SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AgendaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door rowan634 op 04-01-2016 00:44:36 ]TEAM TAFEL![]()
Ivan en Nicole gaan een fijne nachtrust tegemoet.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Het is hun hond. Jammer dat de 12 anderen er ook last van hebben.quote:Op maandag 4 januari 2016 00:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Ivan en Nicole gaan een fijne nachtrust tegemoet.![]()
quote:Op maandag 4 januari 2016 00:09 schreef Pearlbitch het volgende:
![]()
![]()
Nicole heeft alles onder controle.![]()
![]()
Nou, wat vind ik dat jammer..quote:Op maandag 4 januari 2016 00:10 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Het is hun hond. Jammer dat de 12 anderen er ook last van hebben.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Moeten ze nu ook verlicht samen slapen nu ze Man&Vrouw zijn?quote:Op maandag 4 januari 2016 00:09 schreef Pearlbitch het volgende:
quote:Op maandag 4 januari 2016 00:10 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Nicole heeft alles onder controle.![]()
![]()
hey pijn is nog veelquote:Op maandag 4 januari 2016 00:09 schreef Pearlbitch het volgende:
![]()
![]()
arthur heeft gepoept, en nu buiten hoeft hij niet meer logischA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
Ik hoor dit ook voor het eerst.quote:Op maandag 4 januari 2016 00:05 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Ja, bij ons ook hoor. En de jongste hond van 7 maanden zit nu op de politiehondentraining, en mogen we gewoon de honden als eerste binnen laten.![]()
![]()
Nicole: goh, dan hebben we een hond dat steeds weg loopt.![]()
Geen zorgen hoor Nicole, morgen komt er een bench.
![]()
![]()
![]()
Dat moet je ook proberen voor te blijvenquote:Op maandag 4 januari 2016 00:14 schreef ikmoetdrieten het volgende:
arthur heeft gepoept, en nu buiten hoeft hij niet meer logisch![]()
Een doos met dekentje is ook perfect.quote:Op maandag 4 januari 2016 00:14 schreef Sambalbaai het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik ook een hond hoort onder zijn baas te staan dus wachten op de baas.quote:Op maandag 4 januari 2016 00:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik hoor dit ook voor het eerst.![]()
Dat kan niet, want de hond zou altijdquote:Op maandag 4 januari 2016 00:14 schreef Sambalbaai het volgende:
![]()
aangelijnd zijn
![]()
![]()
neequote:Op maandag 4 januari 2016 00:18 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nope jeuk is veel en veel erger.![]()
en lekkere kippetjes voor 't grijpenquote:Op maandag 4 januari 2016 00:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Lekker voor dat beest , hij heeft ook een hele grote overdekte poep en piesplaats![]()
![]()
![]()
![]()
Hohohoho tis Nicole met al haar kennis he?quote:Op maandag 4 januari 2016 00:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Een doos met dekentje is ook perfect.![]()
![]()
Wim zei dat hij het nog geen week wistquote:Op maandag 4 januari 2016 00:19 schreef Koekiebakkie het volgende:
Had Wimpie het te druk om een mooie bench te bouwen?![]()
![]()
quote:Op maandag 4 januari 2016 00:19 schreef Koekiebakkie het volgende:
Had Wimpie het te druk om een mooie bench te bouwen?![]()
![]()
ze kunne toch wel voor een nood iets in de hoek maken dat hij daar in moet blijven of niet=, wat ze nu doen dat wordt niets , ja ze zijn straks de hele nacht wakkerA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
zo veel gehuild heb ik lange niet meerquote:Op maandag 4 januari 2016 00:18 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nope jeuk is veel en veel erger.![]()
ja snap t ook nietquote:Op maandag 4 januari 2016 00:21 schreef ikmoetdrieten het volgende:
ze kunne toch wel voor een nood iets in de hoek maken dat hij daar in moet blijven of niet=, wat ze nu doen dat wordt niets , ja ze zijn straks de hele nacht wakker![]()
![]()
nomi is veel gelukkiger thuis, accepteer t en ga haar op fb volgen..klaarquote:Op maandag 4 januari 2016 00:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
zo veel gehuild heb ik lange niet meer![]()
Dan moet Ivan eerst een opdracht geven.quote:Op maandag 4 januari 2016 00:21 schreef ikmoetdrieten het volgende:
ze kunne toch wel voor een nood iets in de hoek maken dat hij daar in moet blijven of niet=, wat ze nu doen dat wordt niets , ja ze zijn straks de hele nacht wakker![]()
![]()
febo dacht ... als we 15 bewoners niet zover krijgen om nacht diensten te draaien, schaffen we maar een pup aanquote:Op maandag 4 januari 2016 00:21 schreef ikmoetdrieten het volgende:
![]()
Dom..want hij wordt oververmoeid zo.. overprikkelt..worden ze druk en vervelend vanquote:Op maandag 4 januari 2016 00:22 schreef rowan634 het volgende:
[..]
rob zegt dat ivan dat niet moet doen![]()
We gaan iig weer een hoop lol hebben van dit Komkommerhondje in januari, misschien zelf februari ook nog.. Thx Regie![]()
![]()
gewoon een plaat in de hoek zetten waar die hond niet overheen kan en klaar, dan legt die hond zich er bij neer dat hij er niet uit kan en gaat wel slapenquote:Op maandag 4 januari 2016 00:22 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dan moet Ivan eerst een opdracht geven.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
1week en gaat dan met waaif mee.. weddenquote:Op maandag 4 januari 2016 00:23 schreef 5thencounter het volgende:
We gaan iig weer een hoop lol hebben van dit Komkommerhondje in januari, misschien zelf februari ook nog.. Thx Regie![]()
Soort kinderhekje.quote:Op maandag 4 januari 2016 00:23 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
gewoon een plaat in de hoek zetten waar die hond niet overheen kan en klaar, dan legt die hond zich er bij neer dat hij er niet uit kan en gaat wel slapen![]()
![]()
Nope, OOgje laat die ¤17.000 niet meer los nuquote:Op maandag 4 januari 2016 00:24 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
1week en gaat dan met waaif mee.. wedden![]()
snap het ook niet, volgens nicole kan ie ook gewoon overal lopen zolang de deuren dicht zijnquote:Op maandag 4 januari 2016 00:23 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Dom..want hij wordt oververmoeid zo.. overprikkelt..worden ze druk en vervelend vanTEAM TAFEL![]()
ja waarom nou zo moeilijk doen als het ook makkelijk kanquote:A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
yep weet ik dat haar goed gaat,maar het doet pijnquote:Op maandag 4 januari 2016 00:22 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
nomi is veel gelukkiger thuis, accepteer t en ga haar op fb volgen..klaar![]()
Sorry het is vast al tig keer voorbij gekomen, maar hoe komen ze aan de naam Arthur? Zomaar?TEAM BAKSTEEN![]()
scriptquote:Op maandag 4 januari 2016 00:25 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ja waarom nou zo moeilijk doen als het ook makkelijk kan![]()
![]()
quote:Op maandag 4 januari 2016 00:23 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
gewoon een plaat in de hoek zetten waar die hond niet overheen kan en klaar, dan legt die hond zich er bij neer dat hij er niet uit kan en gaat wel slapenMaar zeg dat maar tegen Ivan
![]()
![]()
maar ik vind een hond in utopia niet zo intresant , heb zelf van die puppymormels gehad, dus doei
veel plezier voor degene die het wel leuk vind, had veel liever een nieuwe bewoner gehadA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Ja, doen wel meer mensen, maar ik vind het helemaal niets. Ze kunnen overal aan zitten, overal in bijten, je kunt ze niet leren zindelijk te worden......quote:Op maandag 4 januari 2016 00:25 schreef rowan634 het volgende:
[..]
snap het ook niet, volgens nicole kan ie ook gewoon overal lopen zolang de deuren dicht zijn![]()
King Arthur?quote:Op maandag 4 januari 2016 00:26 schreef TillyB het volgende:
Sorry het is vast al tig keer voorbij gekomen, maar hoe komen ze aan de naam Arthur? Zomaar?![]()
![]()
Get a life. Ik begrijp dat je het jammer vindt. We vinden het allemaal wel eens jammer dat iemand weg gaat (of juist nietquote:Op maandag 4 januari 2016 00:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
yep weet ik dat haar goed gaat,maar het doet pijn). Maar je slaat naar mijn idee door.
![]()
die komt nog vd plek van nomiquote:Op maandag 4 januari 2016 00:27 schreef ikmoetdrieten het volgende:
maar ik vind een hond in utopia niet zo intresant , heb zelf van die puppymormels gehad, dus doei
veel plezier voor degene die het wel leuk vind, had veel liever een nieuwe bewoner gehad![]()
![]()
waarom reageer je dan nog op die jankerdquote:Op maandag 4 januari 2016 00:28 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Get a life. Ik begrijp dat je het jammer vindt. We vinden het allemaal wel eens jammer dat iemand weg gaat (of juist niet). Maar je slaat naar mijn idee door.
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Cees noemde Ivan King Arthur.quote:Op maandag 4 januari 2016 00:26 schreef TillyB het volgende:
Sorry het is vast al tig keer voorbij gekomen, maar hoe komen ze aan de naam Arthur? Zomaar?![]()
![]()
quote:Op maandag 4 januari 2016 00:27 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Ja, doen wel meer mensen, maar ik vind het helemaal niets. Ze kunnen overal aan zitten, overal in bijten, je kunt ze niet leren zindelijk te worden......![]()
![]()
![]()
Als die hond maar op tijd zijn 24 uren aanvraagt![]()
![]()
Dat weet ik eigenlijk ook niet. In de hoop dat ik hem daarmee een vriendelijke manier een spiegel voor kan houden.quote:Op maandag 4 januari 2016 00:29 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
waarom reageer je dan nog op die jankerd![]()
Over nieuwelingen gesproken, is Vic al weer wat spraakzamer geworden, vond haar de laatste dagen zo rustig ineens.....quote:![]()
Jij ookquote:Op maandag 4 januari 2016 00:28 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Get a life. Ik begrijp dat je het jammer vindt. We vinden het allemaal wel eens jammer dat iemand weg gaat (of juist niet). Maar je slaat naar mijn idee door.
