat het tof zou zijn als de buurt hem zou steunen, een jurist zich zou melden voor deze kansloze missie, waarschijnlijk nog onbetaald ook aangezien die jongen geen geld heeft. Waarom zou je überhaupt met vier loten meespelen als je het financieel niet kunt bolwerken._!
tl;dr: niet huilen.
Ik moest lachen dus het is gelukt.quote:Op maandag 4 januari 2016 15:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Bedankt ik doe het om jullie een kleine glimlach te geven.
Je hebt 'm niet even getackled?quote:Op maandag 4 januari 2016 17:37 schreef McGrath het volgende:
Wow er was net een dief in de supermarkt, beveiligers achter hem aan. Mooi man. #liefdagboek
Ah nee dat is geen goede timing.quote:Op maandag 4 januari 2016 17:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
in mijn fantasie wel, alleen ik stak net mijn pinpas in de gleuf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij maakt wat mee zeg.quote:Op maandag 4 januari 2016 17:37 schreef McGrath het volgende:
Wow er was net een dief in de supermarkt, beveiligers achter hem aan. Mooi man. #liefdagboek
Spannend hoor jongen. Al dms gestuurd met liedjes vandaag?quote:Op maandag 4 januari 2016 17:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
tja dat krijg je als je naar buiten gaat.
nee, nog meer liedjes geschreven? of heb je iets beters gevonden om te doen?quote:Op maandag 4 januari 2016 17:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Spannend hoor jongen. Al dms gestuurd met liedjes vandaag?
nooit bij een vreemde in de auto stappen, ook niet in emmen.quote:Op maandag 4 januari 2016 17:49 schreef Amarantha het volgende:
Bij de huisarts net bood een vrouw, die ik niet ken, aan om mij naar huis te brengenMaar moest nog langs de winkel enz dus had er niets aan maar ik vond dat wel erg lief
Dit is geen goede diss.quote:Op maandag 4 januari 2016 17:48 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee, nog meer liedjes geschreven? of heb je iets beters gevonden om te doen?
Zag je er zo hulpeloos uit dan?quote:Op maandag 4 januari 2016 17:49 schreef Amarantha het volgende:
Bij de huisarts net bood een vrouw, die ik niet ken, aan om mij naar huis te brengenMaar moest nog langs de winkel enz dus had er niets aan maar ik vond dat wel erg lief
Deze vrouw zag er heel betrouwbaar uit.quote:Op maandag 4 januari 2016 17:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
nooit bij een vreemde in de auto stappen, ook niet in emmen.
Niet echtquote:
Ohquote:Op maandag 4 januari 2016 17:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet echtLiep gewoon de praktijk uit, sigaretje in mijn handen.
Ik heb haar bedankt voor het aanbod en ben verder gelopenquote:Op maandag 4 januari 2016 17:51 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
OhIk zou lief lachen en doorlopen. Schijn bedriegt.
Een al wat ouder vrouwtje? Misschien eenzaam. Vind dat altijd zo zielig.quote:Op maandag 4 januari 2016 17:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb haar bedankt voor het aanbod en ben verder gelopen
met een gigantische set aan touwen en kettingen in de kelder...quote:Op maandag 4 januari 2016 17:52 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Een al wat ouder vrouwtje? Misschien eenzaam. Vind dat altijd zo zielig.
Denk jaar of 60.quote:Op maandag 4 januari 2016 17:52 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Een al wat ouder vrouwtje? Misschien eenzaam. Vind dat altijd zo zielig.
quote:Op maandag 4 januari 2016 17:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
met een gigantische set aan touwen en kettingen in de kelder...
kinky hoorquote:Op maandag 4 januari 2016 17:54 schreef FrauMilena het volgende:
[..]![]()
Heb je mijn kelder nog niet gezien.
Komt vast door mijn stralende aanwezigheid daar.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:00 schreef Amarantha het volgende:
Huh hoezo zit bijna heel GRTD in de Relatie SC?
ik denk dat het een beetje andersom wordtquote:Op maandag 4 januari 2016 18:00 schreef Amarantha het volgende:
allemaal autisten en skkltjes jatogquote:Op maandag 4 januari 2016 18:00 schreef Amarantha het volgende:
Niet.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik denk dat het een beetje andersom wordt
Wees blijquote:Op maandag 4 januari 2016 18:00 schreef Amarantha het volgende:
Wie ben jij?quote:Op maandag 4 januari 2016 18:05 schreef FrauMilena het volgende:
Beide SCs hebben aparte figuren gelukkig.
Jij post bij beide ja.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:05 schreef FrauMilena het volgende:
Beide SCs hebben aparte figuren gelukkig.
Wilde een artje pullen maar is niet gelukt.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:07 schreef Lokasenna het volgende:
Wat is er eigenlijk met je UI gebeurd frau?
quote:Op maandag 4 januari 2016 18:09 schreef Tjacka het volgende:
Flippie ging net dronken naar huis toe rijden zei ze.
#prayforflippie #teamfien
artje?quote:Op maandag 4 januari 2016 18:11 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wilde een artje pullen maar is niet gelukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |