Anderlecht. Dan weet je genoeg.quote:Op zondag 3 januari 2016 23:53 schreef SuicideErrorist het volgende:
Belgische of "Belgische" tieners?
Vandaalquote:Op maandag 4 januari 2016 00:28 schreef ConsoleUser het volgende:
Was mooie filmpje. Ik heb gelacht.
De hele filmpje in dit link:
http://m.liveleak.com/view?i=7c0_1451633922
Diversiteit kent geen genade.quote:Op maandag 4 januari 2016 00:12 schreef berko13 het volgende:
De Belgen werden cultureel verrijkt. Niets mis mee.
Inderdaad.quote:Op maandag 4 januari 2016 00:26 schreef Cracka-ass het volgende:
Straatterroristen dekt de lading beter.
Dat zijn ze inderdaad. Jammer voor je man.quote:Op maandag 4 januari 2016 00:56 schreef Gerard_Geit het volgende:
Je zou maar van je auto afhankelijk zijn
Sowieso deze figuren "Belgen" noemen
Dan zijn dit zeker Nederlanders
[ afbeelding ]
En dit zijn dan Amerikanen
[ afbeelding ]
Dat beoordeel jij aan de hand van 2 foto's? Of ken je alle afgebeelde personen en weet je of zij een Nederlands of Amerikaans paspoort hebben?quote:Op maandag 4 januari 2016 01:02 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dat zijn ze inderdaad. Jammer voor je man.
Wat moet je ze anders noemen dan, zolang het in België Is gebeurd en je geen informatie hebt waaruit het blijkt dat ze niet de Belgische nationaliteit hebben, dan Is het heel logisch om aan te nemen dat het Belgische tieners zijn.quote:Op maandag 4 januari 2016 00:56 schreef Gerard_Geit het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben wel benieuwd hoe Amerikanen er volgens jou dan wel uit zouden moeten zien.quote:Op maandag 4 januari 2016 00:56 schreef Gerard_Geit het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 januari 2016 09:43 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe Amerikanen er volgens jou dan wel uit zouden moeten zien.
Wezens. Mens- en dieronwaardig. Maar ze bestaan, dus wezens.quote:Op maandag 4 januari 2016 00:14 schreef JubaUrbicus het volgende:
Dat zijn geen 'Belgen' maar Marokkanen uit de rif gebergte, beestjes gewoon bij naam noemen aub.
Wanneer dan Jokkebrok?quote:Op zondag 3 januari 2016 23:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
In de video via de metro.co.uk link hoor je "Allahu akbar" geschreeuw.
Niet raszuiver, maar inderdaad zijn het Belgen, Nederlanders danwel Amerikanen.quote:Op maandag 4 januari 2016 00:56 schreef Gerard_Geit het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
white power gespotquote:Op maandag 4 januari 2016 00:56 schreef Gerard_Geit het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee hoor. Je wil het misschien graag horen, maar het is er gewoon niet.quote:Op maandag 4 januari 2016 10:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Gelijk in het begin als de video start.
http://www.liveleak.com/view?i=7c0_1451633922quote:Op maandag 4 januari 2016 10:55 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee hoor. Je wil het misschien graag horen, maar het is er gewoon niet.
Werk jij voor de NOS toevallig?quote:Op maandag 4 januari 2016 10:55 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee hoor. Je wil het misschien graag horen, maar het is er gewoon niet.
Bij het flimpje van de Metro dat je plaatste hoor ik het niet hoor.quote:Op maandag 4 januari 2016 11:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
http://www.liveleak.com/view?i=7c0_1451633922
Ik hoor het toch echt. Niet omdat ik het wil, maar omdat het er is.
Dat was het YouTube filmpje in de OP. Klik op het Metro linkje in de OP en start de video op de Metro site.quote:Op maandag 4 januari 2016 12:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Bij het flimpje van de Metro dat je plaatste hoor ik het niet hoor.
Over dat filmpje heb ik het.quote:Op maandag 4 januari 2016 12:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat was het YouTube filmpje in de OP. Klik op het Metro linkje in de OP en start de video op de Metro site.
Of iemand anders heeft het filmpje gewijzigd natuurlijk.quote:Op maandag 4 januari 2016 12:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
EDIT: Lijkt er op dat Metro het filmpje ondertussen gewijzigd heeft.