![]()
![]()
ik zap haar meestal wegquote:Op maandag 4 januari 2016 00:30 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Over nieuwelingen gesproken, is Vic al weer wat spraakzamer geworden, vond haar de laatste dagen zo rustig ineens.....![]()
![]()
Reuzevriendelijk, daar kan hij echt iets meequote:Op maandag 4 januari 2016 00:30 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk ook niet. In de hoop dat ik hem daarmee een vriendelijke manier een spiegel voor kan houden.![]()
![]()
Ik vind dat reageren van jou inmiddels ook jankenquote:Op maandag 4 januari 2016 00:31 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik loop niet dagen te janken over vertrek van een inwoner.![]()
![]()
Ja, dan kan ik me voorstellen dat je weg zapt.....quote:Op maandag 4 januari 2016 00:31 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ze doet me aan billy denken en dat meen ik oprecht![]()
![]()
![]()
![]()
Gaan we weer interessante nachtstreams krijgen? Deze keer eens niet wie liggen er te neuken, maar Waar Is De Pup?![]()
![]()
Persoonlijke aanvallen zijn niet toegestaan hier.quote:Op maandag 4 januari 2016 00:32 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Ik vind dat reageren van jou inmiddels ook janken![]()
Ik vind het zo raar dat mensen Ivan een nep moslim noemen. Dan zijn alle christenen in Nederland ook nep want die houden zich ook bijvoorbeeld niet aan de kledingvoorschriften van de bijbel.
OT: lief dat hondje.
Utopia!![]()
quote:Op maandag 4 januari 2016 00:33 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Persoonlijke aanvallen zijn niet toegestaan hier.![]()
![]()
Dat doe je zelf bij Mario toch ook....quote:Op maandag 4 januari 2016 00:33 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Persoonlijke aanvallen zijn niet toegestaan hier.![]()
Ik snap het wel. Ivan noemt zich moslim, maar houdt zich aan geen enkele regel. Ik vind het prima, maar waarom noemt hij zich dan nog moslim?quote:Op maandag 4 januari 2016 00:33 schreef Haropro het volgende:
Ik vind het zo raar dat mensen Ivan een nep moslim noemen. Dan zijn alle christenen in Nederland ook nep want die houden zich ook bijvoorbeeld niet aan de kledingvoorschriften van de bijbel.
OT: lief dat hondje.![]()
quote:Op maandag 4 januari 2016 00:33 schreef Haropro het volgende:
OT: lief dat hondje.![]()
![]()
ik gaa helemal niet reagereenquote:Op maandag 4 januari 2016 00:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Reuzevriendelijk, daar kan hij echt iets mee![]()
Dat was duidelijk geen aanval.quote:Op maandag 4 januari 2016 00:34 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Dat doe je zelf bij Mario toch ook....![]()
Omdat hij zich dus nog wel aan regels houdt. Religie lijkt me in je hart zitten, niet in allerlei rituelen.quote:Op maandag 4 januari 2016 00:34 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Ivan noemt zich moslim, maar houdt zich aan geen enkele regel. Ik vind het prima, maar waarom noemt hij zich dan nog moslim?![]()
Wat een gezeik vanavond allemaal zeg.quote:Op maandag 4 januari 2016 00:34 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Dat doe je zelf bij Mario toch ook....
Kunnen we niet gewoon normaal meer doen.
En ik pak jouw post er even uit, maar bedoel jou er niet mee.![]()
Doen christenen net zo hier in Nederland. Dat komt omdat die geloofsboeken oud zijn en je je er bijna niet meer aan kan houden. En die mensen zitten ook gewoon in de kerk.quote:Op maandag 4 januari 2016 00:34 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Ivan noemt zich moslim, maar houdt zich aan geen enkele regel. Ik vind het prima, maar waarom noemt hij zich dan nog moslim?Utopia!![]()
Dit ligt te pitten en Arthur is er alweer vandoor..
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
al een paar dagen elke avond ruzie hierquote:Op maandag 4 januari 2016 00:36 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wat een gezeik vanavond allemaal zeg.
En ik pak jouw post er even uit, maar bedoel jou er niet mee.Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Ik begrijp wat je bedoelt en ben met je eens.quote:Op maandag 4 januari 2016 00:36 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wat een gezeik vanavond allemaal zeg.
En ik pak jouw post er even uit, maar bedoel jou er niet mee.![]()
![]()
Arthur is net zelf in zijn mand gaan liggen weerquote:Op maandag 4 januari 2016 00:37 schreef snetje het volgende:
Dit ligt te pitten en Arthur is er alweer vandoor..
[ afbeelding ]![]()
Dat zijn kritische meningsverschillen, menige ½Mods vergissen zich hier ook vaak inquote:Op maandag 4 januari 2016 00:37 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
al een paar dagen elke avond ruzie hier![]()
![]()
quote:Op maandag 4 januari 2016 00:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat zijn kritische meningsverschillen, menige ½Mods vergissen zich hier ook vaak in
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
Voor hoe lang?quote:Op maandag 4 januari 2016 00:39 schreef formule het volgende:
Pa en en Ma van Arthur liggen te slapen![]()
Kom op Arthur, je kunt 't![]()
![]()
Op een of andere manier doen ze me aan George en Mildred (serie) denkenquote:Op maandag 4 januari 2016 00:39 schreef formule het volgende:
Pa en en Ma van Arthur liggen te slapen![]()
Helaas zijn er een paar mensen die zelden inhoudelijk reageren op de streams maar wel met de sfeer willen verzieken. Jammer is dat.quote:Op maandag 4 januari 2016 00:37 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
al een paar dagen elke avond ruzie hier![]()
quote:Op maandag 4 januari 2016 00:41 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Op een of andere manier doen ze me aan George en Mildred (serie) denken
Een hoop gestommel. Ben en Bas naar bed?![]()
Ik vind ze toch wel iets aantrekkelijker om te dan George en Mildred....quote:Op maandag 4 januari 2016 00:41 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Op een of andere manier doen ze me aan George en Mildred (serie) denken![]()
![]()
![]()
De cos liet mij wel los.quote:![]()
Ineens een blauw scherm, en 3 pagina's terug.![]()
Tuurke ligt alweer lekker in zijn mandje. Ik ben benieuwd of ze er vannacht nog uit gaan, om hem een plasje te laten doen.![]()
Uit zich zelf? Verwacht het niet. Dan moet Koning Tuurquote:Op maandag 4 januari 2016 00:47 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
De cos liet mij wel los.![]()
Tuurke ligt alweer lekker in zijn mandje. Ik ben benieuwd of ze er vannacht nog uit gaan, om hem een plasje te laten doen.op z'n minst piepen
![]()
![]()
quote:Op maandag 4 januari 2016 00:47 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
De cos liet mij wel los.![]()
Tuurke ligt alweer lekker in zijn mandje. Ik ben benieuwd of ze er vannacht nog uit gaan, om hem een plasje te laten doen.Straks om 08:00h iemand zijn nest uittrappen om de koeien doen is al een heel probleem
![]()
Kan de crue ff zoeken waar dat mormel nu ligt ja... kan ik ook naar bed
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Dat zal hij op een gegeven moment ook wel doen, denk ik.quote:Op maandag 4 januari 2016 00:49 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Uit zich zelf? Verwacht het niet. Dan moet Koning Tuurop z'n minst piepen
![]()
Cees kan em wel even meenemen, als hij een peukje gaat doen.quote:Op maandag 4 januari 2016 00:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]Straks om 08:00h iemand zijn nest uittrappen om de koeien doen is al een heel probleem
![]()
![]()
Hebben we zin in honden verhalen,elke avond liet mijn broer de hond uit,had hij een keer geen zin,kwam in zijn ochtendjas de trap af,ging onze hond gelijk naar mijn maar moeder,zo van nu laat jij mij uit![]()
![]()
Daarnet lag ie nog lekker in zijn mandje.quote:Op maandag 4 januari 2016 00:49 schreef snetje het volgende:
Kan de crue ff zoeken waar dat mormel nu ligt ja... kan ik ook naar bed![]()
Ik ben Arthur fan - die gaat met een beetje mazzel voor flink wat gezeik zorgen.
Bedoel in Utopia niet in de COS![]()
![]()
Muizen & ratjes volgen is best leuk voor een puppy snachtsquote:Op maandag 4 januari 2016 00:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Daarnet lag ie nog lekker in zijn mandje.![]()
![]()
Breek me de bek niet open ...quote:Op maandag 4 januari 2016 00:51 schreef ppi het volgende:
Ik ben Arthur fan - die gaat met een beetje mazzel voor flink wat gezeik zorgen.
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 4 januari 2016 00:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Muizen & ratjes volgen is best leuk voor een puppy snachts![]()
![]()
quote:Op maandag 4 januari 2016 00:51 schreef ppi het volgende:
Letterlijk, figuurlijk en ja in beide omgevingen![]()
![]()
Ze hadden beter 14 kittens kunnen plaatsenquote:Op maandag 4 januari 2016 00:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Muizen & ratjes volgen is best leuk voor een puppy snachts![]()
![]()
Onze hond had geen horloge,maar wist precies wanneer mijn broer thuiskwam,dan zat hij bij de voordeur te wachten![]()
Biologische klok, die werkt heel goed bij honden.quote:Op maandag 4 januari 2016 00:59 schreef formule het volgende:
Onze hond had geen horloge,maar wist precies wanneer mijn broer thuiskwam,dan zat hij bij de voordeur te wachten![]()
oren om te horen wie er aan komt werken nog beterquote:Op maandag 4 januari 2016 01:00 schreef Punkman het volgende:
[..]
Biologische klok, die werkt heel goed bij honden.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
Ook waar.quote:Op maandag 4 januari 2016 01:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
oren om te horen wie er aan komt werken nog beter
Maar die krengen hebben echt geen klok nodig, geef ze met iets een vaste tijd en ze weten het na 2 dagen al.![]()
Ik dacht dat ze alweer weg was,ik hoorde haar niet meer.quote:Op maandag 4 januari 2016 00:30 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Over nieuwelingen gesproken, is Vic al weer wat spraakzamer geworden, vond haar de laatste dagen zo rustig ineens.....![]()
Huh ?quote:Op maandag 4 januari 2016 01:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
het is nu weer gebeurd als ik zondag de laatste momenten terug lez![]()
![]()
zo en shitbrief
![]()
Brief ? Pijn ? ik snap het niet.quote:Op maandag 4 januari 2016 01:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
het doet zo erg pijn ik kann niks voor![]()
![]()
quote:Op maandag 4 januari 2016 01:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
toch je snap het! wat is zondag gebeurd om 15:00 ?Ga dit maar lekker in DM/ PM bespreken met deze of gene
We zijn hier geen lieve Lolita of zo.----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
quote:Op maandag 4 januari 2016 01:10 schreef Zeyina het volgende:
[..]Ga dit maar lekker in DM/ PM bespreken met deze en gene
![]()
![]()
Mario, doe dit in een ander topic a.u.b. De sfeer gaat er echt op achteruit in de Cos.quote:Op maandag 4 januari 2016 01:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
toch je snap het! wat is zondag gebeurd om 15:00 ?![]()
Jij ook al tegen mij ?quote:Op maandag 4 januari 2016 01:10 schreef Zeyina het volgende:
[..]Ga dit maar lekker in DM/ PM bespreken met deze en gene
Vroeg alleen maar over een brief.
Ik weet daar niks van ..![]()
![]()
niemand is tegen jou was mijn foutjequote:Op maandag 4 januari 2016 01:12 schreef Punkman het volgende:
[..]
Jij ook al tegen mij ?
![]()
quote:Op maandag 4 januari 2016 01:12 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Mario, doe dit in een ander topic a.u.b. De sfeer gaat er echt op achteruit in de Cos.![]()
![]()
Quote ik jou dan?quote:Op maandag 4 januari 2016 01:12 schreef Punkman het volgende:
[..]
Jij ook al tegen mij ?
Maar eerlijk gezegd.... Nou laat maar----------------------------
uitermate sfeerverhogende post hoor ditquote:Op maandag 4 januari 2016 01:12 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Mario, doe dit in een ander topic a.u.b. De sfeer gaat er echt op achteruit in de Cos.There's a virus in my system
is het hier nog nie gebeurd dat het jemand zo moelijk heeft met en vertrekk?quote:Op maandag 4 januari 2016 01:13 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Quote ik jou dan?
Maar eerlijk gezegd.... Nou laat maar![]()
hij ligt naast het bed van ivan in een mandje, maar we kunnen hem niet zienquote:Op maandag 4 januari 2016 01:15 schreef formule het volgende:
Zou het hondje nu achter de schermen zijn ik zie hem nietTEAM TAFEL![]()
Ik dacht dat ik net beweging zag, naast Ivans bed.quote:Op maandag 4 januari 2016 01:15 schreef formule het volgende:
Zou het hondje nu achter de schermen zijn ik zie hem niet
Ik zie ze vliegen.![]()
![]()
Dank u.quote:Op maandag 4 januari 2016 01:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
uitermate sfeerverhogende post hoor dit![]()
![]()
Zeg maar eerlijk dan.quote:Op maandag 4 januari 2016 01:13 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Quote ik jou dan?
Maar eerlijk gezegd.... Nou laat maar
Ik vraag gewoon over een brief ...![]()
jij snapt het echtquote:There's a virus in my system
Heb ik ook vaak last van,misschien kunnen we een groepje oprichtenquote:Op maandag 4 januari 2016 01:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik net beweging zag, naast Ivans bed.
Ik zie ze vliegen.![]()
![]()
Ik zit ook te wachten op wafwafwaf piespoepkots blafblafkauwkauwkauwquote:Op maandag 4 januari 2016 01:15 schreef formule het volgende:
Zou het hondje nu achter de schermen zijn ik zie hem niet![]()
De vliegers.quote:Op maandag 4 januari 2016 01:18 schreef formule het volgende:
[..]
Heb ik ook vaak last van,misschien kunnen we een groepje oprichten![]()
![]()
Gn..quote:
Ramona dr boob was uit dr shirt geplofdHet is beter een kaars te branden, dan in de duisternis te zitten.![]()
Nilcole haar haar morgen opeens weg of zo.quote:Op maandag 4 januari 2016 01:18 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik zit ook te wachten op wafwafwaf piespoepkots blafblafkauwkauwkauw![]()
![]()
Ah, vandaar die SL.quote:Op maandag 4 januari 2016 01:18 schreef smurfinnebitch het volgende:
[..]
Gn..
Ramona dr boob was uit dr shirt geplofd![]()
King Iwan bewoog onreglementairquote:Op maandag 4 januari 2016 01:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Zie de geitjes eens lief liggen.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Waarom een SL eigenlijk?![]()
Volgende keer kan ze beter in die tepel knijpen en er wat lucht uitlaten.quote:Op maandag 4 januari 2016 01:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ze had em er snel weer in haar BH gevouwen dan.
Was een hele korte SL.![]()
Mario, we begrijpen allemaal dat je het moeilijk hebt maar ik heb je gister ook al gevraagd het gedoe om Naomi wat te beperken, het is klaar hoor, je mag het heus wel af en toe over Noami hebben maar dit is teveel. Echt. Stoppen.quote:Op maandag 4 januari 2016 01:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
is het hier nog nie gebeurd dat het jemand zo moelijk heeft met en vertrekk?![]()
yep,ik gaa vannacht niks meer posten ben klaar ,het was en foutjequote:Op maandag 4 januari 2016 01:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mario, we begrijpen allemaal dat je het moeilijk hebt maar ik heb je gister ook al gevraagd het gedoe om Naomi wat te beperken, het is klaar hoor, je mag het heus wel af en toe over Noami hebben maar dit is teveel. Echt. Stoppen.![]()
quote:Op maandag 4 januari 2016 01:21 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Volgende keer kan ze beter in die tepel knijpen en er wat lucht uitlaten.![]()
![]()
Was op stream 4 in vol ornaat, tja een shirt met spaggetibandjes gaat dus niet werken en was volop in beeld en niet gelijk streamlock...duurde in ieder geval iets te lang mijn inziens...hadden ze gewoon gelijk weg moeten draaienHet is beter een kaars te branden, dan in de duisternis te zitten.![]()
Nou het punt is hij praat niet over Naomi, maar voortdurend over hoe zielig hij is.quote:Op maandag 4 januari 2016 01:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mario, we begrijpen allemaal dat je het moeilijk hebt maar ik heb je gister ook al gevraagd het gedoe om Naomi wat te beperken, het is klaar hoor, je mag het heus wel af en toe over Noami hebben maar dit is teveel. Echt. Stoppen.
En allerlei andere privé dingen, waar anderen dan weer reddende engeltjes gaan spelen, waar hij vervolgens weer doet of hij het niet snapt----------------------------
Waar is de hond? Ligt dat beest nu te knabbelen aan alle kabels?Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Ik zag ook wat maar kan ook zijn dat het een hallucinatie was want heb veel te weinig slaap gehadquote:Op maandag 4 januari 2016 01:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik net beweging zag, naast Ivans bed.
Ik zie ze vliegen.![]()
Maar moe worden ho maar![]()
![]()
Oh er ontnapte echt een konijn.quote:Op maandag 4 januari 2016 01:23 schreef smurfinnebitch het volgende:
Was op stream 4 in vol ornaat, tja een shirt met spaggetibandjes gaat dus niet werken en was volop in beeld en niet gelijk streamlock...duurde in ieder geval iets te lang mijn inziens...hadden ze gewoon gelijk weg moeten draaien
Ik dacht dat je een grapje maakte.![]()
![]()
Yep, daarom hadden we net ook een korte SL, kabeltje kapot....quote:Op maandag 4 januari 2016 01:24 schreef snetje het volgende:
Waar is de hond? Ligt dat beest nu te knabbelen aan alle kabels?![]()
quote:Op maandag 4 januari 2016 01:24 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Yep, daarom hadden we net ook een korte SL, kabeltje kapot....
TEAM TAFEL![]()
Doe maar en vind Tuurke.quote:Op maandag 4 januari 2016 01:26 schreef formule het volgende:
Zo ver ik kan zien slaapt iedereen,dusIk ga detective spelen
![]()
![]()
Maar niet voor lang denk ikquote:Op maandag 4 januari 2016 01:26 schreef formule het volgende:
Zo ver ik kan zien slaapt iedereen,dusIk ga detective spelen
![]()
![]()
![]()
Bedankt voor je interventie, helaas te laat, de COS is al teveel verziekt .....quote:Op maandag 4 januari 2016 01:22 schreef liesje1979 het volgende:
Mario, we begrijpen allemaal dat je het moeilijk hebt maar ik heb je gister ook al gevraagd het gedoe om Naomi wat te beperken, het is klaar hoor, je mag het heus wel af en toe over Noami hebben maar dit is teveel. Echt. Stoppen.
.![]()
Cadeautje in de schoen - glijd je zo lekker ssssccchwrtsszzzz er doorheenquote:Op maandag 4 januari 2016 01:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Nilcole haar haar morgen opeens weg of zo.![]()
![]()
Ieuwquote:Op maandag 4 januari 2016 01:29 schreef ppi het volgende:
[..]
Cadeautje in de schoen - glijd je zo lekker ssssccchwrtsszzzz er doorheen![]()
![]()
Dit gaan we uitzoekenquote:Op maandag 4 januari 2016 01:29 schreef AnneLo het volgende:
Wie zijn dit allemaal...... ik zie verschillende armen van 3 personen?
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op maandag 4 januari 2016 01:24 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Yep, daarom hadden we net ook een korte SL, kabeltje kapot....Arthur, je kunt 't. Er zijn nog genoeg camera kabeltjes over
![]()
Ivan wordt zo nog ziek![]()
![]()
Dat dus.quote:Op maandag 4 januari 2016 01:23 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Nou het punt is hij praat niet over Naomi, maar voortdurend over hoe zielig hij is.
En allerlei andere privé dingen, waar anderen dan weer reddende engeltjes gaan spelen, waar hij vervolgens weer doet of hij het niet snapt
Dat gaat zelfs zover (ja ja hij gooit het dan op een misverstand en wijt het dan aan zijn slechte kennis van de Nederlandse taal en dat het dan allemaal door iedereen verkeerd begrepen wordt) dat ie mensen de indruk geeft dat ie er een eind aan wil maken.
Ik vind dat Mario de award meest infantiele irritante kutuser van 2015 had moeten winnen.![]()
quote:Op maandag 4 januari 2016 00:59 schreef formule het volgende:
Onze hond had geen horloge,maar wist precies wanneer mijn broer thuiskwam,dan zat hij bij de voordeur te wachtenIk werd nooit opgewacht.
Maar nou had ik ook geen hond.
Inbeeld nu Ivan zijn kont, niet zijn hond![]()
![]()
Tjah, en een reactie als dit draagt ook niet bij aan een goede sfeer hier.quote:Op maandag 4 januari 2016 01:34 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat dus.
Dat gaat zelfs zover (ja ja hij gooit het dan op een misverstand en wijt het dan aan zijn slechte kennis van de Nederlandse taal en dat het dan allemaal door iedereen verkeerd begrepen wordt) dat ie mensen de indruk geeft dat ie er een eind aan wil maken.
Ik vind dat Mario de award meest infantiele irritante kutuser van 2015 had moeten winnen.![]()
klopt. doe ik niet meer.quote:Op maandag 4 januari 2016 01:37 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Tjah, en een reactie als dit draagt ook niet bij aan een goede sfeer hier.![]()
Maar wel duidelijkquote:Op maandag 4 januari 2016 01:37 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Tjah, en een reactie als dit draagt ook niet bij aan een goede sfeer hier.![]()
O, het is dus Bjorn, en wie ligt er dan aan de andere kant van Gabs, Rowena?quote:Op maandag 4 januari 2016 01:38 schreef Raskolnikow het volgende:
Die Bjorn ligt flink tegen Gabs aan.![]()
Zou kunnen jah...quote:Op maandag 4 januari 2016 01:40 schreef AnneLo het volgende:
[..]
O, het is dus Bjorn, en wie ligt er dan aan de andere kant van Gabs, Rowena?![]()
op welke stream?quote:Op maandag 4 januari 2016 01:40 schreef rowan634 het volgende:
hij ligt nu met zn koppie tussen de bedden van ivan en ben![]()
Lekker naast de berg vuile was van Benjiquote:
----------------------------
Ik moest em ook vergroten en goed kijken.quote:Op maandag 4 januari 2016 01:44 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dat een van de sloffen van Waaif was.![]()
![]()
Dat moet Mark ook weleens.quote:Op maandag 4 januari 2016 01:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik moest em ook vergroten en goed kijken.![]()
![]()
Vragen andere mensen hier ook wel hoor.....quote:Op maandag 4 januari 2016 01:42 schreef tonja het volgende:
[..]
Klik zelf even heen en weer.Is effectiever dan het vragen op een forum![]()
![]()
Ja.quote:Op maandag 4 januari 2016 01:44 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Lekker naast de berg vuile was van Benji![]()
![]()
Jammiequote:Op maandag 4 januari 2016 01:44 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Lekker naast de berg vuile was van Benji![]()
![]()
heb ik nu gezien als ik het groter gemakt heeftquote:Op maandag 4 januari 2016 01:42 schreef rowan634 het volgende:
[..]
stream 3, zijn koppie kun je zien net naast het bed van ben![]()
ik ookquote:Op maandag 4 januari 2016 01:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik moest em ook vergroten en goed kijken.![]()
![]()
Ja je moet em wel vergroten.quote:Op maandag 4 januari 2016 01:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb ik nu gezien als ik het groter gemakt heeft![]()
Dan zijn die ook domquote:Op maandag 4 januari 2016 01:45 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Vragen andere mensen hier ook wel hoor.....![]()
![]()
quote:Op maandag 4 januari 2016 01:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb ik nu gezien als ik het groter gemakt heeft
TEAM TAFEL![]()
quote:Ik ga dit jaar SuperZen worden
![]()
Mijn goede voornemen 2016
![]()
If I can do it here I can do it everyanywhere
![]()
Zenk you Cossies
![]()
![]()
Heb de 15+ COSsen van vandaag niet doorgelezen, maar is er nog iets meer bekend geworden over Gio en Naomi ?.![]()
quote:Op maandag 4 januari 2016 01:47 schreef ppi het volgende:
[..]Ik ga dit jaar SuperZen worden
![]()
![]()
![]()
Zenk you Cossies
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb ik gemist.quote:Op maandag 4 januari 2016 01:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb de 15+ COSsen van vandaag niet doorgelezen, maar is er nog iets meer bekend geworden over Gio en Naomi ?![]()
quote:Op maandag 4 januari 2016 01:46 schreef Raskolnikow het volgende:
Werkt denk ik wel goed tegen ochtendhumeur, zo'n pup.Super chagrijnig zijn die morgen
![]()
![]()
quote:Op maandag 4 januari 2016 01:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb de 15+ COSsen van vandaag niet doorgelezen, maar is er nog iets meer bekend geworden over Gio en Naomi ?niks
![]()
staat al in het filmjes topic zie ikBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
----------------------------
Ja ja, ik kap alquote:Op maandag 4 januari 2016 01:47 schreef ppi het volgende:
[..]Ik ga dit jaar SuperZen worden
![]()
![]()
![]()
Zenk you Cossies
![]()
![]()
Ben ook teleurgesteldquote:Op maandag 4 januari 2016 02:05 schreef chufi het volgende:
Ik vind dat die pup nooit zolang kan slapen![]()
![]()
Het hondje is trouwens wel rustig, de meeste pups janken/blaffen de eerste nacht dat ze uit het nest zijn.....![]()
Die is kapot van alle 1ste indrukken.quote:Op maandag 4 januari 2016 02:22 schreef AnneLo het volgende:
Het hondje is trouwens wel rustig, de meeste pups janken/blaffen de eerste nacht dat ze uit het nest zijn.....
Morgen is er weer een nacht.![]()
![]()
En we hebben nog een groot deel van de nacht te gaan......quote:Op maandag 4 januari 2016 02:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die is kapot van alle 1ste indrukken.
![]()
Ook nog, er is nog hoop.quote:Op maandag 4 januari 2016 02:25 schreef AnneLo het volgende:
[..]
En we hebben nog een groot deel van de nacht te gaan......![]()
![]()
ik zie hem dus weer nietquote:Op maandag 4 januari 2016 02:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die is kapot van alle 1ste indrukken.
okequote:Op maandag 4 januari 2016 02:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij achter het bed ligt.![]()
quote:Op maandag 4 januari 2016 02:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Dit lijkt mij niet lekker liggen.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Onze pup heeft trouwens de eerste nacht zo'n 1,5 uur gejankt, en op advies van de fokker hebben we toen een laken over de bench gedaan, en dat hielp. Onze oudste daarentegen heeft 2 nachten alles bij elkaar gejankt....quote:![]()
Gewoon geen aandacht geven, dan is het snel over met het gejank.quote:Op maandag 4 januari 2016 02:30 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Onze pup heeft trouwens de eerste nacht zo'n 1,5 uur gejankt, en op advies van de fokker hebben we toen een laken over de bench gedaan, en dat hielp. Onze oudste daarentegen heeft 2 nachten alles bij elkaar gejankt....![]()
Ja hoor.quote:
Gedurende de hele dag geruzie in de COS of de pup nu wel of geen goed idee is.
Pup zal minutieus gevolgd worden en iedere 'fout' zal uitentreuren worden besproken.
JanK gaat de dierenbescherming schrijven inclusief posts uit de COS (tijdstip weet ik niet).
Mario zal met enige regelmaat op zijn vingers worden getikt.
Of bedoelde je dat niet?![]()
Zei ik daarstraks ook al, hopen dat ze een deken over de bench doen. Geeft vaak meer rust.quote:Op maandag 4 januari 2016 02:30 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Onze pup heeft trouwens de eerste nacht zo'n 1,5 uur gejankt, en op advies van de fokker hebben we toen een laken over de bench gedaan, en dat hielp. Onze oudste daarentegen heeft 2 nachten alles bij elkaar gejankt....
Die van ons 1ste nacht helemaal niks. 2de nacht half uur, 3de nacht 10 minuten. En toen was het goed.
Wij hadden hem in de douche in een doos met lekkere warme dekens erin.
Een soort huisje gemaakt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: