abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 januari 2016 @ 13:41:48 #51
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_158816326
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 10:57 schreef Revolution-NL het volgende:
Schavuiten!!

[..]

policor gespot
Wat is er policor aan zijn post??
Krekker is de bom!
pi_158816698
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 00:56 schreef Gerard_Geit het volgende:
Je zou maar van je auto afhankelijk zijn :')

Sowieso deze figuren "Belgen" noemen :')

Dan zijn dit zeker Nederlanders :')
[ afbeelding ]

En dit zijn dan Amerikanen :')
[ afbeelding ]

:')
Die ghetto negers zijn evenveel amerikaan als de blanken hoor
pi_158820518
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 00:56 schreef Gerard_Geit het volgende:
Ben ik de enige die vindt dat de combinatie respect afdwingen en op een bromfietsje rijden onmogelijk is bij een politie-agent? :?
Rij toch op zijn minst op een motor of een sportieve fiets.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_158821303
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 16:31 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ben ik de enige die vindt dat de combinatie respect afdwingen en op een bromfietsje rijden onmogelijk is bij een politie-agent? :?
Het gaat niet om de scooter, maar het gaat om de agent die er op zit.
pi_158821371
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 17:02 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Het gaat niet om de scooter, maar het gaat om de agent die er op zit.
Van mijn part zit Chuck Norris in zijn hoogtijdagen er op, die scooter maakt het onmogelijk om je als agent serieus te nemen. Met de motor kan je overal komen waar je met de bromfiets kan komen alleen met heel wat meer snelheid en accelleratievermogen. De motor is dus sowieso superieur aan de bromfiets. De fiets heeft weer andere voordelen (meer voor surveilleren, minder voor als je snel van A naar B moet, bovendien blijf je zo een beetje een goede conditie houden wat wel handig is voor hun werk). Je komt bij de bromfiets uit wanneer je niet geschikt wordt gevonden voor het fietsen en geen motorrijbewijs hebt of zoiets, denk ik dan. :)
Bij die agent meen ik een postuur te zien wat past bij bromfietsbestuurders: een te hoog vetpercentage en een bierbuikje.
#NoDAPL
pi_158821482
Even de films SLEEPERS naspelen.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_158821548
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 17:10 schreef MichelWuyts het volgende:
Even de films SLEEPERS naspelen.
Dat was toch een hotdogkarretje?

Vette film by the way!
pi_158821567
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 17:05 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Van mijn part zit Chuck Norris in zijn hoogtijdagen er op, die scooter maakt het onmogelijk om je als agent serieus te nemen. Met de motor kan je overal komen waar je met de bromfiets kan komen alleen met heel wat meer snelheid en accelleratievermogen. De motor is dus sowieso superieur aan de bromfiets. De fiets heeft weer andere voordelen (meer voor surveilleren, minder voor als je snel van A naar B moet, bovendien blijf je zo een beetje een goede conditie houden wat wel handig is voor hun werk). Je komt bij de bromfiets uit wanneer je niet geschikt wordt gevonden voor het fietsen en geen motorrijbewijs hebt of zoiets, denk ik dan. :)
Bij die agent meen ik een postuur te zien wat past bij bromfietsbestuurders: een te hoog vetpercentage en een bierbuikje.
Een scooter is zeer wendbaar, snel, compact en daardoor een perfect vervoermiddel voor agenten in de stad.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2016 17:14:56 ]
  maandag 4 januari 2016 @ 17:17:03 #59
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_158821641
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 17:14 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Een scooter is zeer wendbaar, snel, compact en daardoor een perfect vervoermiddel voor agenten in de stad.
Gelet op de bezuinigingen bij politie zal het wel een Fred Flintstone model zijn: snel voetenwerk vereist dus!
pi_158821687
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 17:17 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Gelet op de bezuinigingen bij politie zal het wel een Fred Flintstone model zijn: snel voetenwerk vereist dus!
Kijk hier maar waar ze zoal op rijden. Niets mis mee hoor.

http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=55930.0
pi_158821735
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 17:14 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Een scooter is zeer wendbaar, snel, compact
Een motor is eveneens zeer wendbaar en compact maar veel sneller. Dan blijf je dus toch een beetje het kneusje zonder motorrijbewijs en zonder voldoende conditie en vaardigheid om te fietsen (die agenten krijgen extra training hiervoor). ;)
Just saying, het straalt voor mij weinig gezag uit. Misschien ben ik de enige die het zo ziet, ik wou maar eens even peilen hoe anderen erover denken. :)
#NoDAPL
pi_158821766
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 17:17 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

_O-
#NoDAPL
  maandag 4 januari 2016 @ 18:32:18 #63
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_158823423
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 16:31 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Zolang agenten in discussie blijven gaan en voor een zachte aanpak blijven gaan wanneer zij in hun gezag worden aangetast zal er geen respect worden afgedwongen bij straattuig.

En voor de Linkschen hier: Met straattuig doel ik niet op een bepaalde afkomst maar op een bepaald deel van de bevolking dat nooit iets in het leven gaat bereiken.

En nee, ik ben niet voor een politiestaat of een land waar je bij 1x "maar" zeggen al 5 waarschuwingsschoten in je rug krijgt. De politie dient zich ten alle tijden fatsoenlijk op te stellen naar burgers en hen met rust te laten zolang ze niets verkeerd (dreigen) te doen, maar agenten beledigen zou een absolute no-go moeten zijn.
Permanent Verbannen
pi_158827190
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 17:19 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Kijk hier maar waar ze zoal op rijden. Niets mis mee hoor.

http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=55930.0
Het is nog erger dan dat ik dacht, daar gaat het over een scooter (van de politie!) die maar 23 km/u kan rijden. Met de fiets ben je aanzienlijk sneller als je een normale conditie hebt! Het gaat in zo'n geval duidelijk om een oom agent die niet in staat is om te fietsen of te rijden met een motor. :@
#NoDAPL
pi_158839763
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 17:13 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat was toch een hotdogkarretje?

Vette film by the way!
klopt :P
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')