Kan ook, maar feit is dat het liveleak filmpje ook te zien was op de Metro site.quote:Op maandag 4 januari 2016 12:06 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Of iemand anders heeft het filmpje gewijzigd natuurlijk.
Het stond 3 dagen geleden ook al op Dumpert. Nou hebben de reaguurders daar net als die op fok weinig aanmoediging nodig om hun haat te zaaien, de redactie is er ook niet vies van en lijkt me niet geneigd om filmpjes te schonen van geluidsfragmenten omdat die vooroordelen zouden kunnen aanwakkeren.quote:Op maandag 4 januari 2016 12:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kan ook, maar feit is dat het liveleak filmpje ook te zien was op de Metro site.
Zijn het nog vooroordelen als je over dergelijke straatjeugd spreekt?quote:Op maandag 4 januari 2016 12:24 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het stond 3 dagen geleden ook al op Dumpert. Nou hebben de reaguurders daar net als die op fok weinig aanmoediging nodig om hun haat te zaaien, de redactie is er ook niet vies van en lijkt me niet geneigd om filmpjes te schonen van geluidsfragmenten omdat die vooroordelen zouden kunnen aanwakkeren.
Ik hoor wel "Allahu Akbar" met een Belgisch accentje. Precies zoals een Belg van Marokkaanse komaf spreekt/schreeuwt.quote:Nou lijkt het mij niet zo heel onwaarschijnlijk dat het allochten van Noord-Afrikaanse afkomst zijn, want daar zijn aardig wat van in Brussel en daar zit veel tuig onder, ik vind het wel heel onwaarschijnlijk dat het hier om religieus gemotiveerd vandalisme gaat waarbij een moslimjongere zijn god eert. Ik kan het geschreeuw niet verstaan, maar ik vind het nog meer op Hollands dan op Vlaams lijken.
Dat kan natuurlijk ook nog.quote:Dan lijkt het er meer op dat iemand in die 3 dagen er een ander geluidsfragment in geknutseld heeft vanuit een persoonlijke agenda, en dat mensen die die agenda delen daar dankbaar gebruik van hebben gemaakt om het als topicwaardig aan te merken.
Nee, ik denk dat je bij een patroon van het uitlichten van misdrijven door getinten, het negeren van vergelijkbare misdrijven door allochtonen, en bij onbekende achtergrond roepen dat het getinten zijn omdat blanken zoiets niet doen sprake is van haat zaaien. Het is een soort groepslaster tenslotte.quote:Op maandag 4 januari 2016 12:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zijn het nog vooroordelen als je over dergelijke straatjeugd spreekt?
Ik hoor het niet op het fimpje zoals dat op 1 januari is verspreid en ik hoor het niet op het filmpje zoals de Metro dat plaatst.quote:Ik hoor wel "Allahu Akbar" met een Belgisch accentje. Precies zoals een Belg van Marokkaanse komaf spreekt/schreeuwt.
En de niet onaanzienlijke schade moet ook verhaald worden.quote:Het wil natuurlijk niet zeggen dat het moslimterroristen zijn. Waarschijnlijk was het eerder baldadigheid, maar dan wel levensgevaarlijke baldadigheid. Deze jongeren moeten wel gepakt worden want het lijkt me dat deze dringend gecorrigeerd dienen te worden voor het nog erger met ze wordt.
Het doet er wel toe, want dat geeft mensen de gelegenheid om te roepen dat het weer getinten zijn. Een andere aanwijzing is er niet.quote:Dat kan natuurlijk ook nog.
Feit is dat ze een auto van de trap hebben geduwd en daarbij voor poging tot doodslag veroordeeld mogen worden. Of ze er nou bij liepen te hakbarren doet er verder niet toe.
Oké, ieder zijn meningquote:Op maandag 4 januari 2016 13:12 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat je bij een patroon van het uitlichten van misdrijven door getinten, het negeren van vergelijkbare misdrijven door allochtonen, en bij onbekende achtergrond roepen dat het getinten zijn omdat blanken zoiets niet doen sprake is van haat zaaien. Het is een soort groepslaster tenslotte.
[..]
Ik hoor het niet op het fimpje zoals dat op 1 januari is verspreid en ik hoor het niet op het filmpje zoals de Metro dat plaatst.
[..]
En de niet onaanzienlijke schade moet ook verhaald worden.
[..]
Het doet er wel toe, want dat geeft mensen de gelegenheid om te roepen dat het weer getinten zijn. Een andere aanwijzing is er niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |